Ιωάννα Φλωρεντιάδου: Άλλαξε η νοοτροπία του κόσμου-Οι κρατήσεις πλέον γίνονται τη τελευταία στιγμή

Άνοιξε τις πύλες του και ήδη έχει υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του το Sandy Beach Hotel στην Λάρνακα, το οποίο από φέτος λειτουργεί αυτόνομα.

Μιλώντας στον «ΞΕΝΟΔΟΧΟ» η Γενική Διευθύντρια του ξενοδοχείου, Ιωάννα Φλωρεντιάδου, αναφέρεται στις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ο ξενοδοχειακός κλάδος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην αλλαγή νοοτροπίας αναφορικά με τις κρατήσεις.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, «μετά την εποχή του covid, η νοοτροπία του κόσμου έχει αλλάξει και πλέον περιμένει τη τελευταία στιγμή να κάνει τις επιλογές του», υπογραμμίζοντας ότι αυτή η αλλαγή επηρεάζει σημαντικά τον προγραμματισμό των ξενοδοχείων.

Εξάλλου, ως ξενοδόχος δεύτερης γενιάς τονίζει πως νιώθει ότι έχει αναλάβει μεγάλη ευθύνη να διατηρήσει και να βελτίωση την καλή εικόνα του ξενοδοχείου σημειώνοντας πως η ενασχόληση με τον ξενοδοχειακό τομέα έγινε τρόπος ζωής για την ίδια από πολύ μικρή ηλικία

Οι προετοιμασίες των ξενοδοχείων

Κυρία Φλωρεντιάδου, αρχικά θα θέλαμε να μας πείτε πώς προετοιμάζεστε για την καλοκαιρινή σεζόν; Το ξενοδοχείο σας έχει ανοίξει τις πύλες του για το κοινό;

Το ξενοδοχείο μας επανήρχισε τη λειτουργία του την 1η Απριλίου, αλλά οι προετοιμασίες ξεκίνησαν πολύ νωρίτερα. Μάλιστα, πρέπει να πω ότι η διαδικασία σύναψης συμφωνιών με τουριστικούς πράκτορες γίνεται αρκετές φορές μέχρι και ένα χρόνο προηγουμένως, ούτως ώστε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι ενώ παράλληλα τρέχουν και αρκετά ταξίδια στο εξωτερικό για την προβολή του ξενοδοχείο σε τουριστικές εκθέσεις.

Από τη χειμερινή περίοδο άρχισαν οι διάφορες εργασίες συντήρησης και ανακαίνισης του κτιρίου, ως επίσης οι παραγγελίες του απαραίτητου εξοπλισμού που χρειάζεται για να λειτουργήσει ένα ξενοδοχείο.

Ακολούθως ξεκινά η προετοιμασία εσωτερικά και γίνονται όλα όσα χρειάζεται για να ετοιμαστεί το ξενοδοχείο και να υποδεχθεί τους επισκέπτες του, ενώ στη συνέχεια γίνεται και η επιλογή του προσωπικού, της ομάδας με την οποία θα δουλέψουμε.

Όλα αυτές οι προετοιμασίες, επαναλαμβάνω, έχουν γίνει και είμαστε ήδη στην καλοκαιρινή σεζόν και λειτουργούμε κανονικά.

Οι μεγάλες προκλήσεις

Αναντίλεκτα διανύουμε ομολογουμένως μία δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά για τον τουρισμό. Ποιες δυσκολίες καλείστε να αντιμετωπίσετε αυτήν την περίοδο και με ποιους τρόπους τις αντιμετωπίζετε;

Είναι πραγματικότητα ότι είμαστε ενώπιον πολλών προκλήσεων, όπως η ασταθής πολιτική κατάσταση στην περιοχή μας, καθώς επίσης και τα κόστη παραγωγής που έχουν επιφέρει αρκετά μεγάλα προβλήματα. Μια επίσης μεγάλη πρόκληση αποτελεί η εξεύρεση ειδικευμένου προσωπικού, αφού αρκετά άτομα που ασχολούνταν με τον ξενοδοχειακό κλάδο έχουν επιλέξει να αλλάξουν κλάδο μετά την εποχή του covid.

Πέραν τούτων, ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει ο κόσμος να κάνει τις διακοπές του ή καλύτερα να προγραμματίσει τις διακοπές του, έχει αλλάξει σημαντικά. Πλέον, πολύ λίγο κόσμος επιλέγει να δεσμευτεί και να πληρώσει τις διακοπές του έξι ή και εννέα μήνες πιο πριν.

Γενικότερα, μετά την εποχή του covid, η νοοτροπία του κόσμου έχει αλλάξει και πλέον περιμένει τη τελευταία στιγμή να κάνει τις επιλογές του.

Αυτό είναι κάτι που βλέπουμε και από μεγάλες αγορές τουριστών, όπως είναι οι Γερμανοί τουρίστες, οι οποίοι προγραμμάτιζαν τις διακοπές τους ένα χρόνο προηγουμένως, αλλά πλέον αυτό άλλαξε.

Πώς σας επηρεάζει αυτή η αλλαγή στην νοοτροπία του κόσμου αναφορικά με τις κρατήσεις;

Αυτή η αλλαγή στην νοοτροπία επηρεάζει τον προγραμματισμό μας, με αποτέλεσμα να καλούμαστε να διαχειριστούμε τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και να λειτουργούμε λίγο-πολύ με το ερωτηματικό για το πως θα εξελιχθεί η σεζόν.

Την ίδια ώρα, όμως, βλέπουμε ότι εφόσον όλα είναι έτοιμα, η τιμή είναι σωστή και υπάρχουν πτήσεις, η ζήτηση είναι εκεί και νοουμένου ότι ένα ξενοδοχείο μπορεί να προσφέρει τον σωστό συνδυασμό ποιότητας και τιμής, αυτό θα συνεχίσει να πουλά.

«Μεγάλη η ευθύνη να είσαι ξενοδόχος δεύτερης γενιάς»

Κυρία Φλωρεντιάδου, είστε ξενοδόχος δεύτερης γενιάς. Πόσο σημαντικό είναι αυτό για εσας;

Είναι πάρα πολύ σημαντικό ένα ξενοδοχείο να συνοδεύετε από μια παράδοση και από μια ιστορία. Όπως αντιλαμβάνεστε είναι μεγάλη κι η δίκη μου ευθύνη για να μεταφέρω αυτήν την παράδοση και να την διατηρώ και αυθεντική. Μεγαλώνοντας σε ένα τέτοιο περιβάλλον, μίας οικογενειακής επιχείρησης, πρέπει να πω ότι έγινε ένας τρόπος ζωής από πολύ μικρή ηλικία.

Συνεπώς γνωρίζατε από μικρή ηλικία ότι θα ακολουθήσετε τον ξενοδοχειακό τομέα.

Προσωπικά είχα αρκετά ενδιαφέροντα και εκτός της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Αγαπούσα από μικρή το design και την αρχιτεκτονική, αλλά τελικά είχα τύχη να μπορώ να τα συνδυάσω όλα σε ένα.

Όπως γνωρίζετε, ένα ξενοδοχείο έχει πολλές πτυχές. Είναι οι ανακαινίσεις, το design, κλπ και συνεπώς έχω την ευκαιρία να ασχοληθώ με όλους τους τομείς και να συνδυάζω τα ενδιαφέροντά μου. Αυτό για μένα είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Άρα μπορείτε συνδυάζοντας τα ενδιαφέροντά σας να προχωρείτε και σε αλλαγές στο ξενοδοχείο σας.

Το ξενοδοχείο μας είναι ναι μεν οικογενειακή επιχείρηση, αλλά λειτουργεί σαν όλες τις επιχειρήσεις πάντα με την σύμφωνη γνώμη των μετόχων του. Έτσι οποιεσδήποτε αλλαγές γίνονται, γίνονται πάντοτε μόνο αν υπάρξει η σύμφωνο γνώμη όλων.

Δειτε Επισης

Πασχαλινό φιλανθρωπικό παζαράκι διοργάνωσε το Sunprime Protaras Beach στον Πρωταρά
ΕΤΑΠ Πάφου: Εντατική εκστρατεία για το Πάσχα και συμμετοχή στην έκθεση Ταξίδι
Συνάντηση ΕΒΕΛ-ΕΤΑΠ Λάρνακας με Υπουργό Δικαιοσύνης και Αρχηγό Αστυνομίας
Συζήτηση θεμάτων προστασίας και ανάδειξης του αρχαιολογικού πλούτου της Λάρνακας
Γενική Συνέλευση Παγκύπριου Συνδέσμου Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΑΣΥΔΙΞΕ)
ΕΤΑΠ Πάφου: Μελέτη για ανάδειξη του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης
20.000 κλίνες τα αυτοεξυπηρετούμενα στην επαρχία Πάφου
Η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα καθορίζουν το πράσινο μέλλον της χώρας μας
Εξυπηρέτηση πελατών: Ο πελάτης αλλάζει αλλά παραμένει ο ίδιος
Οι επιδόσεις του τουρισμού κατά το έτος 2023 και προβλέψεις για το 2024