powered by

Ιδιοκτήτες σκαφών: Να επανέλθουν άμεσα οι προηγούμενες χρεώσεις ελλειμενισμού στη μαρίνα Λάρνακας

Άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού σκαφών στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition Ocean Holdings Ltd, ζητά ο Σύνδεσμος Ελλιμενισμένων Σκαφών Κύπρου.

Σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται ότι «προειδοποιούσαμε από την αρχή για τις προχειρότητες του επενδυτή και πραγματοποιήσαμε σχετική παρουσίαση στον Υπουργό Μεταφορών Επικοινωνιών και Εργων τον Μάρτιο 2023, με συγκεκριμένες υποδείξεις για την αρνητική πορεία του Έργου, ωστόσο δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε. Ακόμα πραγματοποιήσαμε διαμαρτυρίες στην Λάρνακα σε μια προσπάθεια να ενημερώσουμε το κοινό και τους αρμόδιους για την πραγματική πορεία του έργου».

Προστίθεται ότι «οι ιδιοκτήτες σκαφών στη μαρίνα Λάρνακας είναι δυστυχώς τα βασικά θύματα της κάκιστης διαχείρισης του θέματος της ιδιωτικοποίησης της μαρίνας από την προηγούμενη Κυβέρνηση, των προχειροτήτων του επενδυτή και των κακών χειρισμών του αρμόδιου Υπουργείου. Πληρώνουμε αδικαιολόγητες αυξήσεις πέραν του 40% στα τέλη ελλιμενισμού, με μείωση παροχών και υπηρεσιών, με τις ευλογίες του Υπουργείου Μεταφορών, που μέχρι και πριν μερικούς μήνες, διαβεβαίωνε δημόσια ότι το έργο προχωρά βάσει του προγράμματος», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι «η απολύτως αναγκαία εκβάθυνση της εισόδου της μαρίνας, δεν έγινε ποτέ και η είσοδος της μαρίνας γίνεται ολοένα και πιο ξέβαθη, λόγω της συσσώρευσης άμμου στο βυθό, προκαλώντας προσάραξη των σκαφών. Η διατηρητέα αποβάθρα θα έπρεπε να παραδοθεί Ιούνιο του 2023 και είναι ακόμα κλειστή, ενώ τα έργα που εκτελέστηκαν από τον επενδυτή, δηλαδή χώροι στάθμευσης, παιδότοπος, τραμπολίνο και άλλα, δεν είχαν καμία σχέση με τα έργα που ανάλαβε, αλλά έργα που αποφέρουν εύκολο και γρήγορο κέρδος».

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, «ως αποτέλεσμα των αυξημένων χρεώσεων και των συμπεριφορών και ενεργειών του επενδυτή, πέραν των 50 σκαφών έχουν εγκαταλείψει τη μαρίνα Λάρνακας. Διαθέτουμε πολυετείς γνώσεις και εμπειρίες στα θέματα ελλιμενισμού σκαφών και μαρίνων, έχουμε συγκεκριμένες ιδέες και προτάσεις (με εκπόνηση business plan), για βέλτιστη ανάπτυξη και επικερδή διαχείριση της μαρίνας Λάρνακας ξεχωριστά από μόνης της με απτά οφέλη στη Λάρνακα και στο κράτος, και στο ναυτικό τουρισμό ειδικότερα», αναφερει.

Είμαστε οι άμεσα επηρεαζόμενοι, αναφέρεται στην ανακοίνωση και «απαιτούμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι θέσεις και απόψεις μας και να είμαστε μέρος των συζητήσεων σε όποια νέα προσπάθεια της Κυβέρνησης για εξεύρεση κατάλληλου διαχειριστή της μαρίνας Λάρνακας".

«Απαιτούμε άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition αφού αποδεδειγμένα», λέει ο Σύνδεσμος, «τίποτα δεν έγινε που να δικαιολογεί τις αυξήσεις που ετσιθελικά επέβαλε ο επενδυτής».

Δειτε Επισης

Οι μεγάλες επενδύσεις ξένων επενδυτών στην Πάφο... «Αποτελεί ένα ελκυστικό προορισμό για ξένες εταιρείες»
Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Ζητά ανάκληση και επανέκδοση του διατάγματος για το «ΕΡΓΑΝΗ» η ΟΕΒ-Προκαλεί σύγχυση στις επιχειρήσεις
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς