Η PPD Global εμπιστεύεται την μπύρα ΛΕΩΝ στη Gnomi

Η Gnomi Integrated Communications έχει κερδίσει τον διαγωνισμό της PPD Global και αναλαμβάνει επίσημα τον λογαριασμό της κυπριακής μπύρας ΛΕΩΝ.

«Πρόκειται για ένα σημαντικό τοπικό brand, το οποίο έχει όλες τις προοπτικές για να αναπτυχθεί και να πρωταγωνιστήσει στην αγορά. Παραλαμβάνουμε ένα στοίχημα το οποίο είμαστε σίγουροι ότι θα κερδηθεί, αφού έχουμε να δουλέψουμε με μία εξαιρετική ομάδα MKT, για μία μπύρα εξαιρετικής ποιότητας και για ένα κοινό που «διψά» για μία μπύρα με προσωπικότητα λέοντα», όπως δηλώνει ο Μάριος Ιωάννου – Γενικός Διευθυντής στη Gnomi.

«Η Κύπρος χρειάζεται δυνατά τοπικά brands που να «βγαίνουν μπροστά» και να εμπνέουν περηφάνια. Η μπύρα ΛΕΩΝ αποτελεί μία τέτοια περίπτωση και σκοπός μας είναι να την αναδείξουμε μέσω μιας μελετημένης Στρατηγικής που θα αξιοποιεί όλα τα σωστά touchpoints με έναν pattern breaking τρόπο», όπως μας σχολιάζει η Μαριάννα Ζερβίδου-Head of Strategy & Creative στη Gnomi.

Το 1937 γίνεται η πρώτη παραγωγή της μπύρας Λέων στην Κύπρο. Το 1968 η άδεια παραγωγής της μπύρας μεταφέρεται στην Carlsberg και έτσι η παραγωγή της διακόπτεται. Το 2003 η μπύρα Λέων επαναλανσάρεται στην κυπριακή αγορά στο ζυθοποιείο Φώτου Φωτιάδη. Σταθμός στην πορεία της αποτελεί το 2013, όταν ο διεθνής διαγωνισμός ποιότητας τροφίμων και ποτών iTQi με έδρα τις Βρυξέλλες της απονέμει χρυσό αστέρι γεύσης και ποιότητας.

«Πρόκειται για μία γνήσια “all malt” μπύρα lager, με 4,5% αλκοόλ που ακολουθεί το γερμανικό πρότυπο αγνότητας & καθαρότητας της μπύρας, που παρασκευάζεται, δηλαδή, αποκλειστικά από τρία συστατικά: νερό, βύνη κριθαριού και λυκίσκο, ανοίγοντας μια νέα εποχή για την ζυθοποιία στην Κύπρο, καθώς αποτελεί τη μοναδική μπύρα στην αγορά με λυκίσκο κυπριακής σοδιάς. Διατηρώντας την αυθεντική συνταγή του 1937 σε συνδυασμό με τον κυπριακό λυκίσκο, η μπύρα ΛΕΩΝ διαθέτει ένα μοναδικό χαρακτήρα με νότες εσπεριδοειδών και μπαχαρικών» όπως μας περιγράφει η Brand Manager της ΛΕΩΝ, Θεώνη Πηλαβάκη.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ήδη ξεκινήσει και οι προσδοκίες για τον σχεδιασμό μιας επικοινωνίας υψηλών προδιαγραφών για την μπύρα ΛΕΩΝ, είναι μεγάλες.

Δειτε Επισης

Η έναρξη μιας δυναμικής συνεργασίας που ενισχύει την επιχειρηματική συμμόρφωση και υποστήριξη των ΜμΕ
Ζητούν κατοχύρωση του επαγγέλματος οι μεταφορείς skip-Αντιδρούν στο κλείσιμο μονάδας ανακύκλωσης αποβλήτων
Ο Tilo Bonow στο INSPIRE 2025: Ο άνθρωπος που έκανε το «PR» sexy
35+1 υποτροφίες στο MBA του CIIM Business School-Πανεπιστήμιο Λεμεσού
Ινστιτούτο Κύπρου: Το αόρατο τίμημα της πυρκαγιάς στη Λεμεσό-Έως και 20 εκατ. υψηλότερο το τελικό κόστος
Όμιλος εταιρειών Rostro και Ίδρυμα Rostro: €100,000 για πληγείσες κοινότητες και αποκατάσταση οικοσυστημάτων
Σκληρός ανταγωνισμός στα ευρωπαϊκά λιμάνια-Στην κορυφή το Ρότερνταμ, διατηρείται στην πεντάδα ο Πειραιάς
Προειδοποιεί για παραπλανητικά μηνύματα η Πετρολίνα-Εφιστά την προσοχή του κοινού
ΙδΕΚ: Ανακοίνωση εμβληματικού προγράμματος χρηματοδότησης «AI in Government»
Παναγιώτης Σάββα: Ο άνθρωπος που έκανε την παλαίωση…εμπειρία