powered by

Η νέα μεγάλη καμπάνια της Absolut με μηνύματα ισότητας και αποδοχής

Στην Absolut και δικαίως, ανήκει η μεγαλύτερη, πιο τολμηρή και πρωτοποριακή καμπάνια της δεκαετίας, που βρίσκεται σε εξέλιξη. Κτυπώντας τώρα το καλοκαίρι στην πιο δροσερή της version, η καμπάνια “The World of Absolut Cocktails”, καταφέρνει με έναν ιδιαίτερα ευχάριστο και διασκεδαστικό τρόπο να περάσει στην κοινωνία πολλαπλά μηνύματα ισότητας, σεβασμού, αγάπης και αποδοχής, προτάσσοντας ως κεντρική ιδέα το “Born to mix”.

1 (129)

Με τη βοήθεια του βραβευμένου με Όσκαρ Rami Malek, η νέα καμπάνια της Absolut Vodka, εστιάζει με έξυπνο και διασκεδαστικό τρόπο στη διαφορετικότητα. Στην ουσία, η παγκόσμια καμπάνια του brand η οποία μετράει δέκα και πλέον χρόνια ζωής, «ερμηνεύει» τα cocktails ως ανθρώπους με βάση τα συστατικά και το γευστικό τους προφίλ.

Tη Δευτέρα, 19/06 στην Taratsa By High & Wet στη Λευκωσία, πραγματοποιήθηκε το απόλυτο media event της χρονιάς υπό τον τίτλο “The Absolut media mix event”. Σύσσωμος ο κόσμος των media αποδέχτηκε την πρόσκληση της Absolut και της Tempo Cyprus, που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπός της στην Κύπρο, υιοθετώντας με αυτό τον τρόπο το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας που βασίζεται στην ιδέα της ανάμειξης των υλικών για τη δημιουργία του τέλειου cocktail. Όταν οι άνθρωποι αναμειγνύονται ανεξαρτήτως χρώματος, θρησκείας, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ηλικίας δημιουργούν με βεβαιότητα έναν καλύτερο κόσμο. Ακριβώς όπως ένα cocktail όταν αναμειγνύεται με τη διάσημη και αγαπημένη βότκα. Με το σλόγκαν λοιπόν, «born to mix»… δημιουργεί μια επανάσταση στη δημιουργία των cocktails, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ιδέα της «ανάμειξης».

1 (2)

Το αποκορύφωμα της βραδιάς ήταν η γνωριμία των παρευρισκομένων με τις extravagant personas του διαφορετικού κόσμου των Absolut Cocktails, τα οποία προσωποποιούνται μέσω δυναμικών, ελκυστικών χαρακτηριστικών που όμως ευθυγραμμίζονται όταν συναναστρέφονται. Και ενώ κάθε cocktail στην καμπάνια της Absolut ξεχωρίζει γευστικά από μόνο του, η βραδιά γίνεται καλύτερη όταν συνδυάζει επιλογές από Absolut Cocktails, επιλογές από διαφορετικές προσωπικότητες. Έτσι, το ‘World of Absolut Cocktails’ έχει κάτι από όλους και για όλους.

H Cosmopolitan είναι η κομψή, η elegant, που θέτει τα trends στη μόδα και ξεχωρίζει για το καλλιτεχνικό της ταλέντο. Η Espresso Martini γεμάτη ενέργεια και αυτοπεποίθησή, είναι η trendsetter που τραβάει την προσοχή. Η Bloody Mary είναι η αξιόπιστη και έμπιστη φίλη όλων, χωρίς να προσπαθεί πολύ και τέλος ο Moscow Μule είναι ο άνετος, ψύχραιμος, cool guy, που του αρέσει πάντα να περνά καλά.

Στο απόλυτο event, η Espresso Martini, ο Mule, η Bloody Mary και η Cosmo, βρέθηκαν να διασκεδάζουν μαζί με τους υπόλοιπους καλεσμένους, με τον χώρο να πλημμυρίζει με πολύχρωμους χαρακτήρες και διαφορετικές προσωπικότητες οι οποίες αναμείχθηκαν, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα cocktail που αναπαριστούσαν.

1 (98)

Οι άνθρωποι της Absolut δεν εφησυχάζουν, αντίθετα προσκαλούν και προκαλούν όλη την κοινωνία μαζί αλλά και τον καθένα μας ξεχωριστά σε αυτή την προσπάθεια της ανάμειξης ανθρώπων, ιδεών και ποτών ως υπέρμαχος ενός κόσμου που είναι πιο ανοιχτός, ελεύθερος και ταυτόχρονα πιο διασκεδαστικός. Και αυτό, μέχρι η αποδοχή και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα να καταστούν τρόπος ζωής.

1 (212)

Το μόνο πράγμα που δεν είναι διαπραγματεύσιμο για την Absolut, είναι οι αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύει σ’ ότι αφορά την προσφορά στον άνθρωπο και το περιβάλλον, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνει.

1 (243)

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική