Adoor: Kυπριακά προϊόντα στην πόρτα του πελάτη

Η ιδέα του Γιώργου Χατζηγεωργίου ήταν να δημιουργήσει μια πλατφόρμα η οποία να προσφέρει επιλεκτικά και ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές και με τη συμβολή του πατέρα του, Παντελή Χατζηγεωργίου, ο οποίος διέγραψε μια μακρόχρονη καριέρα στην οικονομική διεύθυνση μεγάλων εταιρειών στον τομέα των FMCG’S, κατάφεραν να δημιουργήσουν το adoor, μια εύχρηστη και λειτουργική πλατφόρμα, η οποία πλέον περιλαμβάνει γύρω στα 145 προϊόντα, προερχόμενα από Κύπριους και Ελλαδίτες παραγωγούς. 

Διαβάστε ακόμα: Η Fattal Group εξαγοράζει την Swipe Limited

Η ιδέα προέκυψε από την διαπίστωση της δυσκολίας που συναντά ο σύγχρονος καταναλωτής να βρει αυθεντικά και ποιοτικά προϊόντα και την δυσκολία των μικρών παραγωγών να προσεγγίσουν τον καταναλωτή. Η οικογενειακή επιχείρηση, η οποία επιχειρεί να καλύψει αυτό το κενό,  λειτουργεί από τον Νοέμβριο και προσπαθεί να προσθέτει καθημερινά νέες επιλογές- από αυθεντικά και γνήσια προϊόντα- στο καλάθι του κοινού της.

Διαβάστε ακόμα: Chrysomare: Έρχεται το νέο πεντάστερο ξενοδοχείο της Αγίας Νάπας

Οι παραγγελίες γίνονται ηλεκτρονικά και οι καταναλωτές παραλαμβάνουν τα προϊόντα στην πόρτα τους, καθώς το adoor παρέχει τη δυνατότητα delivery σε Λευκωσία (και σε κάποια χωριά της επαρχίας), Λεμεσό και Λάρνακα ενώ χρέωση (€3,50) υπάρχει μόνο για τις παραγγελίες που δεν υπερβαίνουν τα €50. Παράλληλα, το adoor προσφέρει και υπηρεσία pick up, από τον αποθηκευτικό χώρο της στην Μοσφιλωτή.

Διαβάστε ακόμα: ΟΧΣ: Το πλάνο επίλυσης των κόκκινων δανείων

Συμπιεσμένες και λογικές τιμές

Οι επαναλαμβανόμενες παραγγελίες και η εκτίμηση που υπάρχει για τα προϊόντα που επιλέξαμε, μας προκαλούν ικανοποίηση για την ανταπόκριση των πρώτων μηνών, ανέφερε στο InBusinessNews o Παντελής Χατζηγεωργίου, λέγοντας μας ότι η προσπάθεια της οικογενειακής επιχείρησης είναι να προσφέρει στο κοινό αυθεντικά προϊόντα από μικρούς παραγωγούς, τα οποία να μην είναι βιομηχανοποιημένα.

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν σε μεγάλες υπεραγορές- κάτι που δυσκολεύει την προώθηση τους- με τον κ. Χατζηγεωργίου να σημειώνει ότι, οι τιμές της πλατφόρμας είναι συμπιεσμένες και λογικές και σε αρκετές περιπτώσεις φθηνότερες από τις μεγάλες υπεραγορές.   

Συγκεκριμένα, η γκάμα των κυπριακών προϊόντων περιλαμβάνει φρέσκα φρούτα και λαχανικά, παραδοσιακά αλλαντικά, σειρά κρασιών, γαλακτοκομικά προϊόντα, αγνά βούτυρα ξηρών καρπών και μακαρόνια ενώ προσφέρονται και επιπρόσθετα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.

Ο Παντελής Χατζηγεωργίου με τον γιο του, Γιώργο. 

 

Δειτε Επισης

Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής