H&M: Ανέβασε πωλήσεις στην Κύπρο εν μέσω κορωνοϊού

Μπορεί τα έσοδα της H&M παγκοσμίως να κατέγραψαν σημαντική μείωση το 2020, λόγω της πανδημίας, ωστόσο αυτό δεν ισχύει για τις πωλήσεις της εταιρείας στην Κύπρο.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του Σουηδικού Ομίλου για το 2020 (1η Δεκεμβρίου 2019 έως 30 Νοεμβρίου 2020), οι καθαρές πωλήσεις της H&M στην Κύπρο κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 15%, σε σχέση με την αντίστοιχη 12μηνη περίοδο του 2019. Συγκεκριμένα, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε €9,8 εκατ (100 εκατομμύρια σουηδικές κορόνες) έναντι €8,5 εκατ (87 εκατομμύρια κορόνες)  το 12μηνο του 2019.

Διαβάστε ακόμα: Πεντάστερο ξενοδοχείο μόνο για ενήλικες έρχεται στην Αγία Νάπα  

Εξάλλου, ανεβασμένες ήταν οι πωλήσεις της εταιρείας στο νησί μας και για το τρίμηνο Σεπτεμβρίου – Νοεμβρίου, καθώς τα καθαρά κέρδη της περιόδου αυτής για το 2020 ήταν €2,6 εκατ (27 εκατ. κορόνες) έναντι €2.4 εκατ (25 εκατ κορόνες) το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς.

Διαβάστε ακόμα: REMU: Διαμερίσματα και σπίτια από €39.000

Η αυξημένη πορεία των πωλήσεων της H&M στην Κύπρο, ειδικά εν μέσω μιας τόσο δύσκολης χρονιάς για το λιανικό εμπόριο, είναι καθόλα αντίθετη με την κατακόρυφη πτώση στις πωλήσεις του Ομίλου σε διεθνές επίπεδο. Όπως διαφαίνεται, η διεθνής αλυσίδα, το 2020 κατάγραψε μείωση της τάξης του 20% στις καθαρές πωλήσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενδεικτικά, καταγράφηκε κατακόρυφη πτώση σε χώρες, όπου η αλυσίδα διαθέτει μεγάλο αριθμό καταστημάτων όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία, η Ισπανία, η Πολωνία, η Ελλάδα κ.α.

Διαβάστε ακόμα: Σε αυτά τα πλαστικά μίας χρήσης θα υπάρχει σήμανση

Πάντως, υπό τα δεδομένα της πανδημίας και στην Κύπρο, σημαντική θεωρείται στο θετικό πρόσημο των πωλήσεων στο νησί μας,  η συμβολή του online shop του Ομίλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η άνοδος των διαδικτυακών πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο καταγράφεται και στην οικονομική έκθεση της H&M. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, «οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Ομίλου συνέχισαν να αναπτύσσονται έντονα, ενώ οι πωλήσεις στα φυσικά κατάστημα μειώθηκαν ουσιαστικά, ως αποτέλεσμα των περιορισμών για τον Covid.  Οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 50% τοις εκατό κατά το τέταρτο τρίμηνο. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις για το οικονομικό έτος αυξήθηκαν κατά 38%, αντιπροσωπεύοντας το 28% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου για ολόκληρο το έτος».

Η εταιρία σχεδιάζει για το 2021 το άνοιγμα και άλλων online stores σε πολλές χώρες, ενώ βάσει του σχεδιασμού υπολογίζει να κλείσει 350 καταστήματα και να ανοίξει άλλα 100 σε άλλες περιοχές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος σχεδιάζει, όπως είχε γίνει γνωστό το προηγούμενο διάστημα, το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος στην Κύπρο, και συγκεκριμένα στη Λεμεσό, στο κτήριο όπου στεγαζόταν η πρώην ΕΣΕΛ. 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο