Powered by

Cyprus Airways: Σημαντική αύξηση επιβατών και βελτίωση συντελεστή πληρότητας

Η Cyprus Airways ανακοίνωσε σημαντική αύξηση των επιβατών της τον Απρίλιο του 2023. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε δελτίο Τύπου, τον περασμένο μήνα η κυπριακή αεροπορική εταιρεία μετέφερε 60.237 επιβάτες σε σχέση με 11.556 τον Απρίλιο του 2022, τέσσερις και πλέον φορές περισσότερους.

Όπως αναφέρεται, 48.237 επιβάτες μεταφέρθηκαν στις τακτικές υπηρεσίες της και επιπλέον 12.000 επιβάτες μεταφέρθηκαν στις υπηρεσίες τσάρτερ και ACMI.

Κατά τη διάρκεια του Απριλίου, η εταιρεία πραγματοποίησε 371 πτήσεις σε σχέση με 158 τον Απρίλιο του 2022 και βελτίωσε τον συντελεστή πληρότητας κατά 22% μονάδες. Σε σύγκριση με το 2019, πριν από την έναρξη της πανδημίας, η Cyprus Airways μετέφερε 59% περισσότερους επιβάτες στις προγραμματισμένες υπηρεσίες της και πραγματοποίησε 45% περισσότερες πτήσεις.

"Τον Απρίλιο αρχίσαμε να πραγματοποιούμε πτήσεις προς το Ντουμπάι και το Κάιρο, δύο σημαντικούς προορισμούς που συμπληρώνουν τα στρατηγικά μας σχέδια για τη βελτίωση της διεθνούς συνδεσιμότητας της Κύπρου. Αυτό μας βοήθησε να συνεχίσουμε την τάση μας να ξεπερνάμε τις επιδόσεις μας τόσο πέρυσι όσο και το 2019, επιτυγχάνοντας αριθμούς αύξησης επιβατών μήνα με μήνα. Αυτό το μήνα θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τη συνδεσιμότητά μας με πολλαπλές εβδομαδιαίες συχνότητες προς τους ευρωπαϊκούς κόμβους της Ζυρίχης, της Πράγας και της Βασιλείας, ενώ το Μιλάνο θα εξυπηρετείται από την 1η Ιουνίου", δήλωσε η Natalya Milovanova, Οικονομική Διευθύντρια της Cyprus Airways.

«Όντας ο 3ος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Κύπρου πίσω από την Aegean και την Wizz Air, παρέχουμε νέους εισερχόμενους τουριστικούς και επαγγελματικούς επιβάτες στο νησί ενισχύοντας την τοπική οικονομία», είπε.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Paul Sies, σημείωσε επίσης ότι απέδειξαν ότι δεν είναι ένας ευκαιριακός αερομεταφορέας, αλλά οι υπηρεσίες τους είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την κυπριακή κοινότητα.

«Με μια αφοσιωμένη ομάδα ανθρώπων, σπουδαίο δίκτυο, καλές συχνότητες και δύο επιπλέον αεροσκάφη νέας γενιάς που εντάσσονται στο στόλο, η Cyprus Airways φροντίζει να είναι ο αερομεταφορέας με την καλύτερη δυνατή αξία από και προς το νησί», πρόσθεσε ο Paul Sies, ΅

Απολογήθηκε παράλληλα για τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν στην επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας τον Απρίλιο λόγω μεγάλου αριθμού κρατήσεων, αναφέροντας ότι από 1η Μαΐου προσλήφθηκε περισσότερο προσωπικό και επεκτάθηκε το ωράριο λειτουργίας με την ελπίδα να γίνει πιο εύκολη η επικοινωνία με την εταιρεία.

"Τον Απρίλιο είχαμε μεγάλο αριθμό κρατήσεων και ήταν δύσκολο να επικοινωνήσουμε με το κέντρο επικοινωνίας κατά διαστήματα. Για το γεγονός αυτό ζητούμε συγγνώμη. Από την 1η Μαΐου προσλάβαμε περισσότερο προσωπικό και επεκτείναμε το ωράριο λειτουργίας μας. Ελπίζουμε ότι αυτό θα κάνει πολύ πιο εύκολη την επικοινωνία μαζί μας", επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αεροπορικής εταιρείας.

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας