Beauty Line: Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Μακαρίου, παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ταυτότητα (pics)

Το νέο κατάστημα Beauty Line στη Λεωφόρο Μακαρίου άνοιξε στις 2 Νοεμβρίου, αποκαλύπτοντας έναν προορισμό έμπνευσης, για εξερεύνηση κάθε πτυχής της εσωτερικής και εξωτερικής μας ομορφιάς. Σε μία εκδήλωση γεμάτη ενέργεια και ομορφιά, το νέο Beauty Line καλωσόρισε media, make-up artists, influencers και συνεργάτες, καθώς και τον Δήμαρχο Λευκωσίας, Κωνσταντίνο Γιωρκάτζη.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ταυτότητα του Beauty Line, η οποία σηματοδοτεί την εξέλιξη και τον επαναπροσδιορισμό της ομορφιάς, με σκοπό να ενδυναμώσει την αυτοπεποίθηση της σύγχρονης γυναίκας. Οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στο δύο επιπέδων κατάστημα, το οποίο αντανακλά την ανανέωση του brand, με νέο λογότυπο και παλέτα χρωμάτων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο μακιγιάζ, με έναν ολόκληρο όροφο ειδικά αφιερωμένο σε αυτό.

Η Γενική Διευθύντρια των Beauty Line, κα Ειρήνη Χριστοδούλου, ανέφερε ότι «τα Beauty Line άλλαξαν ριζικά το τοπίο των καλλυντικών και της ομορφιάς στην Κύπρο από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους. Αυτό το κατάστημα αποτελεί ορόσημο εξέλιξης για το brand, δημιουργώντας μια σχέση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Με τη νέα εταιρική ταυτότητά μας και μια ολοκληρωμένη αισθητική προσέγγιση, αναδιαμορφώνουμε την έννοια της ομορφιάς, ενδυναμώνοντας τη σύγχρονη γυναίκα και αναδεικνύοντας τη γυναικεία ομορφιά σε όλες τις εκφάνσεις της».

«Το Beauty Line δεν είναι απλώς ένα κατάστημα ομορφιάς, αλλά ένας προορισμός έμπνευσης».

Η ανανεωμένη ταυτότητα των Beauty Line έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο ευέλικτη, προσαρμόσιμη και στοχευμένη, βοηθώντας μας να προβάλουμε ένα brand που έχει στο επίκεντρο πάντα τους πελάτες του», πρόσθεσε η κα Χρυστάλλα Κουρή, Chief Marketing Officer του Ομίλου Χ.Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ.

Το σίγουρο είναι ότι η πρωτοποριακή προσέγγιση του νέου καταστήματος Beauty Line, θα φέρει μια νέα πνοή στο κέντρο της Λευκωσίας.

DSC_1550-1

DSC_1734-1

DSC_1791-1

DSC_1799 (002)-1

DSC_1840 (002)-1

Δειτε Επισης

Ξεκινά στρατηγικό διάλογο για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας η Κομισιόν-Ποιος ο στόχος
Ετήσια αύξηση λιανικού εμπορίου 7,2% σε αξία και 6,3% σε όγκο τον Νοέμβριο
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Πολύ καλή η κίνηση στις υπεραγορές την εορταστική περίοδο, βοήθησαν οι προσφορές
Μάριος Αντωνίου: Η χρονιά κλείνει με θετικό πρόσημο για το εμπόριο-Ξένες εταιρείες επενδύουν στην Κύπρο
Αυξημένα κέρδη για το 2024 αναμένει η Petrolina-Πού αποδίδονται
Υψηλές στροφές και ανεβασμένοι τζίροι για σέρβις και εξαρτήματα αυτοκινήτων και μοτοσικλετών
Γεμάτο το εμπορικό κέντρο και τα πολυκαταστήματα της Πάφου τις γιορτές, ικανοποιητικές οι τιμές
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών τον Νοέμβριο-Άνοδος στις πωλήσεις από πρατήρια
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως