Οι αριθμοί της Κωτσόβολος που έρχεται Κύπρο

Στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 τοποθετείται χρονικά το ταυτόχρονο άνοιγμα σε Λευκωσία και Λεμεσό της αλυσίδας καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών Κωτσόβολος. Ήδη έχουν γνωστοποιηθεί οι τοποθεσίες των δύο καταστημάτων στην Κύπρο, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία εξεύρεσης προσωπικού που θα στελεχώσει τα δύο καταστήματα. Ποια είναι όμως η Κωτσόβολος και ποιοι είναι οι αριθμοί που κρύβονται πίσω από το δίκτυο καταστημάτων;

Διαβάστε ακόμα:
Ρίχνουν τη χώρα στην πυρά για μια χούφτα ψήφους και «likes»
Κ. Καποδίστριας: Μία δεκαπενταετία πίσω στα ηλεκτρικά και υβριδικά

Κωτσόβολος
H εταιρία Κωτσόβολος ξεκίνησε το 1950 από ένα μικρό μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας. Ο Παναγιώτης Κωτσόβολος άνοιξε στην οδό Αριστείδου, ένα κατάστημα με ηλεκτρικές συσκευές. Με κεντρικό μήνυμα το «όλα χωρίς λεφτά», ξεκίνησε να πουλάει με δόσεις προϊόντα όπως ραδιόφωνα και κουζίνες κλπ. σε μια περίοδο όπου οι ηλεκτρικές συσκευές θεωρούνταν απαραίτητες για τον εξοπλισμό κάθε μοντέρνου νοικοκυριού.

Το 1993 εξαγοράστηκε από τη Φουρλής Trade ΑΕΒΕ φτάνοντας στα 25 καταστήματα. Το 1998 εξαγόρασε την αλυσίδα Ράδιο Αθήναι, ενισχύοντας το δίκτυό της. Επεκτείνεται σε αγορές εκτός των ελληνικών συνόρων και το Μάιο του 2000 ξεκίνησε τη συνεργασία με τον Βρετανικό Όμιλο Dixons Carphone plc και το 2007 εγκαινίασε το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

 

ΠΗΓΗ: matrixlife.gr

 
Αριθμοί
Για το οικονομικό έτος 2019–2020 ο κύκλος εργασιών της Κωτσόβολος έκλεισε στα €538 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 3,5% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2018-2019, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €26,2 εκατ., από €25,2 εκατ. που ανήλθαν το προηγούμενο έτος.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €21,3 εκατ., από €20,1 εκατ. το 2018-2019.

Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11.4 εκατ., από €10,7 εκατ. το προηγούμενο έτος.

Το δίκτυο καταστημάτων της απαριθμεί 95 φυσικά κατστήματα, ενώ διαθέτει σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα στο kotsovolos.gr. Η εταιρεία τη χρονιά που πέρασε λάνσαρε το Pay Express, που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή τους γρήγορα, σε οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος, χωρίς να περάσουν από κάποιο ταμείο, παρά μόνο μέσω του κινητού που φέρει πάνω του ο σύμβουλος πωλήσεων.

Με σημαντικές τεχνολογικές επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα και με μία νέα ακόμα υπερσύγχρονη αποθήκη 17.000 τμ., η Κωτσόβολος αύξησε σημαντικά τις επιχειρησιακές της δυνατότητες και την παραγωγικότητά της.

Η ομάδα εργαζομένων της ανέρχεται στους 2.600. Η εταιρεία τον προηγούμενο χρόνο επένδυσε στους εργαζομένους της με πάνω από 53.000 ώρες εκπαίδευσης.

Η πανδημία
H Κωτσόβολος, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Dixons Carphone, εμφάνισε πτώση τζίρου τις 10 εβδομάδες που ολοκληρώθηκαν στις 9 Ιανουαρίου, (Νοέμβριος 2020 - 9 Ιανουαρίου). Τα 92 καταστήματα της αλυσίδας, που έκλεισαν στις αρχές Νοεμβρίου, για να επαναλειτουργήσουν με τη μέθοδο του click away στις 14 Δεκεμβρίου και ξανά έκλεισαν στις αρχές της χρονιάς, εμφάνισαν μείωση πωλήσεων 13%. Εν αντιθέσει με τις φυσικές πωλήσεις οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Κωτσόβολος αυξήθηκαν κατά 366%. 

Δειτε Επισης

Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο