Ολύμπιος Τουμάζου: Οι δέκα εντολές στον έρωτα και το λιανεμπόριο

Το λιανικό εμπόριο τροφίμων διανύει μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και στην Κύπρο.

Το Cyprus Grocery Retail Conference που παρουσίασαν οι υπεραγορές Αλφαμέγα φιλοξένησε μια άκρως ενδιαφέρουσα ομιλία από τον Ολύμπιο Τουμάζου, Executive Chairman της RAI Consultants Ltd.

Κατά τον κ.Τουμάζου ο έρωτας και η λιανική χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία. Και στις δύο περιπτώσεις δεν πρέπει να γίνεται υπερβολή, είπε αρχικά λέγοντας στη συνέχεια στο κοινό του Συνεδρίου ότι «θα πρέπει πάντα να αναπτύσσεστε και να δίνετε έμφαση στην επιθυμία».

Κάλεσε τους λιανοπωλητές να ενθαρρύνουν, επιπλέον, τις παρορμητικές αγορές, κάτι που επιτυγχάνεται με στρατηγικά τοποθετημένα προϊόντα, προωθητικές ενέργειες περιορισμένου χρόνου και βελτιστοποίηση της διαδικασίας ηλεκτρονικών αγορών.

Οι επιτυχημένοι λιανέμποροι είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται τη συναισθηματική και αυθόρμητη πτυχή της λήψης αποφάσεων από τους καταναλωτές, σχολίασε.

Για να πετύχει κανείς στον τομέα, χρειάζεται διαρκώς να επιδιώκει την έλξη του καταναλωτή προς τον προϊόν, είπε ακολούθως, ενώ, στις πολύτιμες συμβουλές του ήταν και η επιδίωξη της καινοτομίας και της ποικιλίας.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο influencer marketing και πως αυτό εξελίχθηκε μέσα από τα χρόνια.

Στις συστάσεις του για επιτυχία στον χώρο ήταν και η δημιουργία της διέγερσης των αισθήσεων, η αφοσίωση και η διαρκής επικοινωνία με τον καταναλωτή.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών