Abercrombie & Fitch: Αλλαγή στρατηγικής

Σε διαρθρωτικές αλλαγές προχωρά ο οίκος Abercrombie & Fitch, όπως ανακοίνωσε ο CEO Mike Jeffries μετά τη συνεχή πτώση κερδών και πωλήσεων.

Με στόχο την προσέλκυση μιας νέας γενιάς εφήβων και νέων, το brand αλλάζει στρατηγική σε καταστήματα και social media. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα αποβάλλουν το έντονο nightclub concept, με χαμηλότερη μουσική και καλύτερο φωτισμό, ενώ για πρώτη φορά το brand πειραματίζεται με τη δημιουργία βιτρινών.

Τα signature logos μειώνονται δραστικά από τα προϊόντα Abercrombie και προστίθενται μεγαλύτερα νούμερα και πιο φαρδιές γραμμές στα ρούχα.

Επίσης, το brand στρέφεται στα social media για την αντιστροφή της αρνητικής του εικόνας, μέσω της συνεργασίας με fashion bloggers και νέους χρήστες που ανεβάζουν Abercrombie προϊόντα στους Instagram λογαριασμούς τους. Τέλος, επεκτείνονται οι συνεργασίες του με άλλα brands, όπως η δημιουργία σειράς sneakers με την Keds.

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου