Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses

Με πάθος για δημιουργικότητα και κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Helena Brian Marketing and Advertising, Έλενα Φιλίππου, εστιάζει στην ανάδειξη των brands και την επιτυχία των πελατών, με έργα που έρχονται για να προσθέσουν τη δική τους σφραγίδα στον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.

Στην αποκλειστική αυτή συνέντευξη, η Έλενα μοιράζεται τις ιδέες, τις εμπειρίες και την κινητήρια δύναμη πίσω από την καινοτόμο προσέγγιση της εταιρείας της, που στόχο έχει να βοηθήσει τις επωνυμίες να ευδοκιμήσουν σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά.

Το ταξίδι της στον κλάδο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης ξεκίνησε με μια σπίθα έμπνευσης πριν από οκτώ χρόνια. Οπλισμένη με πτυχίο στην οπτική επικοινωνία και καθοδηγούμενη από επιχειρηματικό πνεύμα, ίδρυσε την Helena Brian Marketing and Advertising, με όραμα να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες συνδέονται με το κοινό τους.

Η επωνυμία της διαφημιστικής εταιρείας είναι συνδεδεμένη αρχικά με το όνομα της ιδρύτριας - Helena - ενώ το Brian αποτελεί μια πολύπλευρη προσέγγιση της λέξης «brain» που σημαίνει «μυαλό» αλλά και της λέξης «brilliant», που συμβολίζει την αρτιότητα και τη φωτεινότητα.

«Η αλήθεια είναι πως ήθελα να δημιουργήσω ένα όνομα με το οποίο να μπορεί να συνδέεται πιο εύκολα ο κόσμος, εξού και το Helena, ενώ το δεύτερο κομμάτι, ούσα λάτρης των διαμαντιών, αντικατοπτρίζει την προσωπική μου αδυναμία στα μπριγιάν με brilliant cut (διαμάντια). Κάπου εκεί γεννήθηκε και το «Brian things happen!»

Αγκαλιάζοντας

την καινοτομία

Από την αρχή, η Έλενα ήξερε ότι για να πετύχει στον έντονα ανταγωνιστικό κόσμο του μάρκετινγκ, ήταν απαραίτητο να αγκαλιάσει την καινοτομία. Η διαφημιστική Helena Brian Marketing and Advertising έγινε γρήγορα συνώνυμη με στρατηγικές αιχμής, αξιοποιώντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και γνώσεις, που βασίζονται σε δεδομένα, για να προσφέρουν απαράμιλλα αποτελέσματα για τους πελάτες της. «Η καινοτομία είναι η ψυχή της εταιρείας μας. Προκαλούμε συνεχώς τους εαυτούς μας να σκεφτόμαστε πέραν των στερεότυπων και να είμαστε μπροστά από τις τάσεις», λέει η Έλενα.

Ενώ η τεχνολογία είναι ένα ισχυρό εργαλείο, η ίδια πιστεύει ότι η κατανόηση του ανθρώπινου στοιχείου βρίσκεται στον πυρήνα του αποτελεσματικού μάρκετινγκ και της διαφήμισης. «Πίσω από κάθε σημείο δεδομένων υπάρχει ένα άτομο με συναισθήματα, επιθυμίες και ανάγκες. Δεν μπορούμε να αψηφούμε τον ανθρώπινο παράγοντα στην εξέλιξη», τονίζει.

Ένα με τους

συνεργάτες μας

Ένα από τα μυστικά της επιτυχίας της Helena Brian Marketing και Advertising βρίσκεται στην προσέγγιση και στις σχέσεις με τους συνεργάτες της. Η Έλενα πιστεύει πως η οικοδόμηση σωστών συνεργασιών συμβάλλει στο να κατανοεί τους μοναδικούς στόχους και τις προκλήσεις με τις οποίες θα πρέπει να αναμετρηθεί: «Γινόμαστε ένα με τις επωνυμίες των συνεργατών μας, θα λέγαμε πως είμαστε προέκταση της ομάδας τους. Η επιτυχία μας είναι συνδεδεμένη με την επιτυχία τους».

Συγχαίρω τους συναδέλφους

Το πώς αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό, είναι ένα ερώτημα στο οποίο η Έλενα καλείται συχνά να απαντήσει. Αναφέρει σχετικά: «Καταρχάς θα ήθελα να συγχαρώ αλλά και να επαινέσω τη δουλειά πολλών συναδέλφων στον χώρο, καθώς χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχουμε ανάμεσά μας τόσο ιδιαίτερα και δημιουργικά μυαλά. Ο υγιής ανταγωνισμός είναι κάτι που μας παίρνει μπροστά, μας δίνει ώθηση αλλά και έμπνευση». Σε έναν κλάδο όπου η αλλαγή είναι συνεχής, η Έλενα και η ομάδα της έχουν αντιμετωπίσει αρκετές προκλήσεις, όμως δεν πτοούνται: «Βλέπουμε τις προκλήσεις ως ευκαιρίες για ανάπτυξη και μάθηση. Κάθε εμπόδιο που ξεπερνάμε μας κάνει πιο δυνατούς και δημιουργικούς».

Συναρπαστικό το μέλλον

Κοιτάζοντας μπροστά στο 2024 και μετά, βλέπει συναρπαστικές ευκαιρίες για την εταιρεία της και τη βιομηχανία μάρκετινγκ ευρύτερα. «Η τεχνητή νοημοσύνη και η αυτοματοποίηση θα παίξουν αναμφίβολα πιο πρωταγωνιστικό ρόλο στη δουλειά μας, επιτρέποντάς μας να παρέχουμε ακόμη πιο εξατομικευμένες λύσεις», προβλέπει. Η Έλενα πιστεύει επίσης ότι η βιωσιμότητα και η κοινωνική ευθύνη θα γίνουν αναπόσπαστες πτυχές των στρατηγικών μάρκετινγκ, με τις επωνυμίες να επιδιώκουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Το ταξίδι της ως επιχειρηματία αλλά και Διευθύνουσας Συμβούλου της Helena Brian Marketing and Advertising αποτελεί παράδειγμα της δύναμης της καινοτομίας, της ανθρώπινης κατανόησης και της ανθεκτικότητας στον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Δηλώνει έτοιμη να συνεχίσει να οδηγεί τη διαφημιστική της εταιρεία δυναμικά, με αφοσίωση στην αριστεία και ακλόνητη δέσμευση προς τους συνεργάτες της, οι οποίοι ασπάζονται το όραμά της για την ανάπτυξη του κλάδου.

Οι τάσεις του 2023

Κληθείσα να αναφερθεί στις τάσεις που καθορίζουν τον χώρο της επικοινωνίας τη φετινή χρονιά, επισημαίνει τις κυριότερες εξ αυτών:

Εξατομίκευση: Η υπερ-εξατομίκευση εξακολουθεί να είναι μια σημαντική τάση, με τις επωνυμίες να χρησιμοποιούν δεδομένα που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, για να προσαρμόσουν μηνύματα και περιεχόμενο με βάση τις ατομικές προτιμήσεις, τις συμπεριφορές και δημογραφικά στοιχεία.

Influencer Marketing: Παραμένει ένα ισχυρό εργαλείο, με επωνυμίες να συνεργάζονται με παράγοντες επιρροής των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργούς περιεχομένου, για να προσεγγίσουν εξειδικευμένο κοινό και να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις.

Βιωσιμότητα και κοινωνική ευθύνη: Οι καταναλωτές δίνουν όλο και μεγαλύτερη σημασία στη βιωσιμότητα και στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές, ωθώντας τις επωνυμίες να υιοθετήσουν φιλικές προς το περιβάλλον και κοινωνικά υπεύθυνες στρατηγικές.

Content is the king: Το περιεχόμενο συνεχίζει να κυριαρχεί ως η προτιμώμενη μορφή κατανάλωσης περιεχομένου, με τα βίντεο σύντομης μορφής και τη ζωντανή ροή να αποκτούν εξέχουσα θέση.

The team

Χάρης Ζαπίτης

Web Design & Development Ι Technical SEO Ι Speed Optimization Specialist Ι

Digital Creative Crew

Ο Χάρης μας είναι το mastermind πίσω από κάθε πολύπλοκα διαδικτυακά ζητήματα. Από το πιο μικρό μέχρι και το πιο μεγάλο.

Η τεχνογνωσία του έγκειται την εξασφάλιση τεχνικής αριστείας καθώς οι σελίδες που δημιουργεί αφήνουν εντυπωσιασμένους τους συνεργάτες μας κάθε φορά.

Μαρία Παντελή

Digital Marketing Ι Content Creator

Ως Digital Marketeer και Content Creator, εντάχτηκε στον δυναμικό κόσμο της διαδικτυακής επικοινωνίας. Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα και το πάθος της για τα media δημιουργεί στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα.

Λατρεύει να μαθαίνει για τις ψηφιακές τάσεις και να δημιουργεί συναρπαστικό περιεχόμενο για τους τους συνεργάτες μας.

Κλειό Καλαή

Photographer

Με έμφυτη ικανότητα να απαθανατίζει φευγαλέες στιγμές, μετατρέποντας τις σε διαχρονικές αναμνήσεις.

bταν πρόκειται όμως για πρόσωπα εκεί κάνει την διαφορά! Με καλλιτεχνικό μάτι και έντονη αίσθηση της λεπτομέρειας βλέπουμε μέσα από τον δικό της φακό τη δική της οπτική.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Ελένης Παλαιολογίνας 46-48, Πλατεία Ηρώων, Λεμεσός

E-mail: info@helenabrian.com

Ιστοσελίδα: www.helenabrian.com

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Marketway Publicis: Mindset is the way
Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling
RED WOLF PR & ADVERTISING: Ένα αληθινό αφήγημα