Οι appios creative studio & Deepdive πίσω από το rebranding της Nikyr και των προϊόντων Fay

Η Nikyr, μια πρωτοπόρος εταιρεία με 50 χρόνια παρουσίας στη παραγωγή και επεξεργασία χαρτιού στην Κύπρο, αποφάσισε να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με μια ολοκληρωτική ανανέωση της εικόνας της.

Nikyr_Fay-01

Τη διαδικασία του rebranding ανέλαβαν οι εταιρείες appios creative studio & Deepdive όπου μετά από ένα βαθύ στρατηγικό σχεδιασμό, που περιλάμβανε focus groups και ενδελεχή έρευνα στο κοινό στόχου, επιδίωξαν μέσα από την αναβαθμισμένη εικόνα να αναδείξουν τα υψηλής ποιότητα προϊόντα, τη φρέσκια και οικολογική προσέγγιση της Nikyr καθώς και την πρωτοποριακή φιλοσοφία της εταιρείας.

Nikyr_Fay-02

Ο νέος σχεδιασμός των συσκευασιών Fay, προσφέρει έναν ιδιαίτερο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο παρουσίασης του προϊόντος. Τα φωτεινά χρώματα προσθέτουν δυναμική και ενέργεια στον σχεδιασμό, καθιστώντας τη συσκευασία ελκυστική και ξεχωριστή στο καταναλωτικό μάτι. Οι οργανικές μορφές, όπως φύλλα, λουλούδια ή γεωμετρικά σχήματα που αναφέρονται στη φύση, ενισχύουν τον αίσθημα φιλικότητας και βιώσιμης πρακτικής.

Nikyr_Fay-03

Λόγω των 200+ προϊόντων της εταιρείας, η πρόκληση ήταν στο πως θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια ομοιόμορφη εικόνα μεταξύ των προϊόντων ενώ παράλληλα το κάθε ένα να έχει το δικό του χαρακτήρα. Παράλληλα, στόχος ήταν η δημιουργία μιας φρέσκιας και σύγχρονης εικόνας η οποία όμως δεν θα προκαλούσε σύγχυση στους καταναλωτές στο να συνεχίσουν να εμπιστεύονται και να επιλέγουν τα προϊόντα Fay για τις καθημερινές τους ανάγκες.

Nikyr_Fay-05

Αυτό αναδεικνύεται και μέσα από τα σχόλια του Υπεύθυνου Πωλήσεων της Nikyr, όπου αναφέρει πως «με βάση τα αποτελέσματα των τελευταίων 3 μηνών φαίνεται ότι η νέα εικόνα έχει επηρεάσει θετικά τις πωλήσεις των προϊόντων μας, κάτι που αναδεικνύει ότι έχει αγκαλιαστεί από το καταναλωτικό κοινό».

Η Nikyr, με την συνεχή καθοδήγηση της appios creative studio & Deepdive βρίσκεται επίσης σε δημιουργία μιας νέας αναβαθμισμένης ιστοσελίδας η οποία θα αποτελέσει ένα νέο ορόσημο στη νέα εποχή που εισέρχεται η εταιρεία.

*Φωτογραφίες Βάσια Χαραλαμπίδη

Δειτε Επισης

Στη Δέσποινα Παναγιώτου-Θεοδοσίου το βραβείο Ισότητας Φύλων στη Ναυτιλία από IMO
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: The Shipping Forecast
Αντώνης Ρέμος-Ελένη Φουρέιρα: H συναυλία της χρονιάς στις 15 Ιουνίου στο Nammos Limassol
Πάνος Πέτρου: Αυτοί είναι οι στρατηγικοί στόχοι για διασφάλιση της ποιότητας στο ΓεΣΥ
Peter Moll: Οι υπηρεσίες cloud αλλάζουν τον τομέα της υγείας
Ξεκινά ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Ο αντιπρόεδρος του ΠΔΣ Νικόλας Τσαρδελλής μέλος της επιτροπής οικονομικών θεμάτων του CCBE
Εννέα καταξιωμένες σχεδιάστριες μόδας παρουσιάζουν μια σύγχρονη απόδοση της παραδοσιακής κυπριακής ενδυμασίας
Ρεκόρ παραγγελιών λουλουδιών μέσω Wolt για την Ημέρα της Μητέρας
Το Hope For Children τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Γραμμών Βοηθείας για Παιδιά