Ο πετυχημένος διαγωνισμός της Coca-Cola HBC Κύπρου και οι δύο νικήτριες

Αυτό το καλοκαίρι, η Coca-Cola HBC Κύπρου πραγματοποίησε ένα πολύ πετυχημένο διαγωνισμό, μέσω των επίσημων σελίδων της σε Facebook και Instagram, στα πλαίσια της καμπάνιας της «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», δίνοντας την ευκαιρία στους διαγωνιζόμενους να διεκδικήσουν μία Kipling Seoul backpack, κατασκευασμένη από ανακυκλώσιμες φιάλες αναψυκτικών PET 500ml. Οι τυχερές του διαγωνισμού Δέσποινα Αντωνίου και Γαβριέλλα Ιωάννου παρέλαβαν τα δώρα τους με μεγάλη χαρά!

Μέσα από τη νέα καμπάνια της με τίτλο «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», η Coca-Cola HBC Κύπρου, ενισχύει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση του κοινού για το θέμα της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης. H Εταιρεία υποστηρίζει ότι οι συσκευασίες αξίζουν και μπορούν να έχουν παραπάνω από μία ζωή.  Αυτό που είναι απόβλητο κάποιου αποτελεί πρώτη ύλη για κάποιον άλλο. Συνεπώς, θα πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε την συνήθεια της ανακύκλωσης στην καθημερινότητα μας, για να δώσουμε την ευκαιρία στα υλικά αυτά  να επανενταχθούν, με την απαραίτητη διεργασία, στην παραγωγική διαδικασία, ως καινούργιες συσκευασίες και να μεταβούμε σε ένα πιο βιώσιμό τρόπο ζωής. 

Οι δύο εμβληματικές εταιρείες, Coca-Cola και Kipling, ακολουθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας, ένωσαν τις δυνάμεις τους για την δημιουργία μιας πρωτοποριακής συλλογής από ανακυκλωμένα υφάσματα, κατασκευασμένα από φιάλες αναψυκτικών PET 500 ml. Έτσι, μέχρι στιγμής, το ισοδύναμο 272,129 φιαλών PET, που θα κατέληγε σε απορρίμματα και χωματερές, έχει εξοικονομηθεί παράγοντας πολύ όμορφα προϊόντα!

Η The Coca-Cola Company υιοθετώντας πριν μερικά χρόνια το παγκόσμιο όραμα της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», αναδιαμόρφωσε ουσιαστικά τη συνολική προσέγγιση για τις συσκευασίες των προϊόντων της, θέτοντας ως παγκόσμιο στόχο τη συλλογή και ανακύκλωση μέχρι το 2030, ποσότητας ίσης με το 100% των συσκευασιών της. Η μεγάλη απόφαση της Εταιρείας για συλλογή κάθε συσκευασίας που κυκλοφορεί στην αγορά και η προώθηση της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησής της, αποτελεί τη βασική στρατηγική προτεραιότητα για την Εταιρεία τα επόμενα χρόνια.

Δειτε Επισης

Fitch: Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική λόγω εξαγοράς CNP
Ψήφος εμπιστοσύνης από Fitch... Υψηλότερα και διαφοροποιημένα έσοδα για Ελληνική από την εξαγορά της CNP
Ελλάδα: Πρόβλεψη για ανάπτυξη 2,3% το 2024 και 2,4% για το 2025
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Αλλαγής σκυτάλης στα ηνία της Cablenet-Νέος CEO ο Ιωάννης Μαυρίδης
Απορρίφθηκε η νέα πρόταση της Chevron για ανάπτυξη του «Αφροδίτη»-Κρίθηκε ανεπαρκής
Έπεσαν οι υπογραφές για τη συμφωνία-ορόσημο στις ΑΠΕ μεταξύ Microsoft και Brookfield
ConsulTech: Ενώνει δυνάμεις με την αμερικανική TKI με στόχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων
Ρεκόρ στην αγορά κατοικίας-Το είδος και η αξία των διαμερισμάτων που προτιμώνται