Το brand story της VILEDA

InBusinessNews  11/02/2021 07:01
Το brand story της VILEDA

Το brand story της VILEDA

InBusinessNews  11/02/2021 07:01

Η Vileda, η μάρκα της οποίας ο διανομέας στην Κύπρο, Swipe Limited, εξαγοράστηκε από τον όμιλο Fattal, ιδρύθηκε το 1948, φέρνοντας τις τελευταίες δεκαετίες την επανάσταση στον κόσμο του καθαρισμού μέσω της καινοτομίας.

Διαβάστε ακόμα:
Hudson: Ο νέος μαλτέζικος όμιλος που έρχεται Κύπρο
NIPD Genetics: 10 σύγχρονα κλινικά εργαστήρια από Απρίλη
Μακρύς ο δρόμος για μια εθνική bad bank (;)

Τα θρυλικά προϊόντα που έφεραν την αλλαγή
Το θρυλικό πανί παραθύρου Vileda, το σφουγγάρι Glitzi και η σφουγγαρίστρα Vileda έθεσαν νέα πρότυπα στα τμήματα της αγοράς τους. Μέχρι σήμερα, η μάρκα Vileda της γερμανικής Freudenberg Home and Cleaning Solutions συνεχίζει να αναπτύσσει νέα προϊόντα και υλικά, βελτιστοποιώντας τα υπάρχοντα.

Καθαρισμός, σφουγγάρισμα, ηλεκτρική σκούπα, σκούπισμα.

Η Vileda έχει τις σωστές λύσεις για πολλές διαφορετικές εργασίες καθαρισμού στο σπίτι. Για 70 χρόνια, η Vileda έχει την ικανότητα να διευκολύνει τις οικιακές εργασίες για τους πελάτες της με καινοτόμα προϊόντα καθαρισμού. Η Vileda είναι ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στον μηχανικό καθαρισμό, με παρουσία σε περισσότερες από 35 χώρες.

Από το 1947
Όλα ξεκίνησαν το 1947, όταν δύο υπάλληλοι στο εργοστάσιο του Weinheim διαπίστωσαν ότι το προσωπικό της καθαριότητας χρησιμοποιούσε μη υφασμένα υπολείμματα για τον καθαρισμό.

Η ιδέα υιοθετήθηκε  και γεννήθηκε το πανί παραθύρου της Vileda. Το όνομα "Vileda" προέρχεται από το γερμανικό "wie Leder" ή "σαν δέρμα", καθώς το μη υφασμένο ρούχο έμοιαζε με δέρμα σαμουά και κυκλοφόρησε στην αγορά το 1948.

Η ανθεκτικότητα των προϊόντων και η μεγάλη διάρκεια ζωής είναι ιδιαίτερα σημαντικά πλεονεκτήματα για τους πελάτες.

Κουλτούρα καινοτομίας
Η Vileda λαμβάνει επίσης υπόψη τις κουλτούρες των διαφόρων χωρών. Κάθε χώρα έχει τις δικές της συνήθειες καθαρισμού. Η έρευνα αγοράς των καταναλωτών και η καινοτομία προϊόντων είναι βασικά για την ανάπτυξη οικιακών προϊόντων.

Για παράδειγμα, σε σύγκριση με τις κλασικές γερμανικές σκούπες με τηλεσκοπικές λαβές, οι παραδοσιακές σκούπες καθαρισμού στην Ινδία κατασκευάζονται με φυσικές ίνες και πρέπει να αντικαθίστανται με καινούργια - κάθε τρεις μήνες κατά μέσο όρο. Εκεί ήταν που η Vileda διέκρινε μία ευκαιρία. Από το 2013, η εταιρεία δημιουργεί μια υψηλής τεχνολογίας έκδοση της παραδοσιακής σκούπας. Το No Dust Broom, κατασκευασμένο ειδικά για την αγορά της Ινδίας, έχει τρίχες από πολυμερείς ίνες που διαρκούν περισσότερο και πλένονται.

Πρόσφατα, το τμήμα ηλεκτρικού καθαρισμού έχει επίσης αποκτήσει πρόσβαση σε πολλά νοικοκυριά. Τα ρομπότ κάνουν ηλεκτρική σκούπα αυτόματα, οι ηλεκτρικές σκούπες παραθύρων καθαρίζονται με τη βοήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου και οι σκούπες έχουν ηλεκτρική υποστήριξη. Η Vileda διαθέτει επίσης το ρομπότ σκουπίσματος "ViROBi Slim" και το ρομπότ αναρρόφησης "VR 302" για τον αυτόματο καθαρισμό δαπέδων.

Ποια είναι η Freudenberg Home and Cleaning Solutions
Ο γερμανικός όμιλος Freudenberg Home and Cleaning Solutions Business αναπτύσσει καινοτόμες τεχνολογίες καθαρισμού και διαθέτει πολυετή τεχνική και υλική εμπειρία συνδεδεμένη με όλες τις Ομάδες Επιχειρήσεων Freudenberg. Οι καινοτομίες αποτελούν το θεμέλιο του εν λόγω brand και αποτελούν μέρος της διαφοροποιημένης γκάμας προϊόντων του Freudenberg σε όλες τις επιχειρηματικές ομάδες.

Η Freudenberg Home and Cleaning Solutions είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος προμηθευτής επώνυμων συστημάτων καθαρισμού, καθώς και προϊόντων φροντίδας οικιακής χρήσης και πλυντηρίου, με προηγμένες λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο.

Το χαρτοφυλάκιο του ομίλου περιλαμβάνει μάρκες όπως Vileda®, O'Cedar®, Oates, Gimi®, Gala®, Wettex® και Marigold®. Με ηγετική θέση στην αγορά σχεδόν σε όλες τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται, η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις άνω των €938 εκατ., απασχολώντας περισσότερα από 3.000 άτομα το 2017.

Νέα, αποτελεσματικά κανάλια προϊόντων και διανομής, τεχνικές καινοτομίες και ισχυρή επικέντρωση στους πελάτες υπήρξαν οι βασικοί παράγοντες επιτυχίας της εταιρείας εδώ και πολλά χρόνια. Υποστηρίζονται από εκτεταμένη έρευνα αγοράς και πελατών σε διεθνή βάση, κέντρα καινοτομίας και μονάδες παραγωγής σε όλο τον κόσμο και δίκτυο διανομής σε περισσότερες από 35 χώρες.

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας