Ηλίας Αντωνιάδης: Πού πρέπει να επενδύσουν marketing και διαφήμιση

Η προσαρμοστικότητα αποτελεί σταθερή αξία για τον τομέα του marketing και της διαφήμισης και  σε αυτό πρέπει να επενδύσει και τη νέα χρονιά, τονίζει ο Γενικός Διευθυντής της ORB Communications Ltd, Ηλίας Αντωνιάδης, επισημαίνοντας πως είναι καίριας σημασίας για κάθε οργανισμό ο οποίος θέλει να παραμείνει ωφέλιμος για τους πελάτες του, να μελετά και να αξιολογεί διαρκώς τις τάσεις της αγοράς και να προτείνει τις καλύτερες λύσεις, ξεπερνώντας τις όποιες ανησυχίες και τολμώντας να κάνει την ανατροπή.

Διαβάστε ακόμα: 

Δέκα μεγάλες εξαγορές και deals το 2021 

Ανησυχούν για τις προαγωγές τους οι εργαζόμενοι του πρώην ΚΟΤ

Periyiali: Ένα στολίδι για τον Κόννο (pics)

Σε συνέντευξή του στο πλαίσιο του «In Business 2022 Forecasting-Towards Sustainable Growth» ο κ. Αντωνιάδης υποδεικνύει πως αμετάβλητο χαρακτηριστικό του τομέα είναι το γεγονός ότι αλλάζει συνεχώς. 

«Είναι σημαντικό, λοιπόν», επισημαίνει, «να μπορείς να προσαρμόζεσαι συνεχώς. Άλλωστε, βαδίζουμε σε μία ψηφιακή εποχή, με τους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, συγκρίνοντας προϊόντα και υπηρεσίες με ένα και μόνο κλικ στον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή ή το κινητό τους».

Ακολουθεί πιο κάτω η συνέντευξη του Γενικού Διευθυντή της Orb Communications Ηλία Αντωνιάδη:

Πώς αναμένετε να κινηθεί η κυπριακή οικονομία και η αγορά κατά το 2022;

Η παγκόσμια οικονομία και κατ’ επέκταση η κυπριακή εξακολουθούν να βρίσκονται ενώπιον σοβαρών προκλήσεων ενάμιση και πλέον χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας, χωρίς ακόμα να είναι ορατό το τέλος του δρόμου. Με τα δεδομένα να διαφοροποιούνται καθημερινά, εύκολα διαπιστώνει κανείς πως η εξέλιξη και διαχείριση της υγειονομικής κρίσης θα επηρεάσει και θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την πορεία της οικονομίας και ευρύτερα της αγοράς το 2022. 

Συνεπώς, δεν μπορούμε παρά να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, να παραμείνουμε δραστήριοι και δημιουργικοί αλλά προπάντων αισιόδοξοι για την επόμενη μέρα.

Ο κλάδος της διαφήμισης

Ποιες είναι οι προβλέψεις σας για τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε το 2022; Εκτιμάτε πως θα κινηθεί θετικά, αρνητικά ή το ίδιο με το 2021;

Παρόλες τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο κλάδος της διαφήμισης, μπορώ να πω ότι συγκριτικά με το 2020, το 2021 ήταν μια καλή χρονιά. Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ που προκάλεσε η πρωτοφανής παγκόσμια υγειονομική κρίση, σίγουρα το 2021 μας βρήκε πιο έτοιμους να διαχειριστούμε τα νέα δεδομένα και να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία.

Η προσαρμοστικότητα αποτελεί σταθερή αξία για τον τομέα μας και πιστεύω σε αυτό πρέπει να επενδύσουμε και τη νέα χρονιά. Αναμφίβολα, στον δρόμο μας θα συνεχίσουμε να συναντάμε εμπόδια και να βρισκόμαστε αντιμέτωποι με απρόβλεπτες καταστάσεις, όπως οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού που επηρεάζουν την καθημερινότητα των ανθρώπων ή η ραγδαία αύξηση των τιμών στις πρώτες ύλες βασικών αγαθών που έχουν αρνητική επίδραση στην οικονομική κατάσταση των νοικοκυριών αλλά και των επιχειρήσεων.

Είναι καίριας σημασίας για κάθε οργανισμό ο οποίος θέλει να παραμείνει ωφέλιμος για τους πελάτες του, να μελετά και να αξιολογεί διαρκώς τις τάσεις της αγοράς και να προτείνει τις καλύτερες λύσεις, ξεπερνώντας τις όποιες ανησυχίες και τολμώντας να κάνει την ανατροπή.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες τάσεις, γεγονότα και εξελίξεις που θα πρέπει να περιμένουμε και να δώσουμε έμφαση το 2022, όσον αφορά τον τομέα δραστηριοποίησής σας;

Ο τομέας του marketing και της διαφήμισης έχει ένα αμετάβλητο χαρακτηριστικό: Αλλάζει συνεχώς. Κάτι που ισχύει σήμερα, δεν θα ισχύει αύριο και κάτι που ισχύει αύριο δεν θα ισχύει σε δύο χρόνια. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να μπορείς να προσαρμόζεσαι συνεχώς. Άλλωστε, βαδίζουμε σε μία ψηφιακή εποχή, με τους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, συγκρίνοντας προϊόντα και υπηρεσίες με ένα και μόνο κλικ στον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή ή το κινητό τους.

Αυτό διαφαίνεται και από την αυξητική τάση που παρατηρείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και άλλες υπηρεσίες οι οποίες εμπίπτουν στο γενικότερο πλαίσιο της ψηφιοποίησης και οι οποίες ήρθαν για να μείνουν. Συνεπώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να παρακολουθείς τις εξελίξεις, να ενημερώνεσαι διαρκώς για όσα συμβαίνουν γύρω σου και να παραμένεις ευέλικτος, εντοπίζοντας το κοινό που σε ενδιαφέρει, όπου και εάν βρίσκεται, σε κάθε καινούργιο βήμα που κάνει.

Στόχοι και προτεραιότητες 

Τι να αναμένουμε για την δική σας εταιρεία το 2022; Ποιοι είναι οι στόχοι σας;

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν επαναπαυόμαστε. Επανασχεδιάζουμε τους στόχους μας, θέτουμε προτεραιότητες και παραμένουμε σε εγρήγορση για να αλλάξουμε ότι χρειαστεί στην πορεία του χρόνου. Πρώτιστο μέλημά μας είναι η διατήρηση των διαχρονικών αξιών, οι οποίες χαρακτηρίζουν την Orb από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της και δεν είναι άλλες από την ομαδικότητα, την δημιουργικότητα, την προσωπική́ εξυπηρέτηση που προσφέρουμε στους πελάτες μας, την καινοτομία και την ψηλή ποιότητα στην εργασία μας. 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης