Νέες τραγανές μπουκιές δαγκωτό «το Μάννα» της Αρτοποιίας Τσατσαρωνάκη στα ράφια της κυπριακής αγοράς

Ο σύγχρονος και απαιτητικός τρόπος ζωής απαιτεί snacking on the go! Γι’ αυτό και η Diplomat Distributors (D.D) Cyprus Ltd, εμπλουτίζει συνεχώς το χαρτοφυλάκιό της με υγιεινά, θρεπτικά και υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα που υπόσχονται να μας συνοδεύουν κάθε στιγμή της ημέρας. Η νέα σειρά δαγκωτό ήρθε να γεφυρώσει την απόσταση μεταξύ παξιμαδιού και snacking.

Όταν λέμε παξιμάδι εννοούμε «το Μάννα». Η Αρτοποιία “το Μάννα” Τσατσαρωνάκη είναι μια από τις παλαιότερες εταιρίες παραγωγής Κρητικών παξιμαδιών και το συνώνυμο της ανώτερης ποιότητας. Τα προϊόντα “το Μάννα” κρύβουν μέσα τους τα χρώματα, τα αρώματα, τις μυρωδιές και τη φρεσκάδα των θησαυρών της κρητικής γης. Πολύτιμα και μυρωδάτα, έχουν ζυμωθεί με την ίδια μυστική συνταγή εδώ και δεκαετίες, με τις πιο αγνές πρώτες ύλες και με εκλεκτής ποιότητας ελαιόλαδο, το αληθινό χρυσάφι της Μεσογειακής γης.

Τα δαγκωτό της Αρτοποιίας Τσατσαρωνάκη αποτελούν τραγανές μπουκιές με ελαιόλαδο και προσφέρονται σε συσκευασία ‘toy pack’ σακουλάκι με σύστημα zip για εύκολο άνοιγμα και κλείσιμο, με σκοπό να διατηρούνται φρέσκα και τραγανά. Το κάθε σακουλάκι περιέχει 110 γραμμάρια από λεπτά μίνι παξιμαδάκια, σε τέσσερις διαφορετικές Κρητικές και Μεσογειακές γεύσεις:

  • Γραβιέρα και γλυκιά πάπρικα
  • Τομάτα, Πιπεριά και Κρεμμύδι
  • Ελιά και Λιαστή τομάτα
  • Μαύρη τρούφα
tomannadag2

Τρώγονται σκέτα, συνοδεύουν τα πάντα, ενώ μπορούν να προστεθούν στις σαλάτες, ακόμη και σε σούπες. Από το πρωινό, στο γραφείο, το μεσημεριανό ή και το βραδινό, αποτελούν το απόλυτο snack για κάθε στιγμή!

Δειτε Επισης

Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix
Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια