Το Μουντιάλ ανέβασε τις πωλήσεις μπύρας

Στο ζενίθ της χρονιάς βρέθηκε το δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου του 2018 η κατανάλωση μπύρας, υποβοηθούμενη τόσο από τις υψηλές θερμοκρασίες όσο και από τους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου.

Μόνο για τη συγκεκριμένη διμηνία, κατά την οποία βρίσκονταν σε εξέλιξη οι ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις του Μουντιάλ, η κατανάλωση μπύρας έφτασε τα 10,557,081 λίτρα, με την ισχυρή πλειοψηφία (10,248,468 λίτρα) να προορίζεται για επιτόπια κατανάλωση και 308,613 λίτρα για εξαγωγές.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, η συνολική κατανάλωση μπύρας τον Ιούλιο του 2018 έφτασε τα 5,31,323 λίτρα σε σχέση με 5,042,311 λίτρα τον αντίστοιχο μήνα του 2017, σημειώνοντας αύξηση 6,3%.

Με ποσοστό 4,8% αυξήθηκε η επιτόπια κατανάλωση, η οποία ανήλθε στα 5,135,439 λίτρα σε σύγκριση με 4,899,515 τον αντίστοιχο περσινό μήνα.

Αυξημένες κατά 58% ήταν και οι εξαγωγές, οι οποίες ανήλθαν στα 225,884 λίτρα τον φετινό Ιούλιο από 142,798 τον περσινό Ιούλιο.

Όσον αφορά την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2018, η συνολική κατανάλωση μπύρας ανήλθε στα 24,903,496 λίτρα σε σχέση με 23,529,092 την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καταγράφοντας άνοδο 5,8%.

Κατά 6,2% αυξήθηκε η επιτόπια κατανάλωση μπύρας, η οποία έφτασε τα 24,212,527 το πρώτο επτάμηνο της χρονιάς σε σύγκριση με 22,787,385 το αντίστοιχο επτάμηνο του 2017.

Αντίθετα, οι εξαγωγές μπύρας μειώθηκαν κατά 6,85% στα 690,969 λίτρα σε σχέση με 741,707 το περσινό επτάμηνο.

Δειτε Επισης

Κλειστά τα γενικά καταστήματα την Πρωτομαγιά-Τι ισχύει για όσους εργαστούν
Έπιπλα Andreotti: Η one-stop-shop επιλογή σου!
Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά