Νέες τραγανές μπουκιές δαγκωτό «το Μάννα» της Αρτοποιίας Τσατσαρωνάκη στα ράφια της κυπριακής αγοράς

Ο σύγχρονος και απαιτητικός τρόπος ζωής απαιτεί snacking on the go! Γι’ αυτό και η Diplomat Distributors (D.D) Cyprus Ltd, εμπλουτίζει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της με υγιεινά, θρεπτικά και υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα που υπόσχονται να μας συνοδεύουν κάθε στιγμή της ημέρας. Η νέα σειρά δαγκωτό ήρθε να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ παξιμαδιού και snacking.

Όταν λέμε παξιμάδι εννοούμε «το Μάννα». Η Αρτοποιία “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη είναι μια από τις παλαιότερες εταιρίες παραγωγής Κρητικών παξιμαδιών και το συνώνυμο της ανώτερης ποιότητας. Τα προϊόντα “το Μάννα” κρύβουν μέσα τους τα χρώματα, τα αρώματα, τις μυρωδιές και τη φρεσκάδα των θησαυρών της κρητικής γης. Πολύτιμα και μυρωδάτα, έχουν ζυμωθεί με την ίδια μυστική συνταγή εδώ και δεκαετίες, με τις πιο αγνές πρώτες ύλες και με εκλεκτής ποιότητας ελαιόλαδο, το αληθινό χρυσάφι της Μεσογειακής γης.

Τα δαγκωτό της Αρτοποιίας Τσατσαρωνάκη αποτελούν τραγανές μπουκιές με ελαιόλαδο και προσφέρονται σε συσκευασία ‘toy pack’ σακουλάκι με σύστημα zip για εύκολο άνοιγμα και κλείσιμο, με σκοπό να διατηρούνται φρέσκα και τραγανά. Το κάθε σακουλάκι περιέχει 110 γραμμάρια από λεπτά μίνι παξιμαδάκια, σε τέσσερις διαφορετικές Κρητικές και Μεσογειακές γεύσεις:

  • Γραβιέρα και γλυκιά πάπρικα
  • Τομάτα, Πιπεριά και Κρεμμύδι
  • Ελιά και Λιαστή τομάτα
  • Μαύρη τρούφα
tomannadag2

Τρώγονται σκέτα, συνοδεύουν τα πάντα, ενώ μπορούν να προστεθούν στις σαλάτες, ακόμη και σε σούπες. Από το πρωινό, στο γραφείο, το μεσημεριανό ή και το βραδινό, αποτελούν το απόλυτο snack για κάθε στιγμή!

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα