V + o

«Στη V+O υποστηρίζουμε σύγχρονες επιχειρήσεις και οργανισμούς που αναζητούν στέρεες λύσεις επικοινωνίας προσαρμοσμένες στη στρατηγική τους αλλά και συνεκτική, σταθερή, καθαρή φωνή», τονίζει ο Διευθυντής της, Πάνος Τσιρίδης.

Στρατηγικός εταίρος 

Παρέχοντας συμβουλές και ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας, η εταιρεία βοηθά τους πελάτες της να ενισχύσουν τις σχέσεις τους, να λύσουν προβλήματα και να επιτύχουν αναπτυξιακούς και επιχειρησιακούς στόχους. Διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα και το λόγο τους, επηρεάζει απόψεις, προωθεί πολιτικές, εκπαιδεύει και εμπλέκει βασικούς υπεύθυνους λήψης αποφάσεων.                                                                 

Το χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνει μερικές από τις σημαντικότερες πολυεθνικές, εγχώριες εταιρείες και brands που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο. 

Η εταιρεία είναι μέλος του V+O Group, του μεγαλύτερου ανεξάρτητου ομίλου στρατηγικής επικοινωνίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Με 170 εργαζόμενους σε 7 χώρες, 215 εταιρικούς πελάτες και απευθυνόμενο σε μια αγορά 62 εκατομμυρίων καταναλωτών, το V+O Group επιδιώκει να αποτελεί στρατηγικό εταίρο κάθε επιχείρησης και οργανισμού.

Γκάμα υπηρεσιών 

Οι βασικές υπηρεσίες μας αφορούν: Εταιρική επικοινωνία και public affairs, διαχείριση δημοσιότητας και media relations, επικοινωνία επενδυτικών projects, brand/retail communications, influencer management, δημιουργία περιεχομένου, εσωτερική επικοινωνία, διαχείριση θεμάτων και κρίσεων, ολοκληρωμένες εκστρατείες ενημέρωσης, πολιτική επικοινωνία. Είμαστε σύμβουλοι και περιφερειακοί εταίροι σε επενδυτικά σχέδια, πρωτοβουλίες υπό την ηγεσία ΜΚΟ και προγράμματα βιωσιμότητας.

Σύνθετη επικοινωνία 

Η επικοινωνία γίνεται μια ολοένα και πιο σύνθετη διαδικασία. Η υποχώρηση των στεγανών ανάμεσα στην εταιρική επικοινωνία, την τεχνολογία και το marketing δημιουργεί μια σειρά από προκλήσεις στην επιχείρηση, αλλά και στους κατεξοχήν συνεργάτες μας, τον CEΟ και τον διευθυντή του τμήματος Communications, Marketing ή Corporate Affairs. Η αποκέντρωση του περιεχομένου λόγω της ηγεμονικής θέσης που τείνουν να καταλάβουν τα κοινωνικά δίκτυα στις αντιλήψεις των stakeholders δημιουργεί παράλληλα την ανάγκη ο «παραδοσιακός» έλεγχος του μηνύματος να αντικατασταθεί από μια πιο ανοικτή λογική εμπλοκής των stakeholders. Στον πυρήνα της όμως, η αντιμετώπιση παραμένει η ίδια: Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί χρειάζονται την επικοινωνία, καθώς είναι ο τρόπος που παρουσιάζονται στον κόσμο, ο τρόπος που μιλούν, ποια είναι η ιστορία τους και πώς τη διηγούνται. Πάντοτε η επαφή (physical, digital ή hybrid) θα είναι αυτή που καλλιεργεί σχέση. Η σχέση θα δημιουργεί συνάφεια, λογική και συναισθηματική εμπλοκή, αυτή με τη σειρά της ταύτιση και τέλος, πίστη.                                                                                                                 

Σε ένα περιβάλλον ραγδαίας ψηφιοποίησης και αυξημένης ευθύνης, κάθε επιχείρηση, κάθε brand οφείλουν να ξαναγυρίσουν στα βασικά: εμπιστοσύνη, αξιοπιστία, ειλικρίνεια.

Συλλογικό πνεύμα 

«Η κρίση μας επηρέασε όλους, κάθε εταιρεία ανάλογα με την εξειδίκευσή της και το είδος της συνεργασίας που έχει με τους πελάτες της. Στη δική μας περίπτωση, η επικοινωνία εντατικοποιήθηκε. Οι επιχειρήσεις είχαν μεγαλύτερη ανάγκη από ποτέ να αποδείξουν ότι διαχειρίζονται την κατάσταση με ασφάλεια για εργαζόμενους και πελάτες, ότι συνεχίζουν να λειτουργούν μεταφέροντας τις υπηρεσίες τους στον ψηφιακό κόσμο και ότι είναι κοινωνικά ενεργές και ανταποκρίνονται με την απαραίτητη ευαισθησία και ενσυναίσθηση σε ό,τι συμβαίνει γύρω μας», σημειώνει. Και προσθέτει: «Στο πλαίσιο αυτό, άμεσα οργανώσαμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να συνεχίσουμε αδιάλειπτα την εργασία μας από το σπίτι. Είμαστε έτσι κι αλλιώς επαρκώς δικτυωμένοι, ώστε να έχουμε την απαραίτητη ευελιξία για ταχεία ανταπόκριση αλλά και για να διασφαλίζουμε το teamwork και τη διατήρηση του συλλογικού πνεύματος της εταιρείας μας. Έτσι, από κάθε συνθήκη παρέχουμε εξαιρετικό client service που βοηθά τους πελάτες μας να υπερβούν εμπόδια και να πετύχουν στόχους».

Διεύρυνση εργασιών 

«Συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε μαζί με τους πελάτες μας, παρέχοντας καθαρή φωνή και σκοπό στο management team και στα στελέχη της επικοινωνίας στη διαδικασία μετασχηματισμού των οργανισμών τους, ώστε να πρωταγωνιστούν και στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, διευρύνουμε τις υπηρεσίες μας, ώστε να συμπεριλάβουν και τους νέους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποι επικοινωνούν, αλληλεπιδρούν και επηρεάζονται: Από την τροφοδότηση εξειδικευμένου και υψηλής ποιότητας περιεχομένου για τα ΜΜΕ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως την ESG (Environmental, Social, and Governance) επικοινωνία», καταλήγει.

 

Facts & figures

Έτος ίδρυσης: 2011

Χρόνια λειτουργίας: 10

Διευθυντική ομάδα:

Πάνος Τσιρίδης (Διευθυντής)

 

Στοιχεία επικοινωνίας 

Διεύθυνση: Λεωφόρος Στροβόλου 124, γραφείο 201, 2042, Στρόβολος, Λευκωσία | Τηλέφωνο: 22447705

 Φαξ: 22374897 | E-mail: info@vando.com.cy | Ιστοσελίδα: https://www.vando.gr/

Δειτε Επισης

TELIA & PAVLA BBDO
HUB & SPOKE - A Νew Age Media Agency
MSPS CYPRUS - Communication is a matter of Experience
Gnomi Integrated Communications - We are a bunch of people devoted to telling engaging stories about
DELEMA McCANN
Webarts
V + o
Tree Creative Room
A&A Porter Novelli
TheWorx