powered by

Γιάννης Μισιρλής: Κοινός στόχος όλων η εξεύρεση ριζικών λύσεων για επίλυση του στεγαστικού προβλήματος

Κοινός στόχος όλων η εξεύρεση ριζικών λύσεων για την επίλυση του στεγαστικού προβλήματος, είπε σε ομιλία του στην εκπαιδευτική ημερίδα με θέμα «Στεγαστική Πολιτική: Από τη θεωρία στην πράξη», ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Επιχειρηματιών Ανάπτυξης Γης και Οικοδομών, Γιάννης Μισιρλής.

Στην ομιλία του στην ημερίδα, η οποία τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργού Εσωτερικών, Κωνσταντίνου Ιωάννου, ο κ. Μισιρλής ανέφερε ότι η στεγαστική πολιτική του Υπουργείου Εσωτερικών, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την αντιμετώπιση του στεγαστικού προβλήματος, με το οποίο βρίσκονται αντιμέτωποι χιλιάδες πολίτες και ιδιαίτερα οι ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Διαβεβαίωσε, επίσης, όλους τους αρμόδιους φορείς ότι ο Σύνδεσμος θα συνεχίσει να συμβάλλει εποικοδομητικά, μέσα από την τεχνογνωσία και την εμπειρία των μελών του, στην ενίσχυση της προσπάθειάς τους.

Παρών στην ημερίδα ήταν και ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Εσωτερικών, Ελίκκος Ηλία, όπως επίσης και η Προϊστάμενη Διεύθυνσης Πολιτικής του Υπουργείου Εσωτερικών, Πατρίνα Ταραμίδου.

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ