Ψάχνει προσωπικό ο Κωτσόβολος σε Λευκωσία και Λεμεσό

Την ομάδα που θα στελεχώσει τα δύο καταστήματα, τα οποία θα ανοίξουν τις πόρτες τους σε Λευκωσία και Λεμεσό, αναζητεί η εταιρεία Κωτσόβολος, η οποία πραγματοποιεί κάθοδο στην κυπριακή αγορά εντός των επόμενων μηνών.

Διαβάστε ακόμα: Πως διαμορφώνεται ο χάρτης εταιρειών στην κυπριακή ΑΟΖ

Η μεγαλύτερη αλυσίδα τεχνολογίας στην Ελλάδα ψάχνει άτομα για συνολικά 14 θέσεις στο πλαίσιο της επέκτασής της στην Κύπρο.

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα ξενοδοχεία που ανοίγουν φέτος σε Αγία Νάπα και Πρωταρά

Σημειώνεται ότι η εταιρεία που αναζητεί προσωπικό για τα καταστήματά της στην Κύπρο είναι μέλος της Βρετανικής Dixons Carphone, η οποία δραστηριοποιείται στη Μεγάλη Βρετανία, την Ελλάδα και τις Σκανδιναβικές χώρες.

Διαβάστε ακόμα: REMU: Τέσσερα σπίτια από €58.000

Από τις 14 θέσεις/αναρτήσεις αγγελιών, οι επτά αφορούν το κατάστημα της Λευκωσίας και οι υπόλοιπες επτά το κατάστημα της Λεμεσού.

Μεταξύ άλλων η εταιρεία αναζητεί

  • Διευθυντικό στέλεχος στη Λευκωσία
  • Σύμβουλο πωλήσεων κινητής τηλεφωνίας και συνδέσεων στη Λευκωσία
  • Τεχνικό smartphones και laptops στη Λευκωσία
  • Αποθηκάριο στη Λευκωσία
  • Ταμία στη Λευκωσία
  • Σύμβουλο πωλήσεων στη Λευκωσία
  • B2B advisor στη Λευκωσία
  • Ταμία στη Λεμεσό
  • Αποθηκάριο στη Λεμεσό
  • Σύμβουλο πωλήσεων στη Λεμεσό
  • B2B advisor στη Λεμεσό
  • Τεχνικό smartphones και laptops στη Λεμεσό
  • Σύμβουλο πωλήσεων κινητής τηλεφωνίας και συνδέσεων στη Λεμεσό
  • Διευθυντικό στέλεχος στη Λεμεσό


Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία Κωτσόβολος είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα τεχνολογίας στην Ελλάδα, με 93 φυσικά καταστήματα στη χώρα, ένα εξαιρετικά σύγχρονο e-shop, ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και το μεγαλύτερο επισκευαστικό κέντρο στον κλάδο.

Τονίζεται ακόμα ότι κάθε χρόνο, εξυπηρετεί περισσότερους από 2,5 εκατ. πελάτες, ενώ την περσινή οικονομική χρονιά ξεπέρασε τα €538 εκατ. σε τζίρο, όντας στη δεκάδα των μεγαλύτερων διεθνών εταιριών στη χώρα.

Δειτε Επισης

Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ