Μάριος Πελετιές: Μετά τη Ferrari, showroom και για Lotus

Μετά το νέο εκθεσιακό χώρο της Ferrari στη Λευκωσία, ο οποίος εγκαινιάστηκε πρόσφατα, η MotoTrend προχωρά σε επέκταση της συνεργασίας της και με την Lotus μέσω της δημιουργίας showroom που αναμένεται να αποπερατωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο InBusinessNews o ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της MotoTrend, Μάριος Πελετιές, ο καινούργιος εκθεσιακός χώρος της Lotus θα βρίσκεται στο ίδιο σημείο με αυτόν της Ferrari, ώστε στη μέση να δημιουργηθεί μια μικρή πλατεία, όπου από τη μια πλευρά θα επισκέπτεται κανείς τον εκθεσιακό χώρο της Ferrari και από την άλλη πλευρά τον εκθεσιακό χώρο της Lotus.

Διαβάστε ακόμα: 

O κ. Πελετιές εξηγεί πώς προέκυψε η επέκταση της συνεργασίας της MotoTrend με τη Ferrari στην πώληση καινούργιων, αλλά και μεταχειρισμένων εγκεκριμένων αυτοκινήτων της στην Κύπρο, ενώ σκιαγραφώντας γενικότερα την αγορά πολυτελών αυτοκινήτων στη χώρα μας, εκφράζει την εκτίμηση πως παρόλες τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν το 2023, οι πωλήσεις πολυτελών σπορ αυτοκινήτων στην Κύπρο θα συνεχίσουν να αυξάνονται σταθερά τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε εδώ: Ferrari: Επίσημα στην Κύπρο μέσω MotoTrend-Το νέο showroom

Ως MotoTrend ανακοινώσατε και πραγματοποιήσατε πρόσφατα τα εγκαίνια του νέου εκθεσιακού χώρου της Ferrari, στη Λευκωσία. Τι σημαίνει για την εταιρεία σας αυτή η νέας μορφής συνεργασία με την Ferrari;

Όπως ήδη γνωρίζετε, η συνεργασία της MotoTrend με τη Ferrari ξεκίνησε το 2010 όταν η MotoTrend έγινε το πρώτο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ferrari στην Κύπρο.  Αντιλαμβάνεστε ότι η συγκεκριμένη χρονιά ήταν ορόσημο για την εταιρεία μας, γιατί όταν η MotoTrend ιδρύθηκε το 2000 με σκοπό την εξειδίκευσή στα σπορ αυτοκίνητα,  o πρωταρχικός μας στόχος ήταν η επίτευξη συνεργασίας με τη Ferrari.

Το πάθος και η προσπάθεια της ομάδας της MotoTrend να πετυχαίνει πάντα το καλύτερο, αναγνωρίστηκε από τη Ferrari και έτσι πριν περίπου ένα χρόνο προχωρήσαμε στην επέκταση της συνεργασίας μας στην πώληση καινούργιων, αλλά και μεταχειρισμένων εγκεκριμένων αυτοκινήτων Ferrari στην Κύπρο.

 

Αντιλαμβανόμαστε πώς προχωρήσατε σε αυτή την κίνηση ουδόλως τυχαία, αλλά αντιθέτως πρόκειται για μια καλά μελετημένη στρατηγική απόφαση που υλοποιήθηκε. Ποιες διαπιστώσεις ή δεδομένα της αγοράς σας ώθησαν προς αυτή την κατεύθυνση;

Τα τελευταία δέκα χρόνια, υπήρξαν ραγδαίες κοινωνικοοικονομικές αλλαγές ανά το παγκόσμιο. Οι αλλαγές αυτές δεν άφησαν ανεπηρέαστη την κυπριακή αγορά που σε συνάρτηση με την απαλλαγή της φορολογίας που επιβαλλόταν στα αυτοκίνητα, και έχει ισχύ από το 2019, η δυνατότητα αγοράς ενός αυτοκινήτου «μύθου» όπως η Ferrari, γίνεται εφικτή.

Γιατί στα Λατσιά και όχι σε κάποια άλλη περιοχή της Λευκωσίας ο εκθεσιακός χώρος;

Η απόφασή μας να προχωρήσουμε στον εκθεσιακό χώρο στα Λατσιά και όχι σε άλλη περιοχή της Λευκωσίας έγινε για δύο κυρίως λόγους:

Το συγκεκριμένο σημείο βρίσκεται στην είσοδο της Λευκωσίας, έτσι ώστε οποιοσδήποτε ιδιοκτήτης Ferrari, από οποιοδήποτε σημείο της Κύπρου, θέλει να μας επισκεφθεί, να έχει εύκολη πρόσβαση προς εμάς.

Επίσης, πάντα θέλαμε το συνεργείο να βρίσκεται δίπλα από τον εκθεσιακό μας χώρο και  αυτό δεν μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της Λευκωσίας λόγω των περιοριστικών μέτρων της Πολεοδομικής Αρχής στις κατασκευές συνεργείων μέσα στις πόλεις.

Είναι σημαντικό για μας ο επισκέπτης να έχει πρόσβαση και στο συνεργείο, αλλά και στον εκθεσιακό μας χώρο.

 

Μετά την Ferrari, να αναμένουμε πως η MotoTrend θα προχωρήσει σε κάτι ανάλογο και με άλλα brands με τα οποία σήμερα συνεργάζεται σε ό,τι αφορά την συντήρηση και την επισκευή; Να περιμένουμε για παράδειγμα ένα εκθεσιακό χώρο για την Lotus; Και αν ναι, πού και πότε;

Ναι, έχετε προβλέψει σωστά. Ήδη έχουμε αρχίσει εργασίες για τον καινούργιο εκθεσιακό χώρο της Lotus στο ίδιο σημείο, έτσι ώστε στη μέση να δημιουργηθεί μια μικρή πλατεία, όπου από τη μια πλευρά κάποιος θα επισκέπτεται τον εκθεσιακό χώρο της Ferrari και από την άλλη πλευρά τον εκθεσιακό χώρο της Lotus. Αναμένουμε αποπεράτωση των εργασιών το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

Η ακτινογραφία της αγοράς

Είστε μια εταιρεία καθιερωμένη και με πολυετή παρουσία και εμπειρία στην αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων στη χώρα μας. Πώς θα σκιαγραφούσατε συνολικά την αγορά; Δείχνουν προτίμηση στα πολυτελή αυτοκίνητα οι συμπολίτες μας και πόσο ικανοποιητικός θα μπορούσε να λεχθεί πως είναι ο κύκλος του πελατολογίου του τομέα;

Είναι ξεκάθαρο ότι την τελευταία πενταετία τα σπορ αυτοκίνητα πολυτελείας στην Κύπρο έχουν αυξηθεί. Ο μεγαλύτερος αριθμός είναι μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που προέρχονται από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Η Ferrari στην Κύπρο έχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, λόγω και της επίσημης παρουσίας της μέσω της MotoTrend. Αναμένουμε ότι οι πωλήσεις πολυτελών σπορ αυτοκινήτων στην Κύπρο, παρόλες τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν το 2023, θα συνεχίσουν να αυξάνονται σταθερά τα επόμενα χρόνια.

 

Η παρούσα οικονομική συγκυρία, δηλαδή η κρίση που λόγω των γνωστών γεγονότων διάγουμε, σε ποιο βαθμό έχει επηρεάσει τον κλάδο του πολυτελούς αυτοκινήτου; Μπορούμε να προσδιορίσουμε το ύψος των αυξήσεων στα ανταλλακτικά για παράδειγμα;

Είναι γεγονός ότι τα τελευταία παγκόσμια γεγονότα έχουν επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την παραγωγή αυτοκινήτων. 

Το γεγονός αυτό αναμφισβήτητα επηρεάζει και τους παραγωγούς, όπως την Ferrari, αλλά οι αυξήσεις αυτές είναι μέσα στα πλαίσια των αυξήσεων που έχουν εφαρμόσει οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Σε ό,τι αφορά αυτές καθ’ αυτές τις αυτοκινητοβιομηχανίες, είναι σε θέση να έχουν επαρκή ποσότητα ανταλλακτικών και microchips για τις ανάγκες επιδιόρθωσης κτλ, δεδομένων και των προβλημάτων που παρατηρούνται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα;

Θα μπορούσα να μιλήσω μόνο για τη Ferrari, η οποία λόγω του ονόματός της αλλά ως επίσης και του μικρού αριθμού αυτοκινήτων που κατασκευάζει κάθε χρόνο (η παραγωγή του 2021 ήταν μόνο 11,000 αυτοκίνητα) δεν έχουν παρουσιαστεί ιδιαίτερα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού ανταλλακτικών.

Στην Κύπρο σε ποιο βαθμό αισθανθήκατε το πρόβλημα των καθυστερήσεων και των ελλείψεων;

Όπως ανέφερα και πιο πάνω, το γενικό πρόβλημα που υπάρχει στην αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα, δεν ήταν έντονο στη Ferrari, οπόταν δεν υπήρχαν και ιδιαίτερα προβλήματα καθυστέρησης είτε στην παραγγελία ανταλλακτικών είτε στην παράδοση καινούργιων αυτοκινήτων.

Το πρόβλημα που, αν θέλετε δημιουργήθηκε στην Ferrari τον τελευταίο ένα χρόνο, είναι η αύξηση στη ζήτηση αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων που λόγω και της πολύ  περιορισμένης  παραγωγής σε κάποια συγκεκριμένα μοντέλα ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται μεταξύ 2-2.5 χρόνια.

 

 

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Διαχρονικά υψηλό το αίσθημα ευθύνης των κοινωνικών εταίρων
Όμιλος Λεπτός: Η ιστορία από το 1960, τα έργα ορόσημα και οι δραστηριότητες σήμερα
Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Προειδοποιούν οι επόπτες... Παραμένουν αυξημένοι οι κίνδυνοι για το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ε.Ε.
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Βγάζει ξανά στην...αναφορά την Kition ο Χριστοδουλίδης-«Το κράτος δεν μπορεί να εκβιάζεται από οποιονδήποτε»
Νέο αίμα στην αγορά εργασίας με διεύρυνση της πρόσβασης φοιτητών από τρίτες χώρες
Τράπεζα Κύπρου: Στο Δ.Σ. Christian Philipp Hansmeyer και William Stuart
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό