H. Ηρακλέους: Επιστρέψαμε δυναμικά προσθέτοντας νέα σειρά προϊόντων

Αισθητά προς τα κάτω επηρέασαν τις πωλήσεις του Hercules Group τα περιοριστικά μέτρα που επέβαλε η κυβέρνηση για αντιμετώπιση της πανδημίας, επισημαίνει ο Ηρακλής Ηρακλέους Managing Director Hercules Group και τονίζει πως ο Όμιλος αφουγκράστηκε τις ανάγκες της αγοράς, αξιοποίηση τη φήμη, την πελατεία, τον εξοπλισμό και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού της και επέστρεψε δυναμικά, προσθέτοντας την παραγωγή νέας σειράς προϊόντων με την ονομασία - Ηygieninc protection products.

Αισθητά προς τα κάτω
Τα μέτρα που είχε πάρει η Κυπριακή Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του covid -19 έχουν επηρεάσει αισθητά προς τα κάτω τις πωλήσεις της εταιρείας μας χωρίς να διαφαίνονται άμεσες προοπτικές βελτίωσης, αφού η κατανάλωση της παραδοσιακής γκάμας των προϊόντων μας προϋποθέτει συνάθροιση πολλών ανθρώπων.

Σανίδα επιβίωσης
Μετά το πρώτο σοκ άρχισε ο έντονος προβληματισμός και η αναζήτηση σανίδας επιβίωσης όσων με πολύ κόπο δημιουργήσαμε τα τελευταία 31 χρόνια. Είχαμε έντονα στο μυαλό μας το πώς θα κρατούσαμε τις θέσεις εργασίας του προσωπικού μας, με ποιο τρόπο θα καταφέρναμε να εξασφαλίσουμε τις δόσεις των δανείων μας, καθώς επίσης το να μην εκτροχιάσουμε το αναπτυξιακό μας πλάνο. Αξιοποιώντας τα σχέδια στήριξης του κράτους, το οποίο οφείλουμε να ευχαριστήσουμε, έγινε κατορθωτό να επιλύσουμε πολλά από τα πιο πάνω, πράγμα που επέτρεψε στη διευθυντική ομάδα να σχεδιάσει την επαναδραστηριοποίησή μας.

Επιστρέψαμε δυναμικά
Αφουγκραστήκαμε τις ανάγκες της αγοράς, αξιοποιήσαμε τη φήμη, την πελατεία, τον εξοπλισμό και τις ικανότητες του ανθρώπινου δυναμικού μας, το οποίο θερμά ευχαριστούμε και επιστρέψαμε δυναμικά, προσθέτοντας την παραγωγή νέας σειράς προϊόντων με την ονομασία - Ηygieninc protection products. Επίσης, το πιο πρόσφατο μας concept, your digital menu online, αποδίδει ήδη καρπούς και είναι η αρχή μιας σειρά από νέα προϊόντα και υπηρεσίες που σχεδιάζουμε, όπου η τεχνολογία συναντά την παραδοσιακή γκάμα των προϊόντων μας σε μια προσέγγιση 360°.

Μάθαμε να δυναμώνουμε
Ο σχεδιασμός αυτός πέτυχε, με αποτέλεσμα να έχουμε καλύψει μερικώς τις χαμένες μας πωλήσεις. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι το αίσθημα της χαράς της επιβίωσης και της επαναδραστηριοποίησης. Προσωπικά με χαροποιεί το μήνυμα που άφησε η όλη προσπάθεια στα νεαρά διευθυντικά στελέχη της εταιρείας μας, πως στο επιχειρίν πάντα υπάρχουνε ευκαιρίες μέσα από όραμα, σχεδιασμό, μελέτη, τόλμη και δράση. Ως ομάδα έχουμε μάθει πώς να δυναμώνουμε μέσα από μια κρίση.

Έχουμε δρόμο ακόμα
Για να φτάσουμε, βέβαια, τους ρυθμούς ανάπτυξης που αφήσαμε πίσω μας έχουμε ακόμη αρκετό χρόνο μπροστά μας. Αν δεν εμφανιστούν άλλοι εξωγενείς παράγοντες θεωρώ ότι το 2021 θα είναι μια καλή χρονιά, αλλά οι θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης, από εκεί που μείναμε, θα επανέλθουν το 2022. Ευελπιστούμε ότι όλοι οι φορείς θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να ορθοποδήσει ξανά η οικονομία της χώρας μας.

Δειτε Επισης

Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση
Υπουργείο Εμπορίου: Εφαρμόζονται κανονισμοί για έλεγχο της μεσιτείας όπλων
Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών