Ν. Ταλιώτης: Η 27χρονη γεμάτη ανατροπές πορεία της TBWA\Entelia
06:35 - 23 Σεπτεμβρίου 2022
27 χρόνια άκρως πετυχημένης παρουσίας στον τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης στην Κύπρο συμπλήρωσε πρόσφατα η TBWA\Entelia, η οποία έχοντας στο χαρτοφυλάκιό της μια πληθώρα από συνεργασίες με γνωστά brands, κατέχει και διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά.
Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο managing director της εταιρείας, Νεόφυτος Ταλιώτης, σκιαγραφεί τον χώρο της επικοινωνίας στην Κύπρο και πώς αυτός έχει αλλάξει με την πάροδο των χρόνων. Αναφέρεται μεταξύ άλλων, στον όρο ‘Disruption’ και πώς αυτός μπορεί να προσδώσει αξία και δύναμη σε κάθε επιχείρηση.
Διαβάστε ακόμα:
TUI: Αυτά είναι τα σχέδια μας για την Κύπρο
Από στούντιο έως επαύλεις για ενοικίαση, από Πρωταρά μέχρι Πλάτρες
«Η επικοινωνία έχει τη δύναμη να δημιουργεί συναισθήματα, να ανεβάζει την ψυχολογία, να βρίσκει λύσεις, αλλά και να κάνει τις πλείστες φορές τα αδύνατα, δυνατά» τονίζει ο κ. Ταλιώτης.
Πρόσφατα η TBWA\Entelia συμπλήρωσε 27 χρόνια στον χώρο της επικοινωνίας. Ποιες στιγμές ξεχωρίζετε;
1995: Η αρχή! 2005: Η ένταξη στο δίκτυο της TBWA! 1995-2022: Μία πορεία με ανατροπές και συνάντηση με ανθρώπους-συνένοχους, με ταλέντο, όραμα, δύναμη, πίστη και αξίες.
Έχουμε ακούσει πολλές φορές τον όρο ‘Disruption’. Τι σημαίνει και πώς προσδίδει αξία και δύναμη σε κάθε επιχείρηση;
Γεννιόμαστε και μεγαλώνουμε με συμβάσεις που μας επιβάλλονται. Συμβάσεις που μας κρατάνε σε πλαίσιο και επιβεβλημένη σκέψη και αντίληψη. Η ζωή δεν προχωρά, χωρίς ανατροπές. Χωρίς την «τρέλα» της ανατροπής και της διασάλευσης, της δύναμης που χαρίζει ένα καινούργιο όραμα, ένα μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος.
Αυτό είναι το Disruption®, σαν φιλοσοφία, μεθοδολογία και πρακτική οδηγεί στην ιδέα που ανατρέπει τη σύμβαση, δημιουργώντας ένα καινούργιο όραμα, μία καινούργια αξία στη συνολική δομή μίας επιχείρησης ή ενός brand. Κι αυτό γίνεται μέσα από ένα σύστημα που αναπτύσσει διαρκώς το δίκτυο της TBWA.
Ποια πλεονεκτήματα και προκλήσεις πηγάζουν μέσα από τη συνεργασία της εταιρείας σας με το παγκόσμιο δίκτυο της TBWA;
Η διαρκής γνώση και εφαρμογή των συστημάτων της TBWA, με πρώτο το Disruption και τώρα το Disruption Χ, μας δίνει τη δυνατότητα να είμαστε σε επαφή με ένα «διεθνές σύνολο» σκέψης και πράξης.
Η συνεργασία του δικτύου της TBWA με brands, όπως η McDonald’s, η Apple, η Αdidas, η Henkel, η Αirbnb, η Nissan, η IKEA και πολλά άλλα, δίνουν τη δυνατότητα αναμέτρησης με πολύ υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και διαχείρισης brands.
Με παρουσία σε περισσότερες από 110 χώρες και με περίπου 15,000 ανθρώπους, το δίκτυο της TBWA εργάζεται με ένα σύστημα όπου έχουμε τη δυνατότητα καθημερινής πρόσβασης σε όλη αυτή τη συνολική σκέψη και γνώση. Αυτό είναι για μένα το μέγιστο πλεονέκτημα!
Μέσα σ’ ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου ο covid αφήνει τα «αποτυπώματά» του και οι τιμές αυξάνονται, πώς ο τομέας της επικοινωνίας και της διαφήμισης έρχεται να ανατρέψει αυτό το σκηνικό ή να κάνει τη διαφορά;
Ο τομέας της επικοινωνίας απέδειξε πολλές φορές ότι διαθέτει όλους τους κατάλληλους μηχανισμούς για να λειτουργεί εν μέσω διαφόρων προκλήσεων. Αυτό το είδαμε και από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα.
Η επικοινωνία έχει τη δύναμη να δημιουργεί συναισθήματα, να ανεβάζει την ψυχολογία, να βρίσκει λύσεις, αλλά και να κάνει τις πλείστες φορές τα αδύνατα, δυνατά.
Ποιος είναι ο ιθύνων νους για κάθε στρατηγικό βήμα ή ιδέα;
Ένα σύνολο επαγγελματιών που ξεδιπλώνουν τη δημιουργικότητά τους με τη βοήθεια του Disruption.
Για εμάς, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το πώς η οποιαδήποτε δημιουργική ιδέα ή ενέργεια επιφέρει μετρήσιμο αποτέλεσμα και πώς το κάθε αποτέλεσμα συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων του κάθε brand.
Σκιαγραφώντας την TBWA\Entelia σ’ ένα σύγχρονο digital περιβάλλον…
Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο που λειτουργεί ο χώρος της επικοινωνίας. Βέβαια, η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση δεν μπορούν να λειτουργήσουν και να φέρουν αποτελέσματα, χωρίς τον άνθρωπο.
Γι’ αυτό, πέρα από τις επενδύσεις σε νέα συστήματα και πλατφόρμες, επενδύουμε συνεχώς στην ανάπτυξη της γνώσης και των δεξιοτήτων των ανθρώπων μας, ώστε να είναι πάντα έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε πρόκληση, δημιουργικά και αποτελεσματικά.
To σύγχρονο digital περιβάλλον έχει αλλάξει κατά κύριο λόγο την έννοια της αποτελεσματικότητας σε ό,τι αφορά τις ενέργειες επικοινωνίας. Αυτό οδήγησε το δίκτυο της TBWA -και κατ’ επέκταση και τη δική μας εταιρεία- στην αναζήτηση νέων πρακτικών, συστημάτων και μεθόδων, όπως είναι το Disruption X (εξέλιξη της φιλοσοφίας του Disruption) που βασίζεται στην ανάλυση δεδομένων σε διάφορα επίπεδα και την ακόμα πιο στενή συνεργασία με τους πελάτες σε αυτόν τον τομέα, για τον καθορισμό στόχων και την επίτευξή τους.
Με μία πρόταση. Πώς φαντάζεστε την TBWA\Entelia σε πέντε ή σε δέκα χρόνια από σήμερα;
Με περισσότερους ταλαντούχους και έξυπνους ανθρώπους που έχουν όραμα, όρεξη για δουλειά και φιλοδοξία!