Black Friday: Έκλεισε το μάτι στα καταστήματα παρά τις άδειες τσέπες

Χαμόγελα χάρισε ολόκληρη η Black Week στους καταστηματάρχες, ιδιαίτερα των κλειστών εμπορικών κέντρων, με την κίνηση να είναι ιδιαίτερα αυξημένη κατά την «Μαύρη Παρασκευή» του λιανεμπορίου.

Ο άστατος καιρός ώθησε τους καταναλωτές στα malls, οι οποίοι το απόγευμα της Παρασκευής έσπευσαν μαζικά για τις αγορές τους, με την επισκεψιμότητα να μην θυμίζει σε καμία περίπτωση μία συνηθισμένη Παρασκευή.

Αύξηση έως 30% στις αγορές

Υπενθυμίζεται ότι την αντίστοιχη Black Week του 2021, εν μέσω περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, είχε καταγραφεί αύξηση 21% στις συναλλαγές στο λιανικό εμπόριο με τη χρήση πλαστικού χρήματος σε σύγκριση με το 2020.

Φέτος, οι εκτιμήσεις είναι ακόμα πιο αισιόδοξες, καθώς για ολόκληρη την εβδομάδα 21-27 Νοεμβρίου οι συναλλαγές με κάρτες στα καταστήματα λιανικού εμπορίου αναμένεται να είναι αυξημένες κατά 28%-30% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Διαβάστε ακόμα:

«Παρά τον συνεχιζόμενο πληθωρισμό, την ακρίβεια, αλλά και το γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν έχουν λάβει ακόμα τον μισθό Νοεμβρίου, η κίνηση στην αγορά και ο τζίρος των καταστημάτων καταγράφουν σημαντική αύξηση», ανέφερε στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του ΠΑΣΥΛΕ, Μάριος Αντωνίου, με τους καταστηματάρχες να σημειώνουν την ικανοποίησή τους.

Τα gadgets και τα scooters

Οι εκπτώσεις κυμάνθηκαν σε μεγάλο βαθμό από 20% έως 40%, ενώ το ενδιαφέρον μονοπώλησαν για άλλη μία φορά οι οικιακές συσκευές, οι ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας, ανάμεσά τους τηλεοράσεις, smartphones, tablets, gaming και gadgets.

Ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε επίσης η αυξημένη ζήτηση για ηλεκτρικά scooters ένεκα της ενεργειακής κρίσης και της εκτόξευσης των τιμών στα καύσιμα.

Ψήφος εμπιστοσύνης στα φυσικά καταστήματα

Ερωτηθείς αν οι καταναλωτές επέλεξαν τα καταστήματα ή τα online shops, ο κ. Αντωνίου εξήγησε ότι εξακολουθούν να προτιμώνται τα φυσικά καταστήματα, παρά την σταθερά ανοδική διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

«Αν και οι ηλεκτρονικές αγορές αυξάνονται σταδιακά, εντούτοις οι καταναλωτές, λόγω και των κοντινών αποστάσεων αλλά και της ανάγκης για βόλτες στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και στα εμπορικά κέντρα, δείχνουν ξεκάθαρα την προτίμησή τους στα φυσικά καταστήματα», σημείωσε σχετικά.

Σημειώνεται ότι η Black Week συνεχίζεται για την πλειοψηφία των καταστημάτων μέχρι την Κυριακή, ενώ τη Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου έρχεται η Cyber Monday, με διαδικτυακές προσφορές, αλλά και εκπτώσεις στα φυσικά καταστήματα.

Δειτε Επισης

Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
Α. Παπαθωμάς: Πόσα μπήκαν στο ταμείο από τις μετοχές της Τρ. Κύπρου και το ύψος των συνολικών εισπράξεων
Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»
Ν. Χριστοδουλίδης: Ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές προοπτικές και πιο δυναμική ανάπτυξη η νέα αναβάθμιση(vid)
Διπλή αναβάθμιση και σε επενδυτική βαθμίδα Α από Moody's μετά από 13 χρόνια η Κύπρος-Τι αντανακλά η αξιολόγηση
Προβληματική η εναλλαξιμότητα του διοικητικού και γραμματειακού προσωπικού στο δημόσιο-Αναζητούνται λύσεις