Η στρατηγική σημασία του deal SureFood-Χ.Α. Παπαέλληνα

Στην αγορά των ψυχόμενων προϊόντων εισέρχεται για πρώτη φορά ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ μέσω της εταιρείας SureFood Ltd, που πλέον είναι κάτω από την ομπρέλα του.

Η συνεργασία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2022 και αφορούσε στην αποκλειστική προώθηση, πώληση και διανομή των καταναλωτικών προϊόντων του Oμίλου  Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ στον χώρο της μαζικής εστίασης και του ξενοδοχειακού κλάδου (HORECA), ενώ πρόσφατα ο Όμιλος προχώρησε στη συμφωνία εξαγοράς του μετοχικού κεφαλαίου της SureFood Ltd.

Διαβάστε εδώ: Στον Όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνας η SureFood Ltd

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός διευθυντής της SureFood Ltd, Μάνος Πήττας, ανέφερε ότι η ένταξη της εταιρείας στον Όμιλο Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, αποτελεί συνέχεια μιας πολύ δημιουργικής συνεργασίας, επακόλουθο της στρατηγικής συμφωνίας μεταξύ των δύο μερών.

«Ουσιαστικά, μέσω της συμφωνίας, ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ εισέρχεται δυναμικά και για πρώτη φορά στην κατηγορία προϊόντων ψυγείου και παράλληλα ενδυναμώνει την παρουσία του στο κανάλι του HORECA. Ταυτόχρονα, η SureFood Ltd αποκτά περαιτέρω ώθηση, καθώς πλέον ανήκουμε σε ένα μεγάλο όμιλο, τον πιο ισχυρό στους τομείς δραστηριοποίησής του στην Κύπρο. Είμαστε πλέον σε θέση να βλέπουμε την αγορά πιο στρατηγικά και την ίδια ώρα μπορούμε να ενδυναμώσουμε και το πελατολόγιό μας», ανέφερε ο κ. Πήττας.

Διαβάστε επίσης: 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η κοινή συνισταμένη και φιλοσοφία των δύο εταιρειών, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Πήττας, έγκειται στο ότι διαχρονικά δίδουν μεγάλη σημασία στην ενίσχυση μικρών και τοπικών παραγωγών.

«Πιστεύουμε στον Κύπριο παραγωγό και τον εμπιστευόμαστε. Αυτό αποτελεί μια κοινή γραμμή και μας δείχνει τον δρόμο για το πού θα κινηθούμε», επεσήμανε.

Ερωτηθείς αν θα υπάρξει διεύρυνση των προϊόντων που εισάγει και διανέμει η SureFood Ltd μετά την εξαγορά, ο κ. Πήττας ανέφερε ότι αυτό βρίσκεται στα πλάνα ως απώτερος στόχος.

«Η προσπάθεια θα είναι με σταθερά και μεθοδικά βήματα και μέσα από αντιπροσωπείες του Όμιλου Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, η SureFood Ltd να εισάγει και να διανέμει επιπρόσθετα καινοτόμα προϊόντα ψυγείου. Με αυτό τον τρόπο θα ενδυναμώσουμε την παρουσία μας στην κυπριακή αγορά, προσφέροντας στους καταναλωτές και νέες ποιοτικές επιλογές», κατέληξε.

  • Ποια είναι η SureFood Ltd

Η εταιρεία SureFood Ltd ιδρύθηκε το 2005 με αποστολή να παρέχει στους πελάτες της τα καλύτερα καινοτόμα και υψηλής ποιότητας προϊόντα. Δεκαπέντε, και πλέον, χρόνια μετά, η εταιρεία παραμένει πιστή στην εταιρική της φιλοσοφία για υψηλή ηθική συμπεριφορά σε κάθε εταιρική της συνεργασία και δράση. Αντιμετωπίζει με σεβασμό όλες τις επιχειρηματικές της συναλλαγές, τις σχέσεις με τους εργαζομένους της, καθώς και τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές της πολιτικές.

Οι σειρές των προϊόντων που αντιπροσωπεύει και διανέμει η εταιρεία, σε περισσότερα από 1000 σημεία σε όλη την ελεύθερη Κύπρο, προέρχονται τόσο από ντόπιους παραγωγούς αλλά και από το εξωτερικό. Μερικές από τις επωνυμίες που ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της SureFood είναι: Emmi International Ltd, MΕΒΓΑΛ A.E., Calidad Pascual, Mulino Caputo, Mangajo, Lakeland Dairies.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα