Flight Mode brought to you by

Ryanair: Αναπροσαρμογή πτητικού προγράμματος από και προς τη Γερμανία-Στροφή στα περιφερειακά αεροδρόμια

Η Ryanair διαμορφώνει το πτητικό της πρόγραμμα από και προς τη Γερμανία, για την καλοκαιρινή περίοδο του 2025, έχοντας στο επίκεντρο τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, περιορίζοντας τη δραστηριότητα της, στους μεγαλύτερους αερολιμένες της χώρας.

Η αναπροσαρμογή στο πτητικό πρόγραμμα της εταιρείας προς τη συγκεκριμένη χώρα, έρχεται ως επακόλουθο της κριτικής που άσκησε η Ryanair για τα υψηλά αεροπορικά κόστη της Γερμανίας, συμπεριλαμβανομένων των φόρων εναέριας κυκλοφορίας, τελών ασφαλείας κ.ά.  

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αυτά ακριβώς τα αυξημένα κόστη οδήγησαν τη Γερμανία στο να καταστεί μία από τις αγορές με τα χειρότερα αποτελέσματα σε σχέση με την αεροπορική κίνηση.

Όπως διαφάνηκε από τα στοιχεία μέχρι και τον Ιανουάριο του 2025, η κίνηση κυμαίνεται στο 79% σε σχέση  με τα επίπεδα προ-πανδημίας.

Ο Eddie Wilson, CEO της RyanAir δήλωσε σχετικά, ότι ορισμένα περιφερειακά αεροδρόμια της Γερμανίας, ενήργησαν ορθά για να αποφύγουν τις μειώσεις πτήσεων και τις αρνητικές επιπτώσεις στη συνδεσιμότητα.

Μείωσαν τους φόρους τους, ώστε να βοηθήσουν τις αεροπορικές εταιρείες και να εξισορροπήσουν τα αυξημένα αεροπορικά κόστη, αλλά και τα τέλη ασφάλειας, για τα οποία η γερμανική κυβέρνηση δεν έχει προβεί σε οποιεσδήποτε κινήσεις, ώστε να μειωθούν.

Ο γνωστός αερομεταφορέας σκοπεύει να ξεκινήσει 14 νέα δρομολόγια και να προσθέσει 800.000 θέσεις από και προς τα γερμανικά περιφερειακά αεροδρόμια μεταξύ των οποίων, τα Μπάντεν- Μπάντεν, Βρέμης, Λούμπεκ, Μούνστερ και Weeze.

Επίσης, σχεδιάζει την προσθήκη δύο αεροπλάνων στις βάσεις του στα αεροδρόμια Καρλσρούη/ Μπάντεν- Μπάντεν και Weeze.

Οι πιο πάνω προσθήκες, δεν είναι σίγουρα εφικτό να εξισορροπήσουν πλήρως τις μειώσεις θέσεων που πραγματοποίησε, η εταιρεία στα μεγαλύτερα αεροδρόμια της χώρας, Βερολίνου, Αμβούργου, Δρέσδης, Λειψίας και Ντόρτμουντ.

Με βάση τους πιο πρόσφατους προγραμματισμούς και στοιχεία του οργανισμού OAG, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει συνολικά 6.2 εκατ. θέσεις σε πτήσεις αναχώρησης από τη Γερμανία, κατά τη διάρκεια της φετινής καλοκαιρινής περιόδου. Ο αριθμός αυτός είναι 5% πιο κάτω σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο και 11% μειωμένος σε σχέση με την καλοκαιρινή περίοδο του 2019.

Πηγή: Aviation Week

Δειτε Επισης

Καθίσματα δύο επιπέδων στο μικροσκόπιο της Airbus
IndiGo: Επεκτείνει την παρουσία της στην Ευρώπη-Τα νέα δρομολόγια
Ευτύχιος Βασιλάκης: Η επένδυση στην Κύπρο, το νέο δρομολόγιο Λάρνακα-Ρώμη και η εξέλιξη της Aegean(video)
Ενισχύεται η αεροπορική συνδεσιμότητα της Κύπρου-Οι νέοι προορισμοί και η ενίσχυση υφιστάμενων δρομολογίων
Edelweiss: Η αεροπορική εταιρεία που συνδέει ολόχρονα την Κύπρο με την ελβετική πρωτεύουσα
CEO Lufthansa: Προβλέπει περισσότερες συγχωνεύσεις αεροπορικών εταιρειών στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές
Η ραγδαία ανάπτυξη των low-cost αερογραμμών
Κώστας Μπακογιάννης: Το επιτυχημένο παράδειγμα της Αθήνας με την κατακόρυφη αύξηση επισκεπτών (video)
Μ. Μιλτιάδους: Οι επιχειρησιακές προτεραιότητες στα κυπριακά αεροδρόμια ενόψει της δεύτερης φάσης (video)
Peter Economides: Πώς θα επανατοποθετηθεί η Κύπρος στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη