Powered by

Ένα παλιό αρχοντικό γίνεται το νέο boutique hotel της Λεμεσού

Εντατικά συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης ενός παλιού κτηρίου στην περιοχή της εκκλησίας της Αγίας Τριάδας, στη Λεμεσό, με στόχο την μετατροπή του στο νέο boutique ξενοδοχείο της πόλης.

Η παλιά κατοικία, την οποία απέκτησε η Heart Group, βρίσκεται σε διαδικασία ανακαίνισης και αναβάθμισης προκειμένου να καταστεί ένα ιδιαίτερο ξενοδοχείο πόλης, με 12 άνετα δωμάτια.

Το νέο ξενοδοχείο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του εντός του 2022.

Διαβάστε εδώ: Στην καρδιά της Λεμεσού ένα νέο boutique hotel (pics)

 

  

Διαβάστε ακόμα: 

Με χαρακτηριστικά αρχοντικού

Το παλιό αρχοντικό, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της Λεμεσού, διαθέτει χαρακτηριστικά μπαλκόνια με περίτεχνα κάγκελα, διπλές ξύλινες πόρτες, μεγάλα παράθυρα, ψηλοτάβανα δωμάτια και εσωτερική αυλή, όλα χαρακτηριστικά αρχοντικών της εποχής.

 

Χτισμένο ανάμεσα στους γραφικούς δρόμους της παλιάς πόλης, το ξενοδοχείο αναμένεται να εξασφαλίσει στους επισκέπτες άνεση και εγγύτητα στα πιο κεντρικά σημεία.

Σε αναρτήσεις του, ο CEO και συνιδρυτής της εταιρείας, Στυλιανός Λάμπρου καταδεικνύει την πρόοδο των εργασιών.

 

 

  

Τον περασμένο Αύγουστο, ο Όμιλος Heart βρισκόταν στη διαδικασία αναζήτησης διευθυντή (manager) ξενοδοχείου, προκειμένου να αναλάβει την ηγεσία της καθημερινής λειτουργίας του επερχόμενου Heart Hotel στη Λεμεσό.

Δειτε Επισης

Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια