Adoor: Kυπριακά προϊόντα στην πόρτα του πελάτη

Η ιδέα του Γιώργου Χατζηγεωργίου ήταν να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία να προσφέρει επιλεκτικά και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές και με τη συμβολή του πατέρα του, Παντελή Χατζηγεωργίου, ο οποίος διέγραψε μια μακρόχρονη καριέρα στην οικονομική διεύθυνση μεγάλων εταιρειών στον τομέα των FMCG’S, κατάφεραν να δημιουργήσουν το adoor, μια εύχρηστη και λειτουργική πλατφόρμα, η οποία πλέον περιλαμβάνει γύρω στα 145 προϊόντα, προερχόμενα από Κύπριους και Ελλαδίτες παραγωγούς. 

Διαβάστε ακόμα: Η Fattal Group εξαγοράζει την Swipe Limited

Η ιδέα προέκυψε από την διαπίστωση της δυσκολίας που συναντά ο σύγχρονος καταναλωτής να βρει αυθεντικά και ποιοτικά προϊόντα και την δυσκολία των μικρών παραγωγών να προσεγγίσουν τον καταναλωτή. Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία επιχειρεί να καλύψει αυτό το κενό,  λειτουργεί από τον Νοέμβριο και προσπαθεί να προσθέτει καθημερινά νέες επιλογές- από αυθεντικά και γνήσια προϊόντα- στο καλάθι του κοινού της.

Διαβάστε ακόμα: Chrysomare: Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Αγίας Νάπας

Οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά και οι καταναλωτές παραλαμβάνουν τα προϊόντα στην πόρτα τους, καθώς το adoor παρέχει τη δυνατότητα delivery σε Λευκωσία (και σε κάποια χωριά της επαρχίας), Λεμεσό και Λάρνακα ενώ χρέωση (€3,50) υπάρχει μόνο για τις παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν τα €50. Παράλληλα, το adoor προσφέρει και υπηρεσία pick up, από τον αποθηκευτικό χώρο της στην Μοσφιλωτή.

Διαβάστε ακόμα: ΟΧΣ: Το πλάνο επίλυσης των κόκκινων δανείων

Συμπιεσμένες και λογικές τιμές

Οι επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και η εκτίμηση που υπάρχει για τα προϊόντα που επιλέξαμε, μας προκαλούν ικανοποίηση για την ανταπόκριση των πρώτων μηνών, ανέφερε στο InBusinessNews o Παντελής Χατζηγεωργίου, λέγοντας μας ότι η προσπάθεια της οικογενειακής επιχείρησης είναι να προσφέρει στο κοινό αυθεντικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς, τα οποία να μην είναι βιομηχανοποιημένα.

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν σε μεγάλες υπεραγορές- κάτι που δυσκολεύει την προώθηση τους- με τον κ. Χατζηγεωργίου να σημειώνει ότι, οι τιμές της πλατφόρμας είναι συμπιεσμένες και λογικές και σε αρκετές περιπτώσεις φθηνότερες από τις μεγάλες υπεραγορές.   

Συγκεκριμένα, η γκάμα των κυπριακών προϊόντων περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά, παραδοσιακά αλλαντικά, σειρά κρασιών, γαλακτοκομικά προϊόντα, αγνά βούτυρα ξηρών καρπών και μακαρόνια ενώ προσφέρονται και επιπρόσθετα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.

Ο Παντελής Χατζηγεωργίου με τον γιο του, Γιώργο. 

 

Δειτε Επισης

Πλησιάζουν το 50% οι ανακλήσεις για Takata-«Ανέβασαν ρυθμούς τους τελευταίους δύο μήνες οι αντιπροσωπείες»
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Αυξημένο το εμπόριο αγροδιατροφικών προϊόντων στην Ε.Ε. το πρώτο τρίμηνο του 2025
Ικανοποίηση Κομισιόν για συμφωνία για απλουστευμένη εξωδικαστική επίλυση διαφορών για καταναλωτές
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ε.Ε. το πρώτο πεντάμηνο του έτους
Στο 1,6 εκατ. τον Μάιο τα αυγά εκκόλαψης πουλερικών για κρεατοπαραγωγή
Πήραν την ανιούσα οι πωλήσεις πετρελαιοειδών το πρώτο πεντάμηνο-Σημαντική αύξηση τον Μάιο
Οι αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας στην Υπεραγορά ΑΛΦΑΜΕΓΑ Ακρόπολης- Το βασικό συστατικό της συνταγής της επιτυχίας
Το Fleet Forward από Toyota και Frotcom Κύπρου-Σύγχρονη ματιά στη διαχείριση στόλου και τη βιώσιμη κινητικότητα