powered by

Η DOPE τo νέο global creative hub των Paradox Museums

Τα Paradox Museums σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στο κοινό τους διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες με τα Instagrammable εκθέματά τους!

Έτσι η DOPE, ως global creative hub, εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει τη digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως.

Προχωρώντας, αρχικά σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.

H δημιουργία περιεχομένου για τις Social Media πλατφόρμες Instagram, LinkedIn, Facebook και TikTok αλλά και τη Google, έρχεται να εμπλουτίσει στρατηγικά το content όλων των μουσείων ανάλογα με τη δυναμική και το ύφος κάθε πλατφόρμας.

Παράλληλα, το πλαίσιο της συνεργασίας διευρύνεται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση concepts για τις global καμπάνιες των Μουσείων, τα οποία αριθμούν σε 9 σημεία σε όλον τον κόσμο, από το Όσλο και τη Λεμεσό έως το Las Vegas και το Miami.

Συνεπώς, DOPE και Paradox Museums βρίσκουν τους πρώτους μήνες συνεργασίας να ολοκληρώνονται με digital καμπάνιες που κερδίζουν την προσοχή και το likeness των online users, όπως η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και η επικείμενη Spring Campaign.

Δειτε Επισης

Corporate Padel Tournament: Ένα πρωτοποριακό γεγονός που αλλάζει τους κανόνες
Shell Cyprus: Δίνει την ευκαιρία σε τρεις τυχερούς να ζήσουν τον παλμό της Formula 1 στη Μόντζα
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 23ο McDonald’s Ayia Napa Youth Soccer Festival (pics)
Ο ρόλος του MiCA στο κρυπτονόμισμα
Τι κάνει «νιάου νιάου» στα κεραμίδια του λιανεμπορίου;
4α Βραβεία Καλών Πρακτικών Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας
Η στήριξη της ψυχικής υγείας κορυφαίος παράγοντας για την ικανοποίηση από την εργασία
Εγκαινιάζεται το νέο κτίριο του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου
Ανδρέας Πίττας: Με φιλοδοξία, πολιτισμό και όραμα για το μέλλον προχωρά η Λεμεσός 2030
O Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων στο Harm Reduction Conference