Bean Bar: Εδραιώνεται στο κυπριακό market του καφέ

Μετρά μόλις ενάμιση χρόνο λειτουργίας και έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στην κυπριακή αγορά του καφέ. Ο λόγος για το Bean Bar, την αλυσίδα καφέ που δημιούργησε από το μηδέν η εταιρεία Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική και η οποία έχει πλέον ταυτιστεί με αυθεντικά χαρμάνια αρωματικού καφέ, ποιοτικά προϊόντα, έντονα χρώματα και … θετικά vibes.

Από το πρώτο κιόλας διάστημα της λειτουργίας του, το Bean Bar άρχισε να προσελκύει την προσοχή των καταναλωτών, γεγονός που έδωσε περαιτέρω ώθηση στην εταιρεία να προχωρήσει με τα πλάνα διεύρυνσης της παρουσίας του brand στο κυπριακό market του καφέ. Σήμερα, το Bean Bar μετρά δέκα καταστήματα και έπεται συνέχεια. Πιο πρόσφατη κίνηση της αλυσίδας αποτελεί το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου καταστήματός της στο ισόγειο του κτηρίου 360 στη Λεωφόρο Μακαρίου στη Λευκωσία. «Πρόκειται για το κατάστημα-ναυαρχίδα μας, έναν χώρο με ιδιαίτερη ταυτότητα και έντονο χαρακτήρα που αποπνέει τη γνωστή θετική διάθεση του Bean Bar», ανέφερε σε δήλωσή της η General Manager της αλυσίδας, Σόλια Κυπριανού.

2

Πέραν από τα γνωστά χαρμάνια καφέ και τα προϊόντα του Bean Bar, το κατάστημα στη Λεωφόρο Μακαρίου, σερβίρει πρωινό, brunch και μεσημεριανό. Από το απόγευμα και μετά το ύφος αλλάζει και το κλίμα γίνεται πιο lounge υπό τους ήχους χαλαρής μουσικής. Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί ιδανικό after work drinks προορισμό, σερβίροντας, πέραν από ποτά, διάφορα τσιμπήματα όπως cheese platters and bites. «Πρόκειται για έναν χώρο που σε παρακινεί να καθίσεις και να απολαύσεις τον καφέ ή το ποτό σου, περνώντας χαλαρές στιγμές με την παρέα σου. Ήδη ο χώρος έχει γίνει στέκι για τους λάτρεις του καφέ και του brunch, οι οποίοι απολαμβάνουν τα ποιοτικά προϊόντα σε συνδυασμό με το ευχάριστο περιβάλλον και τη θετική διάθεση που αποπνέει ο χώρος και κυρίως οι άνθρωποι του Bean Bar. Η ανταπόκριση των καταναλωτών μας γεμίζει χαρά και ενθουσιασμό», πρόσθεσε η κ. Κυπριανού. Το συγκεκριμένο κατάστημα λειτουργεί από τις 8 το πρωί μέχρι και τις 11 το βράδυ.

10 καταστήματα Bean Bar παγκύπρια

Στους 20 μήνες παρουσίας της στην κυπριακή αγορά και παρά τον έντονο ανταγωνισμό, η αλυσίδα πέτυχε με σωστό σχεδιασμό και σταθερά βήματα να προχωρήσει στο άνοιγμα δέκα καταστημάτων, τα οκτώ εκ των οποίων λειτουργούν εντός των Υπεραγορών Αλφαμέγα. Πρόκειται για τα καταστήματα στην Ακρόπολη και τα Λατσιά στη Λευκωσία, στη Σκαρίνου, στο Κίτι και το Metropolis Mall στη Λάρνακα, καθώς επίσης στα Πολεμίδια, στον Κάψαλο και στην Τριμίκλινη στη Λεμεσό. Το πρώτο αυτόνομο (εκτός Υπεραγορών Αλφαμέγα) κατάστημα της εταιρείας λειτούργησε τον Αύγουστο στο παλιό λιμάνι Λεμεσού, και ακολούθησε το δέκατο στη Λεωφόρο Μακαρίου τον Ιανουάριο. Η εταιρεία εξυπηρετεί, παράλληλα, τους πελάτες της και μέσω delivery, καθώς συνεργάζεται με τις πλατφόρμες Foody και Βolt.

3

Τα επόμενα βήματα

Την ίδια ώρα, η αλυσίδα ετοιμάζει τα επόμενα της βήματα. Στις προτεραιότητες βρίσκεται η δημιουργία Bean Bar Loyalty App. Μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι πελάτες της αλυσίδας θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγέλνουν τον καφέ και τα snacks τους, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προσφορές και να συμμετέχουν σε πρόγραμμα επιβράβευσης, διαγωνισμούς και παιχνίδια. Στα σχέδια της εταιρείας βρίσκεται, επίσης, η διάθεση του καφέ Bean Bar σε κάψουλες για ετοιμασία στο σπίτι. «Παράλληλα, μελετούμε το ενδεχόμενο περαιτέρω επέκτασης. Στις προτεραιότητες μας βρίσκεται το άνοιγμα καταστήματος στη Λεωφόρο Κολωνακίου στη Λεμεσό, η προσθήκη Bean Bar εντός της Υπεραγοράς Αλφαμέγα Έγκωμης, ενώ θα ακολουθήσουν και νέες προσθήκες στο μέλλον», τόνισε η κ. Κυπριανού.

bean bar

Αυθεντικές γεύσεις καφέ

To Bean Bar μπήκε δυναμικά στην αγορά επιβεβαιώνοντας πως δεν αποτελεί άλλη μια αλυσίδα καφέ. Με πυξίδα την ποιότητα, την αυθεντικότητα και τη φρεσκάδα, έβαλε στόχο να κάνει τη διαφορά και το πέτυχε. Προσφέρει ένα χαρμάνι από τη Λατινική Αμερική και τρεις ιδιαίτερους μονοποικιλιακούς καφέδες, οι οποίοι προέρχονται από την Κόστα Ρίκα, τη Βραζιλία και τη Νικαράγουα. Μάλιστα. Το Bean Bar έχει ταυτίσει καθεμία από τις γεύσεις αυτές με ένα διαφορετικό mood, έτσι ώστε οι φίλοι του brand να έχουν την ευχέρεια να επιλέξουν την ιδανική γι’ αυτούς γεύση, αναλόγως της διάθεσής τους. Οι … cool τύποι μπορούν να επιλέξουν τη γεύση από τη Λατινική Αμερική, ενώ οι καφέδες από τη Νικαράγουα, την Κόστα Ρίκα και τη Βραζιλία ταυτίζονται με τις διαθέσεις Calm, Wild και Alive αντίστοιχα. «Ο Κύπριος καταναλωτής έχει μελετήσει και αποκτήσει μεγάλη γνώση γύρω από τις διάφορες ποικιλίες καφέ, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά πιο απαιτητικός ως προς τον καφέ που επιλέγει. Γι’ αυτό και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για το γεγονός ότι τα προϊόντα του Bean Bar, και κυρίως ο καφές, κέρδισαν τους καταναλωτές», ανέφερε η κ. Κυπριανού. Αξίζει να σημειωθεί ότι το brand προσφέρει επίσης φυσικούς χυμούς και ποιοτικά snacks.

4

Your vibe, your …Tribe

To Bean Bar έχει καθιερώσει μια νέα φιλοσοφία στον χώρο του καφέ, εκπέμποντας χαρά, φρεσκάδα και ζωντάνια. Στόχος, η δημιουργία ενός νέου «tribe» από ανθρώπους με διαφορετικές ιδέες, αντιλήψεις και προτιμήσεις, οι οποίοι έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη τους για ποιοτικό καφέ.

5

Στοιχεία επικοινωνίας:

www.beanbar.com.cy

Instagram: @beanbartribe

Δειτε Επισης

Νέα εποχή στην οικοδομική βιομηχανία με θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης για θέματα ασφάλειας
Τι αλλάζει στο πλαίσιο αδειοδότησης των ξενοδοχείων-Οι δυσλειτουργίες και η πρόταση νόμου που πάει Ολομέλεια
Τα διαμερίσματα ωθούν την αγορά ακινήτων-Αύξηση στις τιμές, μείωση των πωλήσεων σε ξένους
Συγκρατημένα αισιόδοξος ο Κ. Κουμής-Προϋποθέσεις για πολύ καλή τουριστική χρονιά
Η Celestyal υπογράφει Μνημόνιο Συνεργασίας με το Άμπου Ντάμπι και τον Όμιλο AD Ports
O John Malkovich συζητά με τον Alexander Weinstein και το κοινό-«Η Κύπρος μπορεί να γίνει η επόμενη Αvignon»(vid)
Great Sea Interconnector: Τρέχει η μελέτη κόστους-οφέλους, προειδοποιεί για τις εκκρεμότητες ο ΑΔΜΗΕ
Λουκιανός Μιχαήλ: Η επένδυση της CyView σε πράσινες πρακτικές και οι μελλοντικοί στόχοι της εταιρείας
Zsuzsa Trubek: Το φιλόδοξο στρατηγικό πλάνο της Wizz Air και ο ρόλος της Κύπρου
Προχωρά το rebranding της Κύπρου-Οι ενέργειες που θα γίνουν, οι τομείς και οι χώρες εστίασης