powered by

Η DOPE τo νέο global creative hub των Paradox Museums

Τα Paradox Museums σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν στο κοινό τους διασκεδαστικές, ανεπανάληπτες και σίγουρα ανατρεπτικές εμπειρίες με τα Instagrammable εκθέματά τους!

Έτσι η DOPE, ως global creative hub, εμπνέεται από την παράδοξη φύση τους και αναλαμβάνει να ενισχύσει τη digital παρουσία των Paradox Museums παγκοσμίως.

Προχωρώντας, αρχικά σε μια νέα digital στρατηγική επικοινωνίας έχουν ήδη μπει οι βάσεις για τη στοχευμένη μηνιαία επικοινωνία των μουσείων.

H δημιουργία περιεχομένου για τις Social Media πλατφόρμες Instagram, LinkedIn, Facebook και TikTok αλλά και τη Google, έρχεται να εμπλουτίσει στρατηγικά το content όλων των μουσείων ανάλογα με τη δυναμική και το ύφος κάθε πλατφόρμας.

Παράλληλα, το πλαίσιο της συνεργασίας διευρύνεται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση concepts για τις global καμπάνιες των Μουσείων, τα οποία αριθμούν σε 9 σημεία σε όλον τον κόσμο, από το Όσλο και τη Λεμεσό έως το Las Vegas και το Miami.

Συνεπώς, DOPE και Paradox Museums βρίσκουν τους πρώτους μήνες συνεργασίας να ολοκληρώνονται με digital καμπάνιες που κερδίζουν την προσοχή και το likeness των online users, όπως η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας και η επικείμενη Spring Campaign.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες