Κωτσόβολος: Ενώνει δυνάμεις και καλεί τους καταναλωτές να κάνουν react σε μια μεγάλη δράση ανακύκλωσης

Η Κωτσόβολος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ανακύκλωσης, διοργανώνει μεγάλη δράση ανακύκλωσης, καλώντας μας να κάνουμε REACT για έναν πιο πράσινο πλανήτη, ανακυκλώνοντας από τις 10 έως τις 23 Μαρτίου τις συσκευές που δε χρειαζόμαστε πλέον.

Για κάθε ανακύκλωση λευκής συσκευής και air condition, οι καταναλωτές θα λαμβάνουν 30€ δωροεπιταγή, ενώ για κάθε μικροσυσκευή που θα παραδίδεται στα 3 καταστήματα Κωτσόβολος* στην Κύπρο, θα λαμβάνουν 10€ δωροεπιταγή.

Η εξαργύρωση των δωροεπιταγών αφορά αγορές επόμενης αγοράς διπλάσιας αξίας, επιβραβεύοντας με αυτόν τον τρόπο την πράξη τους που συμβάλλει σε ένα βιώσιμο μέλλον.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο του ESG προγράμματός της, REACT, και μέσα από δράσεις για το Περιβάλλον, την Κοινωνία και τον Άνθρωπο, η Κωτσόβολος «αντιδρά» καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου με μικρές και μεγάλες πράξεις, που στόχο έχουν έναν Καλύτερο Κόσμο για όλους.

Για αυτό, τοποθετώντας στο επίκεντρο την κυκλική οικονομία, θα συνεχίσει όλον τον χρόνο να παραλαμβάνει και να προωθεί προς ανακύκλωση δωρεάν λευκές συσκευές και air condition, προσφέροντας δωροεπιταγές επιβράβευσης.

Παράλληλα, στο Outlet που βρίσκεται στο -1 του καταστήματος της Κωτσόβολος στην Πάφο (Λεωφόρος Μεσόγης 102, 8280), οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν έξυπνες αγορές με stock προϊόντα σαν καινούργια από κορυφαία brands με εγγύηση, ενώ παράλληλα δίνουν δεύτερη ζωή σε συσκευές, ενισχύοντας έτσι, την κυκλική οικονομία και κάνοντας REACT, για ένα πιο βιώσιμο και Καλύτερο Περιβάλλον. #reactforabetterworld

Για πρώτη φορά ανακυκλώνουμε στην Κωτσόβολος και κερδίζουμε. Γιατί για κάθε μικρή ή μεγάλη συσκευή, υπάρχει μία θέση στην Ανακύκλωση της Κωτσόβολος.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Ανακύκλωση, κάνοντας κλικ εδώ: https://bit.ly/4bJDvsv.

Δειτε Επισης

Η NUXE παρουσίασε τα νέα αντηλιακά Gold Tanning oils SPF30 & SPF50
Total Protection™ No-Show™ Sunscreen SPF 50-Το νέο αντιηλιακό της COLORESCIENCE
Lidl Κύπρου: Ανέδειξε την αξία της συνεργασίας με Εβροφάρμα-Ένα press trip στην καρδιά της ελληνικής παραγωγής
Τέσσερα χρόνια Κωτσόβολος στην Κύπρο: Εκεί που οδηγούν όλοι οι δρόμοι
Προς ολοκλήρωση το έργο της Ερευνητικής για τους takata-Πότε θα είναι έτοιμο το πόρισμα
Τα υβριδικά αυτοκίνητα αφήνουν πίσω τα βενζινοκίνητα-Οι μάρκες που επέλεξαν οι αγοραστές
Βλέπει πόλεμο τιμών, άτακτο ανταγωνισμό και ζητά fair play η κινεζική ένωση αυτοκινητοβιομηχανιών
Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall