Powered by

Κερδίζει έδαφος σε business travel και συνεδριακό τουρισμό η Λάρνακα

Ικανοποιητικές κρίνονται, υπό τις περιστάσεις, οι πληρότητες των ξενοδοχείων της Λάρνακας τον Ιούνιο, αναφέρεται σε έρευνα που πραγματοποίησε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της πόλης, σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι οι κρατήσεις για το υπόλοιπο καλοκαίρι είναι συγκρατημένες.

Σε ανακοίνωση της ΕΤΑΠ αναφέρεται ότι σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία, οι ξενοδόχοι δήλωσαν «σχετικά ικανοποιημένοι» για τις πληρότητες στα ξενοδοχεία τους, λαμβάνοντας βέβαια υπόψη την απώλεια των τουριστών από τη Ρωσία και την Ουκρανία που αποτελούσαν τα τελευταία χρόνια δύο εκ των σημαντικότερων αγορών της επαρχίας Λάρνακας. Ταυτόχρονα, όλοι συμφώνησαν ότι η απώλεια του μεριδίου από τις δύο αυτές χώρες είναι αδύνατον να καλυφθεί αυτή τη χρονιά από άλλες αγορές».

Όσον αφορά τους υπόλοιπους μήνες της καλοκαιρινής σεζόν, δηλαδή Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, «οι ξενοδόχοι σημείωσαν πως η ροή κρατήσεων κινείται σε μέτρια επίπεδα και σε σχετικά αργούς ρυθμούς, με τις μέχρι τώρα πληρότητες να είναι σαφώς μειωμένες σε σύγκριση με το 2019. Η συγκεκριμένη χρονιά θεωρείται η καλύτερη προ-κορωνοϊού, ενώ μέχρι στιγμής το 2022 κρίνεται καλύτερη σε σχέση με τα τελευταία δύο χρόνια».

Προστίθεται ότι «φέτος παρατηρείται εντονότερο όσο ποτέ, το φαινόμενο των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, ενώ χαμηλά είναι οι κρατήσεις μέσω Οργανωτών Ταξιδίων.  Αρκετά ξενοδοχεία, κυρίως στην Λάρνακα, ανέφεραν ότι έχουν αναγκαστεί να προβούν σε μειώσεις τιμών και/ή σε ειδικές προσφορές».

Αναφέρεται ότι «οι κύριες τουριστικές αγορές της Λάρνακας κατά την τρέχουσα χρονιά είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ, η Γερμανία, η Αυστρία, η Πολωνία, η Ουγγαρία και η Ρουμανία ενώ σημειώνεται καλή κίνηση και από την Ελλάδα κυρίως για επαγγελματικά ταξίδια».

Στην έρευνα «επιβεβαιώθηκε το γεγονός ότι η Λάρνακα κερδίζει σημαντικό έδαφος στο Business Travel και στον Συνεδριακό Τουρισμό, καθότι αποτελεί μια ιδανική τοποθεσία για επαγγελματικά και όχι μόνο ταξίδια. Αυτό οφείλεται στην πολύ κοντή απόσταση με το αεροδρόμιο, την εύκολη πρόσβαση στις υπόλοιπες πόλεις και στο πλεονέκτημα ότι είναι βολικά συμπαγής με ποικίλες επιλογές για τον επιχειρηματία και τους σύνεδρους».

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)