Ελληνική: Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών με διεθνείς διακρίσεις

Το εξαιρετικό επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (ΚΕΠ) της Ελληνικής Τράπεζας επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια χρονιά με την επιτυχή ετήσια επαναπιστοποίηση  του Διεθνούς Πρότυπου για την Εξυπηρέτηση Πελατών, ISO 18295-1. Με τον τρόπο αυτό, το ΚΕΠ μας ήταν και παραμένει το πρώτο Κέντρο Επικοινωνίας χρηματοοικονομικού οργανισμού στην Κύπρο, που κατέχει αυτή την πιστοποίηση.

Το ISO 18295-1 αποτελεί ένα διεθνές πρότυπο, το οποίο καθορίζει αυστηρές πελατοκεντρικές διαδικασίες, τις οποίες πρέπει να πληροί ένα Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών, προκειμένου να διαχειρίζεται ποιοτικά και αποτελεσματικά τα αιτήματα που θέτονται από τους πελάτες για την εξυπηρέτησή τους. Κατακτώντας αυτή την πιστοποίηση το ΚΕΠ της Ελληνικής Τράπεζας επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά το υψηλό επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών, τη γρήγορη και αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών, αλλά και την προσήλωση του για προσφορά όλο και περισσότερων εξατομικευμένων υπηρεσιών.

Μέσω του έμπειρου και εξειδικευμένου προσωπικού μας, οι πελάτες απολαμβάνουν γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση. Τόσο οι υφιστάμενοι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας όσο και δυνητικούς πελάτες εξυπηρετούνται εύκολα και πλήρως από το ΚΕΠ, μέσα από μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών.

Μεταξύ άλλων, οι πελάτες μπορούν να λάβουν καθοδήγηση στη χρήση των ψηφιακών καναλιών της  Τράπεζας, πληροφόρηση και λεπτομέρειες σχετικά με τους λογαριασμούς, κάρτες, προϊόντα και άλλα πολλά. Επίσης, με ένα τηλεφώνημα οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν  νέα χρεωστική κάρτα εντελώς δωρεάν, καθώς και να υποβάλλουν  εισηγήσεις, οι οποίες είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες. Στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών (hellenicbank.com) μπορείτε να βρείτε την ολοκληρωμένη λίστα προσφερόμενων υπηρεσειών που προσφέρει το Κέντρο.

Η εξυπηρέτηση επιτυγχάνεται με ένα απλό τηλεφώνημα στο 8000 9999 από Κύπρο (χωρίς χρέωση) ή στο 22500 500 από το εξωτερικό, καθώς και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο contact@hellenicbank.com  ή μηνυμάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Τράπεζας (Facebook, Instagram, Twitter).

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας