Μιχάλης Τυρίμος: Τέσσερις απλές συμβουλές στους οργανισμούς για καλύτερη πελατειακή εμπειρία

Η εμπειρία του πελάτη είναι κομβική για κάθε οργανισμό. Η τελειοποίηση των διαδικασιών, η πρόβλεψη των αναγκών και η προσφορά βοήθειας για άρτια εξυπηρέτηση αποτελούν πολύτιμες τακτικές για τις επιχειρήσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των πελατών τους.

Για το ζήτημα μίλησε ο Μιχάλης Τυρίμος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capacitor Partners, στο 3ο Digital Cyprus Conference 2024 που παρουσίασε η ECOMMBX.

Ο ίδιος προέβαλε στρατηγικές που διασφαλίζουν για τις εταιρείες ότι οι πελάτες τους δεν θα αισθάνονται ποτέ επιβαρυμένοι ή απογοητευμένοι.

Υπενθύμισε ότι πριν ξεκινήσουν τη διαδικασία αυτοματοποίησης και εφαρμογής της τεχνητής νοημοσύνης, οι Οργανισμοί πρέπει, καταρχάς, να βεβαιώνονται ότι γνωρίζουν τις ανάγκες των πελατών τους και «να σχεδιάσουν μια σταθερή ροή διαδικασιών».

Για να δημιουργήσουν καλές πελατειακές εμπειρίες χρειάζεται, εξάλλου, να μιλούν με τους πελάτες και χρήστες.

«Η απλότητα μπορεί να προσφέρει υψηλό αντίκτυπο», είπε, για να μιλήσει, τέλος, για την εξατομίκευση και την εξοικονόμηση χρόνου που αυτή προσφέρει στις εταιρείες κάθε μεγέθους.

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της Ε.Ε. η Meta για το «πληρωμή ή συγκατάθεση»
Τα αποτελέσματα τεχνολογικών γιγάντων θα αποκαλύψουν τα οικονομικά οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης
Τα τριμηνιαία αποτελέσματα τεχνολογικών γιγάντων δίνουν εικόνα για τα οικονομικά οφέλη της τεχνητής νοημοσύνης
Απολογήθηκε ο CEO της Crowdstrike για το blackout-Επανέρχονται τα συστήματα
Microsoft: Επιδιορθώθηκε το πρόβλημα, συνεχίζουν να επηρεάζονται εφαρμογές και υπηρεσίες
Microsoft: Λαμβάνει μέτρα για διόρθωση της βλάβης που επηρεάζει επιχειρήσεις παγκόσμια
Η Microsoft έβγαλε... off αεροπορικές, τράπεζες, χρηματιστήρια παγκοσμίως-Καταιγισμός από βλάβες
Καριέρα στην κανονιστική τεχνολογία-Γιατί οι επαγγελματίες επιλέγουν να εργάζονται στην Complytek
Τρεις Κύπριοι φοιτητές στους παγκόσμιους ψηφιακούς ηγέτες του αύριο
Ανοίγει ο δρόμος για συνεργασία Κύπρου-Ιαπωνίας σε τεχνητή νοημοσύνη και ρομποτική-Η συμβολή του ΙδΕΚ