Beauty Line: Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Μακαρίου, παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ταυτότητα (pics)

Το νέο κατάστημα Beauty Line στη Λεωφόρο Μακαρίου άνοιξε στις 2 Νοεμβρίου, αποκαλύπτοντας έναν προορισμό έμπνευσης, για εξερεύνηση κάθε πτυχής της εσωτερικής και εξωτερικής μας ομορφιάς. Σε μία εκδήλωση γεμάτη ενέργεια και ομορφιά, το νέο Beauty Line καλωσόρισε media, make-up artists, influencers και συνεργάτες, καθώς και τον Δήμαρχο Λευκωσίας, Κωνσταντίνο Γιωρκάτζη.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ταυτότητα του Beauty Line, η οποία σηματοδοτεί την εξέλιξη και τον επαναπροσδιορισμό της ομορφιάς, με σκοπό να ενδυναμώσει την αυτοπεποίθηση της σύγχρονης γυναίκας. Οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στο δύο επιπέδων κατάστημα, το οποίο αντανακλά την ανανέωση του brand, με νέο λογότυπο και παλέτα χρωμάτων. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο μακιγιάζ, με έναν ολόκληρο όροφο ειδικά αφιερωμένο σε αυτό.

Η Γενική Διευθύντρια των Beauty Line, κα Ειρήνη Χριστοδούλου, ανέφερε ότι «τα Beauty Line άλλαξαν ριζικά το τοπίο των καλλυντικών και της ομορφιάς στην Κύπρο από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους. Αυτό το κατάστημα αποτελεί ορόσημο εξέλιξης για το brand, δημιουργώντας μια σχέση αφοσίωσης και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Με τη νέα εταιρική ταυτότητά μας και μια ολοκληρωμένη αισθητική προσέγγιση, αναδιαμορφώνουμε την έννοια της ομορφιάς, ενδυναμώνοντας τη σύγχρονη γυναίκα και αναδεικνύοντας τη γυναικεία ομορφιά σε όλες τις εκφάνσεις της».

«Το Beauty Line δεν είναι απλώς ένα κατάστημα ομορφιάς, αλλά ένας προορισμός έμπνευσης».

Η ανανεωμένη ταυτότητα των Beauty Line έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο ευέλικτη, προσαρμόσιμη και στοχευμένη, βοηθώντας μας να προβάλουμε ένα brand που έχει στο επίκεντρο πάντα τους πελάτες του», πρόσθεσε η κα Χρυστάλλα Κουρή, Chief Marketing Officer του Ομίλου Χ.Α. ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ.

Το σίγουρο είναι ότι η πρωτοποριακή προσέγγιση του νέου καταστήματος Beauty Line, θα φέρει μια νέα πνοή στο κέντρο της Λευκωσίας.

DSC_1550-1

DSC_1734-1

DSC_1791-1

DSC_1799 (002)-1

DSC_1840 (002)-1

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών