Τα 30 χρόνια πορείας της easy brand όπως τα θυμάται και αφηγείται ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου(video)

Τη συμπλήρωση 30 χρόνων, γιορτάζει ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης της easy family of brands, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 1994.

Μέσα από ένα βίντεο τεσσάρων λεπτών, αφηγείται την ιστορία της μεγάλης οικογένειας των easy brands.

Το βίντεο μας μεταφέρει πίσω στο 1994, όταν ο Στέλιος Χατζηιωάννου, στην ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρείας Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες, με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, διαμένοντας μάλιστα για πρώτη φορά σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο.

Αυτό το ταξίδι αποτέλεσε την αφορμή, ώστε να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας. Δηλαδή, το ίδιο σήμα, να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις δύο επιχειρήσεις: Aεροπορική εταιρεία easyJet.com και αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com!

Λίγους μήνες αργότερα, ο Σερ Στέλιος επέλεξε το "easy" ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο θα αποτελούσε το σήμα κατατεθέν των εταιρειών του. Αξίζει να αναφερθεί, ότι μέχρι τότε η easyJet.com θα λεγόταν stelAir, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stel και της ναυτιλιακής του εταιρείας που λεγόταν stelMar.

Τριάντα χρόνια μετά, η easyJet.com παραμένει το πιο γνωστό brand, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς, αφού η εταιρεία, από την έναρξη της λειτουργίας της, έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες.

Παράλληλα, η οικογένεια της easy περιλαμβάνει 100 και πλέον διαφορετικά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων που αφορούν κυρίως στους καταναλωτές, σε όλο σχεδόν τον κόσμο (βλ. www.easy.com). Μερικά από τα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο είναι: easyWoo.com, easyBoat.com, easyCinema.com.cy και easyFerry.com.

Το τετράλεπτο βίντεο παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, το κοινωφελές έργο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Stelios Foundation (https://steliosfoundation.com.cy/), το οποίο μέχρι σήμερα έχει λάβει δωρεές ύψους 84 εκατομμυρίων ευρώ από τον Σερ Στέλιο και την easyGroup. Αυτό καταδεικνύει ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών της easyGroup, διατίθεται κάθε χρόνο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Sir Stelios Haji-Ioannou

Ο Σερ Στέλιος αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό, γιατί έχω τη δυνατότητα, το σταθερό εισόδημα από την οικογένεια των easy brands, να μπορώ να το προσφέρω σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Δεσμεύομαι και ευελπιστώ σε ακόμα 30 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας της easy family, και ακόμα μεγαλύτερο κοινωφελές έργο, από το Stelios Foundation».

Σχετικά με την easyGroup Ltd και το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα Stelios Foundation

Η easyGroup Ltd είναι ο δημιουργός και ο ιδιοκτήτης της οικογένειας easy brands (Βλ. www.easy.com, www.easyHistory.info)

Ο Σερ Στέλιος και η easyGroup έχουν παραχωρήσει δωρεές πέραν των 84.000.000 ευρώ στο βρετανικό φιλανθρωπικό ίδρυμα «Stelios Foundation» από το 2010:

  • Φαγητό από καρδιάς: 35.000.000 σνακ, αξίας 35.000.000 ευρώ, δόθηκαν δωρεάν σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, στην Ελλάδα και στην Κύπρο, από το 2013.
  • 8.800.000 ευρώ δόθηκαν ως χορηγία για 300 υποτροφίες στο London School of Economics, το City University και άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα.
  • 7.200.000 ευρώ δόθηκαν ως χρηματικά βραβεία για επιχειρήσεις, συμβάλλοντας σημαντικά στη δημιουργία θέσεων εργασίας.
  • 2.500.000 ευρώ διατέθηκαν για περιβαλλοντικά έργα μέσω του οργανισμού WWF και του Ιδρύματος Πρίγκιπας Αλβέρτος II.

Μέσα από μια ορθή και συνετή διαχείριση 30 χρόνων, η οικογένεια της easy κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά και να μετατραπεί σ’ ένα μεγαθήριο εταιρειών.

Η easyGroup, ιδιοκτησίας του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου, έχει μια συνεχή και σταθερή ροή εσόδων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων επιστρέφει κάθε χρόνο στην κοινωνία, υπό τη μορφή δωρεών. Παράλληλα, κάθε χρόνο, ο Σερ Στέλιος δημιουργεί νέες επιχειρήσεις με το εμπορικό σήμα "easy", σε συνεργασία με επιχειρηματίες, αυθεντία στον τομέα τους, οι οποίοι θεωρούν ότι η χρήση του συγκεκριμένου εμπορικού σήματος μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Στόχος παραμένει πάντοτε η προστασία της επωνυμίας, προς αποφυγή κλοπών και εκμετάλλευσης του easy-brand (https://easy.com/).

Δειτε Επισης

Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024
Hyundai IONIQ 5 N: Παγκόσμιο αυτοκίνητο επιδόσεων στα World Car Awards
Η ιστορία και το προφίλ της J&P Fresca με κύρια δραστηριότητα την συσκευασία και εξαγωγή πατατών
Τα iF Design Awards τιμούν την Hyundai για 10η συνεχόμενη χρονιά
Το brand story της VALIO, η παρουσία και η εξέλιξη στην κυπριακή αγορά μέσω της ipH
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια γυναικείας ένδυσης για την άνοιξη 2024 με πρωταγωνίστρια την Kendall Jenner
Τα ρολόγια που θα αναβαθμίσουν το ανοιξιάτικο στυλ σου!
Το νέο McCrispy® σε όλα τα εστιατόρια McDonald’s™ Κύπρου
Η Swarovski παρουσιάζει το θαύμα της αγάπης για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου