Powered by

Β. Δημητριάδης: Του χρόνου ένα πιο ασφαλές δείγμα για την ακτοπλοϊκή

Χάραξε θετική πορεία το επιβατικό οχηματαγωγό M/V Daleela κατά το πρώτο του ιστορικό ταξίδι επανέναρξης της επιβατικής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας και, τόσο στο Υφυπουργείο Ναυτιλίας όσο και στην ανάδοχο εταιρεία Scandro Holding Ltd, χαμογελούν ήδη με αισιοδοξία για το μέλλον. Ωστόσο, δεν έλλειψαν τα προβλήματα, τα οποία αναμένεται να επιλυθούν το προσεχές διάστημα και στο πλαίσιο συναντήσεων που πρόκειται να γίνουν μεταξύ των εμπλεκομένων μερών. 

Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης, μιλώντας στο InBusinessNews, σχετικά με το πρώτο ταξίδι, τόνισε ότι οι πρώτες εντυπώσεις που καταγράφονται είναι θετικές. «Πρόκειται για μία υπηρεσία που έλειπε εδώ και 21 χρόνια. Σίγουρα, κάθε αρχή και δύσκολη, από πλευράς αρχών στα λιμάνια. Όμως, για πρώτο ταξίδι τα μηνύματα ήταν θετικά», ανέφερε. 

Διαβάστε ακόμα: 

Πέντε κυπριακές εταιρείες που εξαγοράστηκαν από ξένους κολοσσούς 

Lordos Hotels: Οι επιδόσεις του 2021 και πού στοχεύει για το 2022 

Aoratous: Η νέα γαστρονομική άφιξη με θέα τον Κόννο

Για να τονίζει περαιτέρω ότι «όποιες επισημάνσεις έχουμε εντοπίσει, όπως το θέμα της εστίασης, διαδικασίες στα λιμάνια κ.α., θα επιλυθούν».

Σύμφωνα με τον κ. Δημητριάδη, το επόμενο διάστημα προγραμματίζεται συνάντηση με την ανάδοχο εταιρεία και άλλους φορείς και αρχές, στους οποίους το Υφυπουργείο θα θέσει ενώπιον τους κάποια ζητήματα που έχουν καταγραφεί και χρειάζεται να αλλάξουν για να διευκολυνθούν οι διαδικασίες.

Όσον αφορά την ανταπόκριση από πλευράς πολιτών, για φέτος αποδείχθηκε πέραν των προσδοκιών, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνονται, έχουν ενδιαφερθεί περισσότερα από 6000 άτομα. Ωστόσο, όπως και ο Υφυπουργός Ναυτιλίας υποδεικνύει, μένει να διαφανεί κατά πόσο πρόκειται για ενδιαφέρον που θα έχει διάρκεια ή ήταν απλώς... ενθουσιασμός.

«Η πρώτη αντίδραση του κόσμου είναι θετική. Μένει να δούμε αν αυτοί που το χρησιμοποίησαν φέτος, θα το κάνουν και τις επόμενες χρονιές. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να καταγράψουμε τις αντιδράσεις. Το αποτύπωμα είναι θετικό», σημείωσε. 

«Του χρόνου», υπογράμμισε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας, «θα έχουμε ένα πιο ασφαλές δείγμα και κυρίως από επαναλαμβανόμενους επιβάτες», για να προσθέσει ότι «για αυτό θέλουμε να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερη η διαδικασία».

Ο κ. Δημητριάδης, καταλήγοντας και στέλνοντας το δικό του μήνυμα προς τον κόσμο, ανέφερε: «Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να το αγκαλιάσει ο κόσμος, για να το καταστήσουμε βιώσιμο, να μας ενημερώνει για πιθανές ελλείψεις και προβλήματα, αφού υπάρχει κάθε καλή πρόθεση από πλευράς Υφυπουργείου και της ανάδοχου εταιρείας να γίνει καλύτερη η υπηρεσία».

Δειτε Επισης

Minthis Resort: Πασχαλινή πολυτέλεια σε έναν παράδεισο εκλεπτυσμένης απόλαυσης
Κώστας Κουμής: Επιβεβαιώνεται η μεγάλη συνεισφορά του αθλητικού τουρισμού στην τουριστική οικονομία
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)