WEBARTS: Η αξία ορίζει την εξέλιξη

Με την υπόμνηση ότι βασικός στόχος της εταιρείας είναι να μην υπάρχει ούτε ένας απογοητευμένος πελάτης, ο Co-Founder της Webarts Ανδρέας Γιαφάς, καταθέτει τις δικές του απόψεις για τον τομέα της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ κατά το τρέχον έτος, προβαίνοντας ταυτόχρονα στην εκτίμησή του για το τι έπεται. Όσο για την εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης, αναφέρει τι, κατά τη γνώμη του, δεν πρόκειται να αντικαταστήσει σε καμία περίπτωση.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που έχει φέρει στον τομέα σας η επιστροφή σε ομαλούς ρυθμούς μετά την πανδημία;

Η πιο σημαντική εξέλιξη είναι η αποδοτικότερη και πιο ψηφιοποιημένη προσέγγιση του μάρκετινγκ. Οι πελάτες έχουν πιο ουσιαστικά και συγκεκριμένα ζητούμενα και επικεντρώνονται στην απόδοση και τα αποτελέσματα.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις που βλέπουμε στον κόσμο της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ το 2023;

Μία από τις μεγαλύτερες τάσεις, που έχει φέρει το 2023 στον τομέα μας, είναι η έντονη ανάπτυξη των short-form videos σε δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το TikTok και το Instagram, καθώς και η αύξηση της αξίας του αυθεντικού και user-generated περιεχομένου. Παράλληλα, μία από τις κυριότερες προκλήσεις για κάθε επαγγελματία του κλάδου είναι η ικανότητα να εκμεταλλευτεί κατάλληλα κάθε πλατφόρμα, ώστε να επιτύχει τα βέλτιστα αποτελέσματα.

Τι αλλαγές έχει επιφέρει στον τομέα σας η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του;

Ομολογουμένως, η εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και των διάφορων εργαλείων συμβαίνει με γρήγορους ρυθμούς και οι μεγάλες θετικές αλλαγές που έχουν επέλθει είναι αισθητές. Έχει αλλάξει η μεθοδολογία, τα εργαλεία και η προσέγγιση, ενώ η βάση και η ουσία παραμένουν οι ίδιες. Η ύπαρξή μας θα πρέπει να βασίζεται στη σωστή στρατηγική για τον πελάτη, τη δημιουργικότητα και τα αποτελέσματα. Αυτή είναι η πραγματική μας αξία ως επαγγελματίες, η οποία για την ώρα δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τεχνητή νοημοσύνη. Η τεχνολογία, μας βοηθάει στην πιο εξατομικευμένη στόχευση, στην καλύτερη ανάλυση των δεδομένων και των αποτελεσμάτων, καθώς και στην ποιοτικότερη δημιουργία περιεχομένου.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2024;

Πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων θα συνεχίσει να ακολουθεί μια συντηρητική προσέγγιση στη διαφημιστική δαπάνη και θα επικεντρωθεί σε κανάλια με ουσιώδη και μετρήσιμη αποτελεσματικότητα, όπως τα social media.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες φέτος και ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Κάθε μέρα έχει τη μοναδικότητά της και είναι καθοριστική για το όραμά μας. Επικεντρωνόμαστε στη διαχρονική και συστηματική προσέγγιση του μάρκετινγκ. Η επιτυχία προέρχεται σταδιακά μέσα από καθημερινές προσπάθειες. Για φέτος, έχουμε σκοπό να παρουσιάσουμε δύο νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας, οι οποίες αφορούν σύγχρονες τεχνικές υλοποίησης περιεχομένου και τεχνολογίας παρακολούθησης. Παράλληλα, στόχος μας είναι να μην υπάρχει ούτε ένας απογοητευμένος από τους 250 πελάτες μας. Είμαστε αφοσιωμένοι στην επιτυχία όσων μας εμπιστεύονται και συνεχίζουμε την εξέλιξή μας.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Περικλέους 63, γραφείο 201, Στρόβολος, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 70000128

E-mail: info@webarts.com.cy

Ιστοσελίδα: www.webarts.agency

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses
Marketway Publicis: Mindset is the way
Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling