Δ. Νικολάου: Ευκολία, διαφάνεια, εξατομίκευση στα «θέλω» των πελατών

Τις προσδοκίες των πελατών και τη συμβολή της τεχνολογίας στον τομέα ανέλυσε ο Chief Digital Officer της Τράπεζας Κύπρου, Δημήτρης Νικολάου.

Μιλώντας ενώπιον του κοινού που παρέστη στο 10ο Banking Forum & FinTech Expo, που παρουσίασε η Logicom Solutions, ο κ. Νικολάου είπε ότι ο μελλοντικός πελάτης αναμένει από την τράπεζά του εξατομίκευση, εύκολες συναλλαγές και διαφάνεια.

Η αλλαγή των προσδοκιών των πελατών απαιτεί στρατηγική απάντηση, προειδοποίησε. Το μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο πελατοκεντρικό και η προσέλκυση των πελατών γίνεται όλο και πιο περίπλοκη, σχολίασε στο σημείο αυτό.

Στη συνέχεια, είπε ότι η αντίληψη των πελατών για την ευκολία συναλλαγών είναι ένας κινούμενος στόχος, καθώς και ότι το σωστό περιεχόμενο είναι καθοριστικό στο να αντιληφθεί ο πελάτης την ευκολία κινήσεων κατά τη ψηφιακή του εμπειρία.

Αργότερα είπε ότι για να διατηρηθεί η συνάφεια, οι τράπεζες πρέπει να είναι παρούσες στα οικοσυστήματα και τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι πελάτες, καταλήγοντας με τη θέση ότι ότι η επιτυχία δεν είναι εφικτή αν δεν υπάρξει συνεργασία και συλλογικότητα για επίτευξη των στόχων.

Δειτε Επισης

Στα €44.608.380,50 το εκδομένο μετοχικό κεφάλαιο της Τράπεζας Κύπρου-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
Ψήφος εμπιστοσύνης από Fitch... Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική από την εξαγορά της CNP
Αδικεί επενδυτές και όσους έχουν προτεραιότητα στήριξης η πρόταση για φορολόγηση υπερκερδών τραπεζών
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Στην επενδυτική βαθμίδα BBB (χαμηλή) με σταθερή τάση η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας από DBRS
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Αιφνιδιαστική παραίτηση του CEO της HSBC
Κνοτ (ΕΚΤ): Ρεαλιστική η μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο
Δεν πείθει την Βουλή για φορολόγηση των υπερκερδών των τραπεζών το ΑΚΕΛ-«Προεκλογικό πυροτέχνημα»
Moody's: Πιστωτικά θετική για την Ελληνική η απόκτηση της CNP