Powered by

Παγκόσμιο ρεκόρ για το λιμάνι της Σαγκάης–Διαχειρίστηκε 50 εκατομμύρια teu το 2024

Η Σαγκάη έχει εξελιχθεί σε βάση της τεχνολογίας, στην πράσινη, έξυπνη και αυτόνομη ναυτιλία. Η Κίνα ελέγχει τα φορτία, κυριαρχεί στη ναυπηγική βιομηχανία και στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση και το Πεκίνο έχει στόχο να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες στη Σαγκάη από το διεθνές ναυτιλιακό cluster.

Το εμπορικό λιμάνι καταγράφεται πρώτο παγκοσμίως, για 4η συνεχόμενη χρονιά σχετικά με την ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων. Επίσης εξυπηρετείται από σχεδόν 350 διεθνείς ναυτιλιακές υπηρεσίες, οι οποίες συνδέουν πάνω από 700 λιμάνια σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές, με τη συνδεσιμότητα του λιμανιού να κατατάσσεται πρώτη παγκοσμίως για 13 συνεχόμενα έτη.

Το λιμάνι χειρίζεται κυρίως:

-άνθρακα,

-μεταλλεύματα

-πετρέλαιο και προϊόντα πετρελαίου,

-χάλυβα,

-μηχανήματα και εξοπλισμό.

Στο λιμάνι της Σαγκάης, εξάγεται και εισάγεται περισσότερο από το ένα τέταρτο του συνόλου της εμπορευματικής κίνησης στην Κίνα. Μέσω του λιμανιού διακινείται το 99% του συνόλου του εξωτερικού εμπορίου της Σαγκάης.

Εκεί έχουν παρουσία 11.000 ναυτιλιακές εταιρείες, ασφαλιστικές, νομικά γραφεία, γραφεία χρηματοδότησης , νηογνώμονες κ.ά.

Το λιμάνι της Σαγκάης έχει εμβαθύνει την περιφερειακή συνεργασία, συνεργαζόμενο με 22 λιμάνια κατά μήκος του ποταμού Γιανγκτσέ, συμπεριλαμβανομένων 16 λιμανιών στο Δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ, ενισχύοντας τις συνέργειες των λιμενικών και ναυτιλιακών logistics μεταξύ του εγχώριου λιμανιού και της ενδοχώρας του.

Οι τερματικοί σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού της Σαγκάης είναι πλέον πλήρως εξοπλισμένοι με εγκαταστάσεις ηλεκτροδότησης ξηράς, αυξάνοντας σημαντικά τη χρήση ενέργειας ξηράς, με εκτιμώμενη αύξηση 250% στις προσεγγίσεις πλοίων και 200% στην εξοικονόμηση ενέργειας μέχρι το τέλος του 2024. Μέχρι σήμερα, το λιμάνι της Σαγκάης έχει ολοκληρώσει 125 εργασίες δεξαμενισμού LNG με εγγύηση για διεθνή πλοία, με συνολικό όγκο δεξαμενισμού 730.000 κυβικά μέτρα.

Θεωρείται ένα «παράθυρο» στην προσπάθεια ανοίγματος της κινεζικής οικονομίας, αλλά και της συνεργασίας της Κίνας με τον κόσμο, όπως επίσης και ως κινητήρια δύναμη για την αύξηση του εμπορίου και των ανταλλαγών αγαθών, το λιμάνι της Σαγκάης κατέγραψε για πρώτη φορά ετήσια διαχείριση εμπορευματοκιβωτίων άνω του ενός εκατομμυρίου TEUs το 1994.

Η Ενωση Τραπεζικών και Χρηματοοικονομικών Στελεχών της Ελληνικής Ναυτιλίας είναι η πρώτη μη κινεζική ένωση ναυτιλιακής χρηματοδότησης που άνοιξε γραφείο στο επί τέσσερα συναπτά έτη μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι του κόσμου, τη Σανγκάη, και ένα από τα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα όπου έχουν έδρα περισσότερες από 11.000 εταιρείες, ναυτιλιακές, ασφαλιστικές, νομικά γραφεία, χρηματοδοτικοί οργανισμοί, νηογνώμονες και γενικά εταιρείες που εντάσσονται σε ναυτιλιακό cluster.

Πηγή: newmoney

Δειτε Επισης

Θέλουν το λεβ και όχι το ευρώ... Διαμαρτυρία κατά της υιοθέτησης του ενιαίου νομίσματος από την Βουλγαρία
ΗΠΑ: Αυξάνει τους δασμούς στον εισαγόμενο χάλυβα στο 50% για να υπερασπίσει την εθνική παραγωγή ο Τραμπ
Τουρκία: Επιβράδυνση στο 1% για την οικονομία παρά τις μειώσεις επιτοκίων
Σ. Μπέσεντ: Σε αδιέξοδο οι εμπορικές διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Κίνας
Γκούλσμπι (Fed): Αν φύγουν οι δασμοί υπάρχουν πιθανότητες για μείωση επιτοκίων
Πώς το brain drain των ΗΠΑ εξελίσσεται σε ευκαιρία για την Ευρώπη και τα πανεπιστήμιά της
Αναλυτές: Καλύτερος για τις αγορές ένας καθολικός οριστικός δασμός παρά η αβεβαιότητα
ΗΠΑ: Εφετείο «παγώνει» την ακύρωση των δασμών Τραμπ-Επανέρχονται προσωρινά
Δασμοί Τραμπ: Τι σημαίνει η απόφαση του εμπορικού δικαστηρίου για τις αγορές και τι ακολουθεί
Ρεκόρ $9 δις στις εισροές ETF Bitcoin-Χάνουν έδαφος τα ETF χρυσού