powered by

Η PPD Global εμπιστεύεται την μπύρα ΛΕΩΝ στη Gnomi

Η Gnomi Integrated Communications έχει κερδίσει τον διαγωνισμό της PPD Global και αναλαμβάνει επίσημα τον λογαριασμό της κυπριακής μπύρας ΛΕΩΝ.

«Πρόκειται για ένα σημαντικό τοπικό brand, το οποίο έχει όλες τις προοπτικές για να αναπτυχθεί και να πρωταγωνιστήσει στην αγορά. Παραλαμβάνουμε ένα στοίχημα το οποίο είμαστε σίγουροι ότι θα κερδηθεί, αφού έχουμε να δουλέψουμε με μία εξαιρετική ομάδα MKT, για μία μπύρα εξαιρετικής ποιότητας και για ένα κοινό που «διψά» για μία μπύρα με προσωπικότητα λέοντα», όπως δηλώνει ο Μάριος Ιωάννου – Γενικός Διευθυντής στη Gnomi.

«Η Κύπρος χρειάζεται δυνατά τοπικά brands που να «βγαίνουν μπροστά» και να εμπνέουν περηφάνια. Η μπύρα ΛΕΩΝ αποτελεί μία τέτοια περίπτωση και σκοπός μας είναι να την αναδείξουμε μέσω μιας μελετημένης Στρατηγικής που θα αξιοποιεί όλα τα σωστά touchpoints με έναν pattern breaking τρόπο», όπως μας σχολιάζει η Μαριάννα Ζερβίδου-Head of Strategy & Creative στη Gnomi.

Το 1937 γίνεται η πρώτη παραγωγή της μπύρας Λέων στην Κύπρο. Το 1968 η άδεια παραγωγής της μπύρας μεταφέρεται στην Carlsberg και έτσι η παραγωγή της διακόπτεται. Το 2003 η μπύρα Λέων επαναλανσάρεται στην κυπριακή αγορά στο ζυθοποιείο Φώτου Φωτιάδη. Σταθμός στην πορεία της αποτελεί το 2013, όταν ο διεθνής διαγωνισμός ποιότητας τροφίμων και ποτών iTQi με έδρα τις Βρυξέλλες της απονέμει χρυσό αστέρι γεύσης και ποιότητας.

«Πρόκειται για μία γνήσια “all malt” μπύρα lager, με 4,5% αλκοόλ που ακολουθεί το γερμανικό πρότυπο αγνότητας & καθαρότητας της μπύρας, που παρασκευάζεται, δηλαδή, αποκλειστικά από τρία συστατικά: νερό, βύνη κριθαριού και λυκίσκο, ανοίγοντας μια νέα εποχή για την ζυθοποιία στην Κύπρο, καθώς αποτελεί τη μοναδική μπύρα στην αγορά με λυκίσκο κυπριακής σοδιάς. Διατηρώντας την αυθεντική συνταγή του 1937 σε συνδυασμό με τον κυπριακό λυκίσκο, η μπύρα ΛΕΩΝ διαθέτει ένα μοναδικό χαρακτήρα με νότες εσπεριδοειδών και μπαχαρικών» όπως μας περιγράφει η Brand Manager της ΛΕΩΝ, Θεώνη Πηλαβάκη.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ήδη ξεκινήσει και οι προσδοκίες για τον σχεδιασμό μιας επικοινωνίας υψηλών προδιαγραφών για την μπύρα ΛΕΩΝ, είναι μεγάλες.

Δειτε Επισης

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την κατασκευή κεντρικού σταθμού λεωφορείων Λάρνακας-Στα €7 εκατ. η αξία
Διευκρινήσεις Αρχής Λιμένων Κύπρου για την πυρκαγιά σε ιστιοφόρο σκάφος στην Μαρίνα Λάρνακας
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία η βιομηχανική παραγωγή...Αυξημένη κατά 3,8% την περίοδο Ιανουαρίου-Απριλίου
Υιοθετήθηκαν 95 πλοία εταιρειών-μελών του ΚΝΕ από ισάριθμες τάξεις δημοτικών σχολείων σε όλη την Κύπρο
ΚΕΒΕ: Χαιρετίζει την πρόθεση εισαγωγής των μετοχών της Eurobank Α.Ε. στο ΧΑΚ
Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες
22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)
Πρόγραμμα ESSO Safe Vision: Δωρεάν οπτικομετρήσεις για οδηγούς σε όλη την Κύπρο
Κωνσταντίνα Στυλιανού: Κινητήριος δύναμη για παιδιά με αυτισμό για δύο συνεχόμενα έτη το κέντρο «Χρώμα & Φως» της XM