TIMS: Ετοιμάζεται για δύο νέα opening στα εμπορικά κέντρα της Κύπρου

Δύο νέα καταστήματα ετοιμάζεται να ανοίξει η επωνυμία καταστημάτων ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ TIMS, επιλέγοντας αυτή τη φορά δύο μεγάλα εμπορικά κέντρα της Λευκωσίας και της Λεμεσού.

Ειδικότερα, ετοιμάζεται για opening στο Nicosia Mall και στο MYMALL.

Σε σχέση με το opening στο Nicosia Mall, το TIMS θα είναι το ένα εκ των τεσσάρων νέων αφίξεων που αναμένεται να πραγματοποιηθούν το πρώτο εξάμηνο του 2024 στο εμπορικό κέντρο.

«Απλά να αναφέρω ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 θα υπάρξουν τέσσερις νέες αφίξεις στο Nicosia Mall, κάτι που αναμένω να επιδράσουν θετικά σε όλο το οικοδόμημα του Nicosia Mall», ανέφερε, ο γενικός διευθυντής του Nicosia Mall, Γιώργος Γεωργίου, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο πλαίσιο του «IN Business Forecasting 2024».

timsmymall4.width-800

timsmymall3.width-800

Όσον αφορά το κατάστημα που πρόκειται να ανοίξει σύντομα στο MYMALL Limassol, θα διατίθενται αξεσουάρ κορυφαίων οίκων του χώρου της μόδας που διαθέτει.

  • 90+ χρόνια εμπειρίας στο λιανικό εμπόριο

Με περισσότερα από 90 χρόνια εμπειρίας στο λιανικό εμπόριο, από το 1933, το TIMS έχει καταστεί συνώνυμο των κομψών σχεδίων για όσους αναζητούν προσεγμένο στυλ και έναν κοσμοπολίτικο χαρακτήρα επώνυμης αισθητικής.

Διαθέτει κορυφαίες επωνυμίες ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ, τόσο γυναικείας όσο και ανδρικής μόδας μεταξύ άλλων, Michael Kors, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Lauren Ralph Lauren, Karl Lagerfeld, Kurt Geiger και Kenzo.

Μέχρι στιγμής διαθέτει κατάστημα στη Λευκωσία (Mall of Cyprus) και τη Λάρνακα (Metropolis Mall), ενώ αναμένονται σύντομα τα δύο προαναφερθέντα νέα ανοίγματα.

timsmymall2.width-800

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών