KLINETE: Ταυτισμένη με την καθαριότητα από το 1989

Η ιστορία της KLINETE ξεκίνησε το 1989, σε μια περίοδο που ο αυξανόμενος ανταγωνισμός κυρίως στον τουριστικό τομέα, απαιτούσε ένα πιο καθαρό και υγιεινό περιβάλλον.

Σήμερα, απαριθμεί 20 άτομα προσωπικό και σε πολύ μεγάλο ποσοστό αποτελεί B2B εταιρεία. Ανάμεσα στο πελατολόγιό της, υπάρχουν ξενοδοχεία, υπεραγορές, εμπορικά κέντρα, αεροδρόμια και άλλα.

Ο διευθυντής της KLINETE, Σταύρος Κωνσταντίνου, σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, μας παρουσιάζει την ιστορία, τις προκλήσεις και τα επόμενα πλάνα της εταιρείας.

Πείτε μας λίγα λόγια για την ιστορία της εταιρείας σας και τα προϊόντα που παρέχετε.

Η KLINETE δημιουργήθηκε το 1989, μια περίοδο που όλα έδειχναν ότι ο τομέας του καθαρισμού τόσο στους εσωτερικούς όσο και στους εξωτερικούς χώρους, θα είχε μια πορεία ανάπτυξης.

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στον τουρισμό από άλλες αγορές, απαιτούσε ένα πιο καθαρό και υγιεινό περιβάλλον,  οι Ευρωπαϊκοί κανονισμοί καθώς και η ευαισθησία της κοινωνίας σε περιβαλλοντικά και θέματα καθαρισμού ήταν κάποιες από τις παραμέτρους που καθόρισαν την ανάπτυξη του τομέα αυτού στην Κύπρο.

Σαν επαγγελματικό μοντέλο η KLIINETE στηρίχτηκε στη συσχέτιση προϊόντων που ακολουθούσαν τη λογική της αφαίρεσης ρύπων,  με τη χρήση μηχανικού εξοπλισμού και εργαλείων ή και με τη προσθήκη υγρών καθαριστικών, την απομάκρυνση των κατάλοιπων του καθαρισμού και τη διαφύλαξη κυρίως σε τροχήλατους κάδους για την αποκομιδή τους από της υπηρεσίες συλλογής που τότε παρέχονταν από τις δημοτικές αρχές.

Προς τούτο, η εταιρεία δραστηριοποιείται στον τομέα της προμήθειας και συντήρησης επαγγελματικού εξοπλισμού καθαρισμού που καλύπτουν τις πιο κάτω κατηγορίες:

  • Επαγγελματικός μηχανικός εξοπλισμός καθαρισμού
  • Επαγγελματικά χημικά καθαριστικά και αναλώσιμα
  • Εξοπλισμός για διαχείριση αποβλήτων και ανακύκλωσης
  • Αστικός Εξοπλισμός.

Η KLINETE επέλεξε να ταυτιστεί με προϊόντα ποιότητας παρά με προϊόντα χαμηλών τιμών και εξακολουθεί σήμερα να έχει αποκλειστικές αντιπροσωπίες και συνεργασίες με εταιρείες με διεθνή παρουσία στους πιο πάνω τομείς δραστηριοτήτων, αλλά ταυτοχρόνως χαρακτηρίζεται και από την άριστη μεταπωλησιακή τεχνική υποστήριξη και συντήρηση του εξοπλισμού που προσφέρει στους πελάτες.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα δυνατό όνομα και φήμη στην αγορά σαν αξιόπιστος προμηθευτής προϊόντων ποιότητας.

Η KLINETE απολαμβάνει ένα μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, που είναι αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας, εμπειρίας και ικανότητας του προσωπικού της.

Όλες οι δραστηριότητες της KLINETE διέπονται από δύο παράλληλους στόχους: Στη προσφορά των καλύτερων λύσεων και υπηρεσιών για διατήρηση και αναβάθμιση του περιβάλλοντος εργασίας, διαμονής και μαζικής εστίασης και στην ικανοποίηση του πελάτη σαν φιλοξενούμενου στο χώρο.

Σε αυτή τη προσπάθεια της η KLINETE προωθεί ή και εγκαθιστά μηχανικό εξοπλισμό, συστήματα και προϊόντα που συμβάλουν σε ένα πιο καθαρό, υγιεινό και ασφαλές περιβάλλον.

Το προσωπικό της εταιρείας απολαμβάνει μεγάλης εκτίμησης σαν επαγγελματίες που μπορούν να λύσουν προβλήματα, να συμβουλεύσουν και να εκπαιδεύσουν τους πελάτες και το προσωπικό τους. Ο εργαστηριακός εξοπλισμός και η κατάρτιση του τεχνικού προσωπικού της εταιρείας εγγυούνται μια άρτια μεταπωλησιακή εξυπηρέτηση που προσφέρεται τόσο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας όσο και στους χώρους του πελάτη.

 

Ποιες είναι σήμερα οι προκλήσεις για τον τομέα σας και την επιχείρησή σας;

Οι σημερινές προκλήσεις για την KLINETE είναι πολύ διαφορετικές από τις προκλήσεις που είχαμε πριν το 2020 και οι οποίες ήταν σταθερές για πολλά χρόνια.

Το 2019 και πριν, το τουριστικό προϊόν της χώρας μας καθώς και ο τομέας του επαγγελματικού καθαρισμού, είχαν μια ανοδική πορεία με αποτέλεσμα να εμφανίζονται νέες εταιρείες που ασχολούνται με τους τομείς της KLINETE.

Η πληθώρα αυτή έφερε μεγάλο ανταγωνισμό, αλλά ταυτοχρόνως και μεγάλη ζήτηση από την αγορά. Από το 2020 και μετά, ο τομέας του καθαρισμού και υγιεινής-όχι μόνο επαγγελματικού-έγινε προτεραιότητα στη ζωή μας, με αποτέλεσμα να αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων αλλά ταυτόχρονα να μειωθεί η διαθεσιμότητα από τους προμηθευτές μας, λόγω του ότι η ζήτηση αυτή είναι σε παγκόσμιο επίπεδο.

Λόγω του ότι η Κύπρος είναι νησί, η παγκόσμια αστάθεια στις μεταφορές είναι ακόμα μια σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουμε όπως και πολλές άλλες εταιρείες εισαγωγών. 

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια ανάπτυξης της KLINETE;

Ο στόχος της εταιρείας είναι κυρίως η σταθερή πορεία ανάπτυξης των υφιστάμενων τομέων με τους οποίους ασχολούμαστε.

Υπάρχουν πολλές καινοτομίες στον τομέα του επαγγελματικού καθαρισμού και αστικού εξοπλισμού που ακόμα δεν έχουμε δει στη Κύπρο και στόχος είναι με σταθερά βήματα να τα εντάξουμε στην Κυπριακή αγορά, προσπαθώντας να είμαστε ένα βήμα μπροστά.

Αυτές οι καινοτομίες απαιτούν νέες αντιλήψεις σε θέματα τεχνολογίας και στόχος είναι επίσης η αναβάθμιση του υφιστάμενου και προσθήκη νέου προσωπικού.

Ποιοι είναι οι πελάτες σας; Σε ποιος απευθύνεστε;

Σε πολύ μεγάλο ποσοστό η KLINETE είναι εταιρεία B2B. Όλος ο εξοπλισμός και προϊόντα που προωθούνται από τη KLINETE στηρίζονται σε επαγγελματικές / βιομηχανικές προδιαγραφές.

Το πελατολόγιο της KLINETE αποτελείται κυρίως από εταιρείες όπως Ξενοδοχεία, Υπεραγορές, γραφεία, μεγάλα κτήρια (Mall / Αεροδρόμια), συνεργεία καθαρισμού, Δήμους και Δημοτικές Αρχές.

Πώς η πανδημία επηρέασε τη ζήτηση των προϊόντων σας;

Η Κύπρος ήταν πάντα μια αγορά που βασιζόταν στον τουρισμό και λόγω αυτού ο τομέας του επαγγελματικού καθαρισμού, κυρίως στην ξενοδοχειακή βιομηχανία που είναι ίσως η μεγαλύτερη αγορά της KLINETE, δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα ζωτικής σημασίας ακόμα και κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης το 2013.

Τα τελευταία δύο χρόνια όμως η περίοδος της πανδημίας αποτέλεσε και ακόμα αποτελεί μια ιδιαίτερη πρόκληση για την KLINETE.

Παρόλο που ο τομέας με τον οποίο ασχολείται η εταιρεία είναι πολύ σχετικός με την αντιμετώπιση της πανδημίας, την ίδια ώρα, το μεγαλύτερο ποσοστό του πελατολογίου μας δεν ήταν ενεργό. Με αποτέλεσμα η πανδημία να αυξήσει μεν τη ζήτηση συγκεκριμένων προϊόντων το οποίο όμως δεν ήταν αρκετό για να καλύψει τη ζημιά που προκλήθηκε στο σύνολο των εργασιών.

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που προέκυψαν κατά την περίοδο της πανδημίας ήταν η έλλειψη πρώτων υλών και κατ’ επέκταση προϊόντων. Από τη μια υπήρξε μια αύξηση στη ζήτηση προϊόντων και από την άλλη μια τεράστια έλλειψη υλικών παγκοσμίως. Αυτό, σε συνδυασμό με την αστάθεια των μεταφορών είναι μια τεράστια πρόκληση που υπήρξε και ακόμα συνεχίζει μέσα στο 2022.

Για να βεβαιωθούμε ότι αυτό δεν θα επηρεάσει τους πελάτες μας, έχουμε φροντίσει για τα αποθέματά μας αλλά και εναλλακτικές λύσεις.

Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά