powered by

ΙΝ Business Awards: Στο Smoothie Factory το βραβείο στην κατηγορία «Μικρομεσαία Επιχείρηση»

Βραβείο, στο πλαίσιο των 16ων ΙΝ Business Awards, απονεμήθηκε στο Smoothie Factory.

Το Smoothie Factory απέσπασε το βραβείο στην κατηγορία «Μικρομεσαία Επιχείρηση», που παρουσιάζει η G.A.P. Vassilopoulos Group.

  • Smoothie Factory

Το Smoothie Factory, franchise της ομώνυμης αμερικανικής αλυσίδας σε πέραν των 20 χωρών, έφερε στην Κύπρο μία νέα και ενδιαφέρουσα γαστρονομική πρόταση.

Ξεχωρίζει με προτάσεις στο μενού και τις υπηρεσίες του, οι οποίες περιλαμβάνουν καινοτομίες σε smoothies, cold press juices, brunch, light-lunch και catering.

Τηρούνται αυστηρές προδιαγραφές στην επιλογή των υλικών και των φρέσκων φρούτων, ώστε να πληρούν τις προϋποθέσεις της υγιεινής διατροφής, που είναι και το ζητούμενο.

Το brand έκανε την εμφάνισή του στη Λευκωσία εν μέσω πανδημίας και απέκτησε πιστό κοινό στην προσπάθεια να συμβάλει στην ανάπτυξη της healthy gastronomy κουλτούρας με μότο «the healthier side of life».

Tα 16α ΙΝ Βusiness Awards παρουσιάζει το Eυρωπαϊκο Πανεπιστήμιο Κύπρου.

  • Powered by epic.
  • Xρυσός χορηγός η Εcommbx.
  • Αργυρoi χορηγοί Σκλαβενίτης και Glenfiddich.
  • Μedia sponsor Alpha Κύπρου.
  • Οργανωτές ΙΜΗ και περιοδικό ΙΝ Βusiness.

Δειτε Επισης

Global Yield 2025: Διαχείριση περιουσιακών στοιχείων και οι επενδυτικές τάσεις της χρονιάς (video)
Κέντρο Καινοτομίας IDEA: Δέχεται νέες αιτήσεις για καινοτόμες ιδέες με προοπτική να μετατραπούν σε startups
Η δημιουργία της C Business Advisors, ο στόχος και η αποστολή της-«Εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε πελάτη»
IKEA Κύπρου: Έρχεται το 2ο «Follow Your Art» με συμμετοχές Πανεπιστημίων από όλη την Κύπρο
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team στον 7ο Radisson Blu Διεθνή Μαραθώνιο Λάρνακας
Αθρόα συμμετοχή στη 4η Επιστημονική Ημερίδα της Μονάδας Ουρολογικού Καρκίνου του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου
Το Hope for Children συμμετέχει στην πρωτοβουλία του ECLAG για πρόληψη της κακοποίησης ανηλίκων στον ψηφιακό κόσμο
Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords