Η πολυαναμενόμενη άφιξη στο Mall of Cyprus-Η Kiabi ανοίγει μεγάλο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο

Νέα σημαντική προσθήκη αναμένεται προσεχώς στο Mall of Cyprus, καθώς η Kiabi ετοιμάζεται πυρετωδώς για το άνοιγμα του νέου της μεγάλου καταστήματος στη Λευκωσία.

Πρόκειται για το δεύτερο κατάστημα στην πρωτεύουσα και το τέταρτο παγκύπρια, μετά το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Κύπρο, στο Metropolis Mall, στη Λάρνακα, το 2021, του δεύτερου στο Neon Mall, στην Πάφο, το 2023 και του τρίτου στο Mall of Engomi, τον Ιούνιο του 2024.

kiabiofficial

Ο εμπλουτισμός της παρουσίας της Kiabi στη Λευκωσία και η κάθοδος στο Mall of Cyprus εντάσσεται στο πλάνο επέκτασης του γνωστού brand στην κυπριακή αγορά, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων εντός των επόμενων 1-2 ετών.

Εδώ και περίπου έναν μήνα η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία αναζήτησης προσωπικού που θα στελεχώσει το νέο κατάστημα σε θέσεις, όπως team leader, store manager, assistant store manager και sales assistants.

Η κάλυψη του κενού του K Cineplex και το νέο κεφάλαιο στο mall

Με καμπάνια του, το εμπορικό κέντρο ενημέρωσε πρόσφατα ότι «Κάτι ΜΕΓΑΛΟ έρχεται στον πρώτο όροφο του Mall of Cyprus», φέρνοντας «περισσότερη διασκέδαση, περισσότερη μόδα και περισσότερα για τις οικογένειες».

KIABI-01

Το νέο άνοιγμα θα βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο Players Arcade, καταλαμβάνοντας μέρος του χώρου που στεγαζόταν ο κινηματογράφος K Cineplex, ο οποίος ολοκλήρωσε την παρουσία του στο εμπορικό κέντρο της Atterbury, στις 21 Ιουλίου 2024.

Το Mall of Cyprus είχε προαναγγείλει, τον περασμένο Ιούλιο, την κάθοδο νέων εμπορικών σημάτων και καταστημάτων μόδας, την ανάπτυξη νέων χώρων ψυχαγωγίας και διασκέδασης, αλλά και συνεχείς βελτιώσεις στις εγκαταστάσεις του εμπορικού κέντρου, καθώς μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας με το K Cineplex, το mall βρισκόταν σε διαδικασία αναζήτησης των tenants που θα καλύψουν το ομολογουμένως μεγάλο κενό που δημιουργήθηκε.

mallofcyprus

Εξάλλου, σε πρόσφατη ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της η Atterbury, εξηγεί ότι, ενώ η αποχώρηση του κινηματογράφου K Cineplex σηματοδότησε το τέλος μιας εποχής, εντούτοις ταυτόχρονα ανοίγει τον δρόμο για ένα τολμηρό νέο κεφάλαιο, με βελτιωμένη προσφορά ψυχαγωγίας και οικογενειακή μόδα.

«Σε όλο τον κόσμο, η κινηματογραφική βιομηχανία έχει αντιμετωπίσει προκλήσεις που θέτουν οι πλατφόρμες streaming, οι μεταβαλλόμενες συνήθειες των θεατών και, πιο πρόσφατα, οι απεργίες στο Χόλυγουντ. Αντί να βλέπουμε το κλείσιμο του κινηματογράφου στο Mall of Cyprus ως απώλεια, το βλέπουμε ως μια ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε το μείγμα ψυχαγωγίας και λιανεμπορίου», σημειώνει σχετικά.

Το 2024, οι οικονομικές επιδόσεις του Mall of Cyprus παρουσίασαν ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα απέναντι στις διάφορες συνθήκες της αγοράς, καταγράφοντας την ίδια ώρα κερδοφορία και αύξηση εσόδων.

Παρά την αντιμετώπιση των προκλήσεων, όπως οι πληθωριστικές πιέσεις που προέρχονται από τις γεωπολιτικές εντάσεις, το εμπορικό κέντρο παρουσίασε αξιοσημείωτη ανάπτυξη, με την αύξηση του κύκλου εργασιών να φτάνει το 8%, κατά τη διάρκεια του 2024, και με κενό χώρο που πλησιάζει στο 0%.

Ενδυνάμωση της παρουσίας της Kiabi στη Λευκωσία-Στα πλάνα και η Λεμεσός

Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, τον περασμένο Δεκέμβριο, η Group Brand Manager της Kiabi για Μάλτα, Κύπρο και Ελλάδα, Αννίτα Μαρνέρου ανέφερε ότι τα επόμενα ανοίγματα της Kiabi στην κυπριακή αγορά θα επικεντρωθούν σε περιοχές με υψηλή εμπορική κίνηση και συγκέντρωση καταναλωτών, σημειώνοντας ότι ενδεχομένως να υπάρξουν νέα καταστήματα στην περιοχή της Λεμεσού και της Λευκωσίας εντός της επόμενης διετίας.

«Τα επόμενα ανοίγματα της Kiabi στην Κύπρο θα επικεντρωθούν σε περιοχές με υψηλή εμπορική κίνηση και συγκέντρωση καταναλωτών. Εξετάζουμε περιοχές, όπως η Λευκωσία και η Λεμεσός, όπου η ζήτηση για καταστήματα που προσφέρουν ρούχα για όλη την οικογένεια σε προσιτές τιμές είναι αυξανόμενη.

Ενδεχομένως να υπάρξουν νέα καταστήματα στην περιοχή της Λεμεσού και της Λευκωσίας τα επόμενα 1-2 χρόνια, με στόχο να καλύψουμε μεγαλύτερο γεωγραφικό εύρος της Κύπρου», είχε σημειώσει χαρακτηριστικά η κα. Μαρνέρου.

kiabimallofengomi

Η στρατηγική για την παρουσία στα εμπορικά κέντρα αντανακλά την επιθυμία της Kiabi να βρίσκεται κοντά στους καταναλωτές και να προσφέρει μία άνετη, ευχάριστη αγοραστική εμπειρία.

Τα εμπορικά κέντρα αποτελούν ιδανικούς χώρους για τη λειτουργία των καταστημάτων της Kiabi, καθώς προσφέρουν σειρά πλεονεκτημάτων τόσο για τους καταναλωτές όσο και για την εταιρεία.

Η Kiabi ένωσε τις δυνάμεις της με τη Hudson Cyprus Ltd μέσω μιας συνεργασίας που ξεκίνησε το 2021, με το πρώτο κατάστημα στην κυπριακή αγορά, με στόχο να διευκολύνει τις κυπριακές οικογένειες και να καταστεί η κορυφαία μάρκα στην πρώτη γραμμή της προσιτής μόδας για όλη την οικογένεια.

Η Hudson Cyprus, ως μέλος του Ομίλου Hudson, της μαλτέζικης μητρικής εταιρείας, εισήγαγε στην κυπριακή αγορά το concept της προσιτής μόδας για όλη την οικογένεια.

Το εγχείρημα της Kiabi ήταν η προσφορά στους Κύπριους καταναλωτές ενός συνδυασμού ποιοτικής και οικονομικής μόδας, που καλύπτει τις ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας, από τα παιδιά μέχρι τους ενήλικες.

Δειτε Επισης

Cyfield: Ποιότητα κατασκευής και σίγουρος τίτλος ιδιοκτησίας-Έκδοση τίτλων για τρία ακόμα έργα
Τράπεζα Κύπρου: Οι ηχηρές προσθήκες στο Δ.Σ. και η επικύρωση του μερίσματος €0,48 ανά μετοχή
FIBA Eurobasket 2025: Με γοργούς ρυθμούς οι εργασίες της A&A Apostolides στο «Σπύρος Κυπριανού»
Η εξαγορά της Δωδώνης από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία και τα νέα δεδομένα που φέρνει στην κυπριακή αγορά
Μεγάλο πλήγμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς Τραμπ-Κόστος πέραν των $100 δις
IN Business Awards: Αντίστροφη μέτρηση για να κλείσει η «κάλπη»-Ολοκληρώνεται την Τετάρτη η ψηφοφορία
Στ. Δημητρίου: Πολυεπίπεδα τα οφέλη από την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ισχυρός μοχλός ανάπτυξης
Κυριάκος Κακουρής: Συζητήσεις με ΑΗΚ για δάνειο προς αναβάθμιση του δικτύου της-Η θέση ΕΤΕπ για GSI και τερματικό
ΑΤΑ, κατώτατος, συμβάσεις και απεργίες-Τα καυτά εργασιακά θέματα της χρονιάς που πέρασε και ο κομβικός ρόλος της ΟΕΒ
Χ. Παπαχαραλάμπους: Πώς η Κύπρος θα μετατραπεί σε ολόχρονο προορισμό και ο στόχος για τουρισμό από ΗΠΑ και Ινδία