Adoor: Kυπριακά προϊόντα στην πόρτα του πελάτη

Η ιδέα του Γιώργου Χατζηγεωργίου ήταν να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία να προσφέρει επιλεκτικά και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές και με τη συμβολή του πατέρα του, Παντελή Χατζηγεωργίου, ο οποίος διέγραψε μια μακρόχρονη καριέρα στην οικονομική διεύθυνση μεγάλων εταιρειών στον τομέα των FMCG’S, κατάφεραν να δημιουργήσουν το adoor, μια εύχρηστη και λειτουργική πλατφόρμα, η οποία πλέον περιλαμβάνει γύρω στα 145 προϊόντα, προερχόμενα από Κύπριους και Ελλαδίτες παραγωγούς. 

Διαβάστε ακόμα: Η Fattal Group εξαγοράζει την Swipe Limited

Η ιδέα προέκυψε από την διαπίστωση της δυσκολίας που συναντά ο σύγχρονος καταναλωτής να βρει αυθεντικά και ποιοτικά προϊόντα και την δυσκολία των μικρών παραγωγών να προσεγγίσουν τον καταναλωτή. Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία επιχειρεί να καλύψει αυτό το κενό,  λειτουργεί από τον Νοέμβριο και προσπαθεί να προσθέτει καθημερινά νέες επιλογές- από αυθεντικά και γνήσια προϊόντα- στο καλάθι του κοινού της.

Διαβάστε ακόμα: Chrysomare: Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Αγίας Νάπας

Οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά και οι καταναλωτές παραλαμβάνουν τα προϊόντα στην πόρτα τους, καθώς το adoor παρέχει τη δυνατότητα delivery σε Λευκωσία (και σε κάποια χωριά της επαρχίας), Λεμεσό και Λάρνακα ενώ χρέωση (€3,50) υπάρχει μόνο για τις παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν τα €50. Παράλληλα, το adoor προσφέρει και υπηρεσία pick up, από τον αποθηκευτικό χώρο της στην Μοσφιλωτή.

Διαβάστε ακόμα: ΟΧΣ: Το πλάνο επίλυσης των κόκκινων δανείων

Συμπιεσμένες και λογικές τιμές

Οι επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και η εκτίμηση που υπάρχει για τα προϊόντα που επιλέξαμε, μας προκαλούν ικανοποίηση για την ανταπόκριση των πρώτων μηνών, ανέφερε στο InBusinessNews o Παντελής Χατζηγεωργίου, λέγοντας μας ότι η προσπάθεια της οικογενειακής επιχείρησης είναι να προσφέρει στο κοινό αυθεντικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς, τα οποία να μην είναι βιομηχανοποιημένα.

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν σε μεγάλες υπεραγορές- κάτι που δυσκολεύει την προώθηση τους- με τον κ. Χατζηγεωργίου να σημειώνει ότι, οι τιμές της πλατφόρμας είναι συμπιεσμένες και λογικές και σε αρκετές περιπτώσεις φθηνότερες από τις μεγάλες υπεραγορές.   

Συγκεκριμένα, η γκάμα των κυπριακών προϊόντων περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά, παραδοσιακά αλλαντικά, σειρά κρασιών, γαλακτοκομικά προϊόντα, αγνά βούτυρα ξηρών καρπών και μακαρόνια ενώ προσφέρονται και επιπρόσθετα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.

Ο Παντελής Χατζηγεωργίου με τον γιο του, Γιώργο. 

 

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu