Adoor: Kυπριακά προϊόντα στην πόρτα του πελάτη

Η ιδέα του Γιώργου Χατζηγεωργίου ήταν να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία να προσφέρει επιλεκτικά και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές και με τη συμβολή του πατέρα του, Παντελή Χατζηγεωργίου, ο οποίος διέγραψε μια μακρόχρονη καριέρα στην οικονομική διεύθυνση μεγάλων εταιρειών στον τομέα των FMCG’S, κατάφεραν να δημιουργήσουν το adoor, μια εύχρηστη και λειτουργική πλατφόρμα, η οποία πλέον περιλαμβάνει γύρω στα 145 προϊόντα, προερχόμενα από Κύπριους και Ελλαδίτες παραγωγούς. 

Διαβάστε ακόμα: Η Fattal Group εξαγοράζει την Swipe Limited

Η ιδέα προέκυψε από την διαπίστωση της δυσκολίας που συναντά ο σύγχρονος καταναλωτής να βρει αυθεντικά και ποιοτικά προϊόντα και την δυσκολία των μικρών παραγωγών να προσεγγίσουν τον καταναλωτή. Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία επιχειρεί να καλύψει αυτό το κενό,  λειτουργεί από τον Νοέμβριο και προσπαθεί να προσθέτει καθημερινά νέες επιλογές- από αυθεντικά και γνήσια προϊόντα- στο καλάθι του κοινού της.

Διαβάστε ακόμα: Chrysomare: Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Αγίας Νάπας

Οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά και οι καταναλωτές παραλαμβάνουν τα προϊόντα στην πόρτα τους, καθώς το adoor παρέχει τη δυνατότητα delivery σε Λευκωσία (και σε κάποια χωριά της επαρχίας), Λεμεσό και Λάρνακα ενώ χρέωση (€3,50) υπάρχει μόνο για τις παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν τα €50. Παράλληλα, το adoor προσφέρει και υπηρεσία pick up, από τον αποθηκευτικό χώρο της στην Μοσφιλωτή.

Διαβάστε ακόμα: ΟΧΣ: Το πλάνο επίλυσης των κόκκινων δανείων

Συμπιεσμένες και λογικές τιμές

Οι επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και η εκτίμηση που υπάρχει για τα προϊόντα που επιλέξαμε, μας προκαλούν ικανοποίηση για την ανταπόκριση των πρώτων μηνών, ανέφερε στο InBusinessNews o Παντελής Χατζηγεωργίου, λέγοντας μας ότι η προσπάθεια της οικογενειακής επιχείρησης είναι να προσφέρει στο κοινό αυθεντικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς, τα οποία να μην είναι βιομηχανοποιημένα.

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν σε μεγάλες υπεραγορές- κάτι που δυσκολεύει την προώθηση τους- με τον κ. Χατζηγεωργίου να σημειώνει ότι, οι τιμές της πλατφόρμας είναι συμπιεσμένες και λογικές και σε αρκετές περιπτώσεις φθηνότερες από τις μεγάλες υπεραγορές.   

Συγκεκριμένα, η γκάμα των κυπριακών προϊόντων περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά, παραδοσιακά αλλαντικά, σειρά κρασιών, γαλακτοκομικά προϊόντα, αγνά βούτυρα ξηρών καρπών και μακαρόνια ενώ προσφέρονται και επιπρόσθετα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.

Ο Παντελής Χατζηγεωργίου με τον γιο του, Γιώργο. 

 

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Προκηρύσσει μεγάλη εκστρατεία για το rebranding της Κύπρου ο Invest Cyprus
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Κτηνιατρική Σχολή στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο
Γ. Μιχαήλ: Ας πιστέψουμε στην κυπριακή επιχειρηματικότητα, ας γίνουμε μια πραγματικά pro-business κοινωνία
Απορρίφθηκε νέα αγωγή για το κούρεμα- Ορθά έγινε απομείωση των καταθέσεων έκρινε το Δικαστήριο
Global Chief Transformation Officer της Ogilvy ο Αντώνης Κόχειλας-Ποια τα νέα του καθήκοντα
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Αντώνης Ρούβας: Ηγετικός χρηματοπιστωτικός οργανισμός με ισχυρή παρουσία και στον ασφαλιστικό τομέα η Ελληνική
Εισαγωγή νέων Γραμματίων του Δημοσίου ύψους €25 εκατ. στο ΧΑΚ
Μείωση μετοχικού κεφαλαίου της Τρ. Κύπρου λόγω προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ