Το 21ο Cyprus Grocery Retail Conference: Αναδείχθηκαν οι τάσεις του 2024

Με πλούσια θεματολογία και βραβεύσεις προϊόντων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 3 Απριλίου, τo 21ο Cyprus Grocery Retail Conference, που παρουσίασαν οι υπεραγορές Αλφαμέγα.

Ο θεσμός δύο δεκαετιών επέστρεψε και παρουσίασε τις τάσεις του 2024, που συμβάλλουν καταλυτικά στην επιτυχή μετάβαση του τομέα στη νέα εποχή.

Με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες και ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία, να ενημερωθούν εις βάθος για όλες τις πτυχές και τα απαραίτητα συστατικά για επιτυχή λειτουργία των δραστηριοτήτων τους ώστε να οδηγήσουν τις εταιρείες τους σε μια πιο υπεύθυνη, βιώσιμη, πράσινη και ψηφιακή ανάπτυξη.

11α IN Business Grocery Retail Awards

Πέραν των παρουσιάσεων και συζητήσεων από διακεκριμένους επαγγελματίες του χώρου, το Συνέδριο φιλοξένησε την τελετή απονομής των 11ων IN Business Grocery Retail Awards, κατά την οποία βραβεύθηκαν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε βάσει κριτηρίων.

Τα προϊόντα που βραβεύτηκαν στα 11α ΙΝ Βusiness Grocery Retail Awards είναι τα εξής:

  • Lay's Iconic Restaurants
  • Εύρηκα Μασσαλίας Baby
  • Τhe Pink Stuff
  • Lenor Beads Laundry Booster
  • Αλλαντικά Γρηγορίου All Natural
  • Κυπριακό Φρέσκο Γάλα Αλάμπρα

Δείτε πιο κάτω όλα όσα δήλωσαν στην κάμερα του InBusiness TV οι χορηγοί του 21ου Cyprus Grocery Retail Conference: