Ashley Worldgroup

Το 2010, ένα νέο γραφείο έκανε την εμφάνισή του στον τομέα της επικοινωνίας. Η Ashley Worldgroup δημιουργήθηκε με βάση ένα νέο οικονομικό μοντέλο για την κυπριακή αγορά με επίκεντρο τη στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας και με εξειδίκευση στο δημιουργικό, το design και το branding.

ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα μοναδικό ολοκληρωμένο μοντέλο, που εστιάζει σε σύγχρονες υπηρεσίες, ευελιξία και αποδοτικότητα κόστους.

Ιδρύθηκε από τον Elie Salame και τον Χρήστο Χατζηγιάννη και κατέχει ρεκόρ καινοτομίας και επιτυχίας, που συνδέονται με εξαιρετικούς συνεργάτες τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο: To deliver beyond the brief, to bring the extra ordinary.

Η Ashley προσφέρει όλες τις υπηρεσίες επικοινωνίας που κυμαίνονται από στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας, σχεδιασμό, design, branding, υπηρεσίες πολυμέσων (media), ψηφιακών και κοινωνικών μέσων. 

Κάθε πελάτης, μια ιστορία Κάθε πελάτης έχει τη δική του ιστορία συνυφασμένη με την Ashley, κάθε πελάτης αποτελεί ένα ορόσημο στο ταξίδι της.

- To Υπουργείο Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ήταν ο πρώτος πελάτης που εμπιστεύτηκε την Ashley για το παγκόσμιο branding και την επικοινωνία του.

 -Η εταιρεία Ocean Basket ήταν ο πρώτος της πελάτης στην Κύπρο το 2010. Ήταν ένα εστιατόριο στην Πάφο που της εμπιστεύτηκε την εθνική του επέκταση.

- To SHARK Energy Drink έδωσε στην Ashley την ευκαιρία να δημιουργήσει τη μεταμόρφωση του brand τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό.

-Με την Τράπεζα Πειραιώς, τη σημερινή AstroBank, η σχέση άρχισε πριν από δέκα χρόνια και συνεχίζεται.

-Η Χαραλαμπίδης Κρίστης, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Κύπρο, της εμπιστεύτηκε την πλήρη γκάμα των προϊόντων της.

ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

Κατά την πανδημία, αλλάξαμε τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας μέσα σε 24 ώρες και όλη η εστίασή μας ήταν στους πελάτες μας και όχι στην ίδια την επιχείρηση. Το μυαλό μας ήταν στο πώς αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας την όλη κατάσταση και πώς θα μπορούσαμε να συμβάλουμε σε αυτό. Κάθε brand, σε κάθε διαφορετική κατηγορία προϊόντων, είχε τις δικές του εμπειρίες και ανάγκες. Ζήσαμε, λοιπόν, την πανδημία μέσα από τα μάτια των πελατών μας. Είτε πρόκειται για τη βιομηχανία εστίασης, τον τραπεζικό τομέα, τη ναυτιλία είτε τα FMCGs και το Real Estate, καθένα μοναδικό με τον δικό του τρόπο, με αποτέλεσμα όλοι να μαθαίνουμε ακόμα κάθε μέρα.

Lockdowns, κλείσιμο, άνοιγμα, περιορισμοί, ευτυχώς σε όλα αυτά, το επιχειρηματικό μας μοντέλο μας επέτρεψε να σταθούμε δίπλα στους πελάτες μας βήμα - βήμα κάθε φορά.

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

Σήμερα περισσότερο από ποτέ η ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ θεωρείται ως κορυφαίος τρόπος για τις εταιρείες να προωθούν και να προσθέτουν αξία στην εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους. Καλούνται να προσαρμόζονται στις συνθήκες των καιρών. Διαχρονική πρόκληση, λοιπόν, είναι η διατήρηση του χαμηλού κόστους σε συνδυασμό με την ποιότητα. Μην ξεχνάμε ότι οι καταναλωτές είναι ενημερωμένοι για όλα, οπότε απαιτούν από τους συνεργάτες τους ειλικρίνεια και πρωτοτυπία. Κι επιπλέον, μεγάλη πρόκληση είναι η ικανότητα να μπαίνεις στη θέση του πελάτη, να αντιλαμβάνεσαι τους στόχους και τις θέσεις του, τις τάσεις και συμπεριφορές του. Αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολο και απαιτητικό τον ρόλο της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Γι’ αυτό καλούνται να λειτουργούν με υπευθυνότητα, αμεσότητα και να συμβαδίζουν με τις τάσεις της εποχής.

Πάντως το παραδοσιακό marketing, όπως το γνωρίζαμε, έχει εκλείψει. Σήμερα, υιοθετούνται νέες τεχνολογίες και τρόποι προώθησης. Γνώμονάς μας η αμεσότητα και η προσαρμογή. Πρόκληση για μας είναι να δημιουργούμε και παράλληλα, να εμπνέουμε, να συνταξιδεύουμε με τους πελάτες μας.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Όπως τα τελευταία πέντε χρόνια, έτσι και τα επόμενα πέντε, θα είναι μια αλλαγή και συνεχής μεταμόρφωση. Το μέλλον της διαφήμισης έγκειται στο περιεχόμενο και την εξατομίκευση με τεχνολογία που οδηγεί σε υψηλή αφοσίωση των πελατών με στόχευση ακριβείας στο σχετικό περιεχόμενο. Η διαφήμιση γίνεται ολοένα και πιο πολυκαναλική. Η εμπειρία των brands πρέπει να διαδραματίσει κύριο ρόλο και να είναι παρούσα σε πολλαπλές πλατφόρμες, από παραδοσιακές μεθόδους έως τη νέα τεχνολογία. Κάθε πλατφόρμα μέσων έχει το δικό της κοινό, το οποίο χρειάζονται τα brands.

Η εταιρεία τόσο ως ιδιώτης όσο και ως γραφείο επικοινωνιών βασίζεται στη στρατηγική και τη δημιουργία και ανεξάρτητα από το πού οδηγείται ο κλάδος, τα δύο αυτά στοιχεία θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των brands και της ανάπτυξης περιεχομένου. 

Ποια είναι τα άμεσα πλάνα μας; Τα καλύτερα έρχονται!

Facts & fFgures

Έτος ίδρυσης:  2010

Χρόνια λειτουργίας: 11

Συνεργασία με οίκους του εξωτερικού: ICOM

Διευθυντική ομάδα: Elie Salame, Χρίστος Χατζηγιάννης

 

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Nicosia Business Centre, Έγκωμη | Τηλέφωνο: 22265590 | E-mail: christos@ashleyworldgroup.com.cy

Ιστοσελίδα: awg.com.cy | Social media: facebook.com/AWGCyprus

Δειτε Επισης

TELIA & PAVLA BBDO
HUB & SPOKE - A Νew Age Media Agency
MSPS CYPRUS - Communication is a matter of Experience
Gnomi Integrated Communications - We are a bunch of people devoted to telling engaging stories about
DELEMA McCANN
Gnomi Integrated Communications
Webarts
V + o
Tree Creative Room
A&A Porter Novelli