powered by

Ιδιοκτήτες σκαφών: Να επανέλθουν άμεσα οι προηγούμενες χρεώσεις ελλειμενισμού στη μαρίνα Λάρνακας

Άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού σκαφών στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition Ocean Holdings Ltd, ζητά ο Σύνδεσμος Ελλιμενισμένων Σκαφών Κύπρου.

Σε ανακοίνωση του Συνδέσμου αναφέρεται ότι «προειδοποιούσαμε από την αρχή για τις προχειρότητες του επενδυτή και πραγματοποιήσαμε σχετική παρουσίαση στον Υπουργό Μεταφορών Επικοινωνιών και Εργων τον Μάρτιο 2023, με συγκεκριμένες υποδείξεις για την αρνητική πορεία του Έργου, ωστόσο δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε. Ακόμα πραγματοποιήσαμε διαμαρτυρίες στην Λάρνακα σε μια προσπάθεια να ενημερώσουμε το κοινό και τους αρμόδιους για την πραγματική πορεία του έργου».

Προστίθεται ότι «οι ιδιοκτήτες σκαφών στη μαρίνα Λάρνακας είναι δυστυχώς τα βασικά θύματα της κάκιστης διαχείρισης του θέματος της ιδιωτικοποίησης της μαρίνας από την προηγούμενη Κυβέρνηση, των προχειροτήτων του επενδυτή και των κακών χειρισμών του αρμόδιου Υπουργείου. Πληρώνουμε αδικαιολόγητες αυξήσεις πέραν του 40% στα τέλη ελλιμενισμού, με μείωση παροχών και υπηρεσιών, με τις ευλογίες του Υπουργείου Μεταφορών, που μέχρι και πριν μερικούς μήνες, διαβεβαίωνε δημόσια ότι το έργο προχωρά βάσει του προγράμματος», αναφέρεται.

Σημειώνεται ότι «η απολύτως αναγκαία εκβάθυνση της εισόδου της μαρίνας, δεν έγινε ποτέ και η είσοδος της μαρίνας γίνεται ολοένα και πιο ξέβαθη, λόγω της συσσώρευσης άμμου στο βυθό, προκαλώντας προσάραξη των σκαφών. Η διατηρητέα αποβάθρα θα έπρεπε να παραδοθεί Ιούνιο του 2023 και είναι ακόμα κλειστή, ενώ τα έργα που εκτελέστηκαν από τον επενδυτή, δηλαδή χώροι στάθμευσης, παιδότοπος, τραμπολίνο και άλλα, δεν είχαν καμία σχέση με τα έργα που ανάλαβε, αλλά έργα που αποφέρουν εύκολο και γρήγορο κέρδος».

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, «ως αποτέλεσμα των αυξημένων χρεώσεων και των συμπεριφορών και ενεργειών του επενδυτή, πέραν των 50 σκαφών έχουν εγκαταλείψει τη μαρίνα Λάρνακας. Διαθέτουμε πολυετείς γνώσεις και εμπειρίες στα θέματα ελλιμενισμού σκαφών και μαρίνων, έχουμε συγκεκριμένες ιδέες και προτάσεις (με εκπόνηση business plan), για βέλτιστη ανάπτυξη και επικερδή διαχείριση της μαρίνας Λάρνακας ξεχωριστά από μόνης της με απτά οφέλη στη Λάρνακα και στο κράτος, και στο ναυτικό τουρισμό ειδικότερα», αναφερει.

Είμαστε οι άμεσα επηρεαζόμενοι, αναφέρεται στην ανακοίνωση και «απαιτούμε να ληφθούν σοβαρά υπόψη οι θέσεις και απόψεις μας και να είμαστε μέρος των συζητήσεων σε όποια νέα προσπάθεια της Κυβέρνησης για εξεύρεση κατάλληλου διαχειριστή της μαρίνας Λάρνακας".

«Απαιτούμε άμεση επαναφορά των χρεώσεων ελλιμενισμού στα επίπεδα που ήταν πριν την ανάθεση του έργου στην Kition αφού αποδεδειγμένα», λέει ο Σύνδεσμος, «τίποτα δεν έγινε που να δικαιολογεί τις αυξήσεις που ετσιθελικά επέβαλε ο επενδυτής».

Δειτε Επισης

Ανοίγει τις πόρτες του το Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας-Τα ημερήσια τέλη και τα seasonal
Πρώτη συμμετοχή Κύπρου στη Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας και Καινοτομίας VivaΤech
Είδε Νίκο Χριστοδουλίδη η ηγεσία του Cyprus Integrity Forum-Παρουσίασε δράση και στόχους ο Μάριος Σκανδάλης
Η νέα εποχή του franchising είναι… φρέσκια, υγιεινή και γεμάτη δυναμική
Ηγεσία με ρίζες και όραμα: Ο Κωνσταντίνος Καποδίστριας στο Inspire 2025
Young Lions 2025 Cyprus: Οι οκτώ νικητές φιλοξενήθηκαν από τον Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό
Το μήνυμα της Μ. Χατζημανώλη για την ημέρα του ναυτικού-«Σας ευχαριστούμε για όλα όσα κάνετε για μας» (vid)
Ο φύλακας της «γλυκιάς» μας ανάμνησης στο Inspire 2025
Η Ελλάδα στην κορυφαία τριάδα των ισχυρότερων ναυτιλιακών κρατών με στόλο αξίας $183 δις
Όταν η γεύση συναντά την καινοτομία: Ο Λοΐζος Τόφας στο Inspire 2025