Ε-Commerce: Η έννοια του customer centricity κερδίζει το έδαφος
InBusinessNews 11:37 - 29 Οκτωβρίου 2024
Ολοένα και πιο κρίσιμη σημασία αποκτά για τις επιχειρήσεις της ψηφιακής εποχής η έννοια του customer centricity. Ο πελάτης βρίσκεται στο κέντρο κάθε επιχειρηματικής στρατηγικής, με στόχο να καλυφθούν όχι μόνο οι ανάγκες του, αλλά και να ξεπεραστούν οι προσδοκίες. Στον ψηφιακό κόσμο, αυτό μεταφράζεται σε προσωποποιημένη εμπειρία, άμεση αλληλεπίδραση και εύκολη πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες.
Οι εταιρείες που διαπρέπουν, επενδύουν σε τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα δεδομένα, ώστε να αναλύουν τις προτιμήσεις των πελατών και να προσαρμόζουν τις προσφορές τους σε πραγματικό χρόνο. Η εν λόγω αλλαγή σηματοδοτεί την ανάγκη για ευελιξία, αυθεντικότητα και κατανόηση των διαφορετικών πτυχών της εμπειρίας του πελάτη, κάνοντάς τον να νιώθει μοναδικός και εκτιμημένος.
Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση αναμένεται να κάνει η Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου, Επικεφαλής της INTERAMERICAN Κύπρου στο 16ο Συνέδριο Ε-Commerce με ημερομηνία διεξαγωγής την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου και τοποθεσία το Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.
Η ομιλήτρια είναι ένθερμη υποστηρίκητρια της πελατοκεντρικής προσέγγισης κα η μεγάλη της εμπειρία στο επιχειρείν θα δώσει τη δυνατότητα στους παρευρισκομένους να εμπνευστούν και να υιοθετήσουν ιδέες για πρόοδο, ανάπτυξη και ικανοποίηση των πελατών τους.
Η Καίτη Αλεξάνδρου Φωτιάδου είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Διοίκηση επιχειρήσεων (ΜΒΑ) και κάτοχος του Διπλώματος Ασφαλιστικών Σπουδών του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου. Διαθέτει πολυετή πείρα στον ασφαλιστικό τομέα με εξειδίκευση στις ασφαλίσεις γενικού κλάδου.
Εργάστηκε ως Διευθύντρια στο τμήμα αποδοχής κινδύνων της Υδρογείου Ασφαλιστικής και από το 2016 ανήκει στην οικογένεια της Interamerican (μέλος του ομίλου Achmea με έδρα την Ολλανδία), όπου ανέλαβε Head of Operations του online brand του ομίλου «Anytime by Interamerican». Σήμερα, είναι η επικεφαλής της Interamerican στην Κύπρο, θέση την οποία κατέχει από το 2023.
Δηλώστε συμμετοχή
Το συνέδριο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.
Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.
Δηλώστε συμμετοχή και μάθετε για την επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, τις νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce.
Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.
Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.
Ποιους αφορά
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.
Πληροφορίες
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft
Οργανωτής: ΙΜΗ
Υποστηρικτής: JCC Payments
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business
Coffee Sponsor: Starbucks
Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com