KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ: Στο 2ο τρίμηνο το άνοιγμα των δύο καταστημάτων στην Κύπρο

Με δύο καταστήματα, σε Λευκωσία και Λεμεσό, κάνει ντεμπούτο στην κυπριακή αγορά η εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, το άνοιγμα των οποίων τοποθετείται χρονικά στο δεύτερο τρίμηνο του 2021. Συγκεκριμένη ημερομηνία δεν έχει κλειδώσει καθώς όλα θα εξαρτηθούν από την πορεία της πανδημίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, οι τοποθεσίες των δύο καταστημάτων έχουν κλειδώσει με το πρώτο κατάστημα να ανοίγει στο κέντρο της Λευκωσίας και το δεύτερο κατάστημα oλίγο περιφερειακά της Λεμεσού.

Διαβάστε ακόμα: Altamira: Δώδεκα σπίτια από €73.000

Παράλληλα με το άνοιγμα των δύο καταστημάτων θα λειτουργήσει και το online κατάστημα της εταιρείας καθώς η εταιρεία θεωρεί πως το eshop αποτελεί συστατικό στοιχείο του brand ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, όχι μόνο για την πραγματοποίηση αγορών αλλά και για ενημέρωση των καταναλωτών για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

Διαβάστε ακόμα: Π. Μαυρομιχάλης: Πρόκληση η εξεύρεση πόρων χρηματοδότησης «κακής τράπεζας»

Σουίτα υπηρεσιών
Αναπόσπαστο κομμάτι του business της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ αποτελούν και η παροχή σειράς υπηρεσιών οι οποίες συνδυάζονται με προϊόντα τεχνολογίας. Έτσι, θα παρέχεται προς τους καταναλωτές και σουίτα υπηρεσιών που περιλαμβάνουν κοινότοπες υπηρεσίες σε ό,τι αφορά την εγκατάσταση προϊόντων όπως και άλλες υπηρεσίες οι οποίες θα διαμορφωθούν στα δεδομένα της κυπριακής αγοράς.

Διαβάστε ακόμα: RIVERLAND BIO FARM: Τα πάντα βιολογικά

50+ προσωπικό
Ήδη η εταιρεία  ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ με καταχώρηση αγγελιών, ψάχνει προσωπικό που θα στελεχώνει τα δύο καταστήματα. Συγκεκριμένα η εταιρεία ψάχνει προσωπικό για 14 ειδικότητες, ενώ σε πρώτη φάση ο αριθμός προσωπικού που θα συμβάλει και στο στήσιμο των δύο καταστημάτων θα υπερβαίνει τους 50.

Δεν αποκλείεται στα αρχικά στάδια και για μικρό χρονικό διάστημα να στελεχώσουν τα δύο καταστήματα έμπειρο προσωπικό από την Ελλάδα, ωστόσο πολιτική της εταιρείας είναι όπως απασχολεί τοπικό προσωπικό που είναι γνώστες του κυπριακού χαρακτήρα.

Μείγμα προϊόντων
Στα καταστήματα δεν θα διατίθενται όλα τα προϊόντα από την Ελλάδα, αλλά θα διατίθεται ένα μείγμα προϊόντων, καθώς υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις για την διάθεση ενός προϊόντος που είναι εντελώς καινούργιο σε μια αγορά. Πάντως, η εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο της κατάρτισης των προϊόντων που θα διατίθενται στην κυπριακή αγορά.

Επενδυτική στρατηγική
Αξίζει να υπογραμμιστεί πως το άνοιγμα των δύο καταστημάτων στην Κύπρο εμπίπτει στα πλαίσια της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ενώ η εταιρεία διαβλέπει προοπτικές στην κυπριακή αγορά και ιδιαίτερα με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τα εργαλεία που προσφέρει το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο. Γενική πολιτική της εταιρείας είναι η παροχή αξίας τόσο στον καταναλωτή όσο και σε όλη την διαφημιστική αγορά.

Δειτε Επισης

Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley