Π. Έλληνας: Πώς ο αλγόριθμος «διαβάζει» τις συμπεριφορές του χρήστη

Σε παρουσίαση της Imarcomms και του νέου τρόπου που λειτουργούν οι αλγόριθμοι, προχώρησε ο Περικλής Έλληνας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας και Διεθνής Συνεργάτης & Εγκεκριμένος Εκπαιδευτής στο Digital Marketing Institute.

Στο πλαίσιο του 18ου Digital Marketing Forum, και προσομοιάζοντας τη ψηφιακή εποχή με το αυτοκίνητο και τους αγώνες ράλι, ο ομιλητής τόνισε τη σημασία της ταχύτητας, της γνώσης και της προσαρμογής.

Εξέφρασε την άποψη ότι στο digital marketing οι marketier γνωρίζουν τους στόχους αλλά οι αλγόριθμοι συχνά δεν αξιοποιούνται επαρκώς.

Παρουσιάζοντας τις πλατφόρμες προτίμησης των καταναλωτών και των marketer εντός των επόμενων 12 μηνών, ο κ. Έλληνας υπέδειξε πως το Facebook και το Instagram εξακολουθούν να διατηρούν τα σκήπτρα.

Αναφερόμενος στον αλγόριθμο του facebook, εξήγησε ότι, ενώ στο παρελθόν βασιζόταν στον αριθμό των like στα post, πλέον άλλες παράμετροι λαμβάνονται υπόψη. Όπως είπε, σήμερα ο αλγόριθμος είναι πολύ πιο έξυπνος καθώς λαμβάνει υπόψη υλικό από σελίδες που ο χρήστης ακολουθεί, αγοράζει και πρακολουθεί στενά.

Όσο για τα behavioral analytics, ο κ. Έλληνας δήλωσε πως αυτά καθορίζονται από το πόσο συχνά ο χρήστης βλέπει το περιεχόμενο, ποιος τα πόσταρε, τι ώρα συνήθως είναι ενεργός στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ποιο είναι το είδος του περιεχομένου που προτιμά.

Με άλλα λόγια, ο σημερινός αλγόριθμος του facebook, προβλέπει βάσει της συμπεριφοράς των χρηστών τι μπορεί να είναι πιο σχετικό και να τους ενδιαφέρει.

«Πρέπει να επενδύσουμε στη γνώση για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στο μέλλον», ήταν το μήνυμα του ομιλητή ο οποίος, μεταξύ άλλων, κάλεσε τους επαγγελματίες του digital marketing να δημιουργούν αυθεντικά βίντεο και να τα προωθούν στο σωστό timing.

Δειτε Επισης

Παγκράτιος Βανέζης: Η σημασία ενός ισχυρού καθεστώτος διανοητικής ιδιοκτησίας
Βασίλης Ψύρρας: Το εξελισσόμενο νομικό πλαίσιο της Κύπρου και οι ICT Leaders
Ντέμης Ιωάννου: Αποκωδικοποίηση του κυπριακού φορολογικού συστήματος
Εγκαίνια του Έργου «Κέντρο Επιχειρηματικής Καινοτομίας-Συνοικία Πολιτιστικών και Δημιουργικών Βιομηχανιών» (vid)
Δημήτρης Σκουρίδης: Το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας στην Κύπρο και οι στόχοι της πολιτείας
Ευγένιος Ευγενίου: Ιδανικό μέρος για τεχνολογικές εταιρείες και εταιρείες καινοτομίας η Κύπρος
Χάρης Πίστος: Η ηγετική θέση, το στρατηγικό όραμα και η ακλόνητη δέσμευση της Τράπεζας Κύπρου
Νικόδημος Δαμιανού: Ταχέως αναπτυσσόμενος περιφερειακός τεχνολογικός κόμβος η Κύπρος
Μάριος Ταννούσης: Η Κύπρος επενδυτικός προορισμός και πόλος σταθερότητας στην περιοχή
Στο κέντρο της Λευκωσίας νέο κέντρο για την ενίσχυση του κυπριακού οικοσυστήματος καινοτομίας