Η H&M με νέο κατάστημα στο Nicosia Mall

H H&M, Hennes & Mauritz ΑΕ επεκτείνεται στη Λευκωσία, με το άνοιγμα του πρώτου της καταστήματος στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Κύπρου. Το νέο κατάστημα Η&Μ, θα βρίσκεται στο Nicosia Mall και θα προσφέρει μόδα για τη γυναίκα και το παιδί σε έναν χώρο 700 τ.μ.

Διαβάστε ακόμη: 


Η H&M έκανε την είσοδο της στην αγορά της Κύπρου το 2016 με τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματός της στη Λευκωσία. Ακολούθησε το δεύτερο κατάστημα της εταιρείας στη Λεμεσό, προσφέροντας καθημερινά κομμάτια μόδας υψηλής ποιότητας, σε προσιτές τιμές,  για όλη την οικογένεια.

Tο τρίτο κατά σειρά κατάστημα της Η&Μ στην Κύπρο, είναι το πρώτο που στεγάζεται στο Nicosia Mall, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Κύπρου, και αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό, αρχές Μαρτίου 2023.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το άνοιγμα του τρίτου καταστήματός μας στην Κύπρο, και το πρώτο στο - ιδιαίτερα αγαπητό στο κοινό - Nicosia Mall. Η Κύπρος είναι μια σημαντική αγορά για την επέκταση της H&M και ανυπομονούμε να έρθουμε ακόμη πιο κοντά στους πελάτες μας χαρίζοντάς τους μια ξεχωριστή, αγοραστική εμπειρία», αναφέρει ο Thomas Estrany, Country Sales Manager για το Sales Market Greece.

Επιπλέον της αγοραστικής εμπειρίας που προσφέρει η Η&Μ μέσω των φυσικών της καταστημάτων,  δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της στην Κύπρο να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους και από το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Δειτε Επισης

Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο
Παναγιώτης Μπορέτος: Η διατήρηση του καταναλωτή απαιτεί κατανόηση των πραγματικών του αναγκών
Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Η επόμενη μέρα των υπεραγορών...Τάσεις και προκλήσεις που διαμορφώνουν την νέα εποχή στο λιανικό εμπόριο τροφίμων
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν