Mr. Bricolage: Εξοικονόμηση και δημιουργία

Για την ανοδική πορεία του τομέα του home improvement -DIY μας μίλησε ο ένας εκ των δυο CEOs του καταστήματος Mr. Bricolage, Μάρκος Χατζηφόραδος, αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στις υποκατηγορίες του τομέα που σημείωσαν άνοδο, αλλά και στις τάσεις που προβλέπει ότι θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια. Μεταξύ αυτών, το ηλεκτρονικό εμπόριο, η κατ’ οίκον παράδοση, οι contact-less λύσεις και η αγορά υπηρεσιών, όπως η συναρμολόγηση.

ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ Ο ΤΟΜΕΑΣ
Η αγορά του home improvement-DIY αναπτύσσεται ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό. Ο κ. Χατζηφόραδος ανέφερε ότι στη χώρα μας κυμαίνεται πέραν των 120 εκατομμύριων ευρώ, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια ο τομέας έχει μεγαλώσει σε ποσοστό που αγγίζει το 20% - 30%. Σύμφωνα με τον ίδιο, «η ανάπτυξη του DIY και home improvement, τα τελευταία χρόνια, συμβαίνει ανάμεσα σε άλλα και λόγω της επιθυμίας για εξοικονόμηση χρημάτων από πλευράς του καταναλωτή, που ταυτόχρονα του δίνεται η ευκαιρία να ασχοληθεί δημιουργικά και με ευκολία, συχνά μαζί με άλλα μέλη της οικογένειας, με το σπίτι και τον κήπο του, αφού σε όλα τα προϊόντα DIY υπάρχουν απλές και ξεκάθαρες οδηγίες συναρμολόγησης». Επίσης, σημαντικό πλεονέκτημα αποτελεί το γεγονός ότι ένας καταναλωτής μπορεί, πλέον, με μια επίσκεψη σε ένα κατάστημα DIY, να βρει πληθώρα εμπορευμάτων για πολλές και διάφορες κατηγορίες που αφορούν στο σπίτι και στον κήπο (one-stop shop).

ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ LOCKDOWN
Το lockdown, λόγω του covid-19, έκανε πολλούς να ασχοληθούν με το DIY: «Λόγω του ότι ο Κύπριος αναγκάστηκε με τους περιορισμούς και τα διατάγματα να μείνει στο σπίτι, ήταν λογικό να του δοθεί η ευκαιρία και η έμπνευση να ασχοληθεί περαιτέρω με τη βελτίωση των χώρων του. Για την εταιρεία μας το 2020 έκλεισε με θετικό πρόσημο, όπως και με τo άνοιγμα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος».

Διαβάστε Επίσης:
SuperHome Center (DIY): Σταθερή η αύξηση των πωλήσεων
A & G KLEIMA IMPORT EXPORT: Σε κλίμα ανάπτυξης
IKEA: Τάση για σπίτι λειτουργικό και άνετο
LEROY MERLIN: Διψήφιος ο ρυθμός ανάπτυξης
Mangas Home Improvement: Το DIY στα φόρτε του


ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ
Μιλώντας για τις υποκατηγορίες του home improvement, που έχουν αναπτυχθεί περισσότερο, ο κ. Χατζηφόραδος έκανε λόγο ιδιαίτερα για τέσσερις. Όπως είπε, αξιόλογη αύξηση ζήτησης παρατηρήθηκε στην ξυλεία, στα είδη κήπου, διακόσμησης και υγιεινής. Όσον αφορά τις υποκατηγορίες, οι οποίες προβλέπει ότι θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, αυτές είναι, όπως είπε, τα home automation systems (smart home systems), τα eco-friendly προϊόντα και η εξωτερική διακόσμηση κήπου. Αναφέρθηκε, εξάλλου, και στις κυριότερες τάσεις που ενδέχεται να δούμε στην αγορά του home improvement της Κύπρου τα επόμενα χρόνια, σημειώνοντας ότι αυτές θα αφορούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στην κατ’ οίκον παράδοση, σε contact-less λύσεις, αλλά και στις αγορές υπηρεσιών, όπως είναι για παράδειγμα, η συναρμολόγηση.

ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ 2021
Οι στόχοι της εταιρείας του για τη νέα χρονιά που διανύουμε, παραμένουν, σύμφωνα με τον κ. Χατζηφόραδο, εστιασμένοι στη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη: «Το προσωπικό μας είναι πάντοτε έτοιμο να ανταποκριθεί σε κάθε ανάγκη του πελάτη. Ο καθένας ασχολείται με τον τομέα του και με συνεχή εκπαίδευση επιχειρούμε να βελτιωνόμαστε ακόμη περισσότερο, δίδοντας ιδιαίτερη έμφαση εκεί όπου εντοπίζουμε αδυναμίες. Την ίδια ώρα, μεγάλη σημασία δίνουμε στη σωστή τιμολογιακή πολιτική αλλά και στην ποιότητα των προϊόντων μας». Βεβαίως, η πανδημία ανέδειξε ανάμεσα σε άλλα και τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν, πλέον, οι διαδικτυακές αγορές για τη λειτουργία και την ευημερία κάθε σύγχρονης επιχείρησης: «Επενδύσαμε περισσότερο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στοχεύουμε, μάλιστα, σε βάθος χρόνου να παραδίδουμε, μέσω αυτού, όλες τις παραγγελίες παγκύπρια εντός 24 ωρών». Στα πλάνα τους, για τα επόμενα χρόνια, είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη των κατηγοριών που σημειώνουν ιδιαίτερη προτίμηση από τους καταναλωτές αλλά και η ανάπτυξη καταστημάτων και σε άλλες επαρχίες.

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Όσον αφορά τις αλλαγές που παρατηρούνται στο καταναλωτικό κοινό, ο κ. Χατζηφόραδος επεσήμανε ότι «τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη σωστή και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή τους, κυρίως λόγω του βεβαρημένου εργασιακού τους προγράμματος. Έμφαση δίνουν επίσης και στην ποιότητα των προϊόντων, ενώ εμφανίζονται, πλέον, πιο ενημερωμένοι και συνάμα πιο απαιτητικοί».

Το πελατολόγιο της εταιρείας του, σύμφωνα με τον ίδιο, αποτελείται σε ποσοστό 60% από άνδρες και 40% από γυναίκες άνω των 40, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι το 2020 παρατηρήθηκε αύξηση στα άτομα κάτω των 40, αλλά και στον αριθμό των γυναικών πελατών.


Facts & Figures
ΕΤΑΙΡΕΙΑ:
Λάζαρος Χατζηφόραδος & Υιοί - αντιπρόσωπος Mr.Bricolage Κύπρου

Το Mr. Bricolage διαθέτει προϊόντα για μαστορέματα και λειτουργικές λύσεις για κάθε σπίτι. Το γαλλικής προέλευσης κατάστημα, το οποίο δραστηριοποιείται στην αγορά των DIY σε παγκόσμια βάση, άνοιξε τις πύλες του τον Δεκέμβριο του 2015 στη Λάρνακα και φιλοξενεί κάπου 50.000 προϊόντα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ:
Διακόσμηση, κήπος, φωτισμός, είδη τακτοποίησης, κουζίνα, εργαλεία, κιγκαλερία, μπογιές, ηλεκτρολογικά, είδη υγιεινής, οικοδομικά, ξυλεία, υδραυλικά και κεντρική θέρμανση

CEOs:
Μάρκος Χατζηφόραδος και Θωμάς Χατζηφόραδος

ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Operations director: Bertrand Bicard
Διευθυντής αγορών: Βασίλης Μελετίου
Διευθυντής: Αντώνης Χατζηφόραδος
Διευθυντής: Λάζαρος Χατζηφόραδος

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ Τ.Μ.:
Η εταιρεία διαθέτει ένα κατάστημα στη Λάρνακα, 4.200 τ.μ.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Διεύθυνση: Αρχιμανδρίτου Μακαρίου Μαχαιριώτου, 6051, Λάρνακα,
τηλέφωνο: 24823938,
e-mail: info@mrbricolage.com.cy, ιστοσελίδα: www.mrbricolage.com.cy

*Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό IN Business στο αφιέρωμα home improvement-DIY

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls